Tiger 800

Informacje Ogólne

Generując stały moment w całym zakresie obrotów, Tiger 800 jest stworzony do pokonywania długich tras oraz przemierzania nieodkrytych szlaków. Silnik drugiej generacji o pojemności 800ccm wyposażony w system ride-by-wire zapewnia ciągłość dostarczanej mocy, lepszą reakcję oraz zredukowaną emisję zanieczyszczeń powietrza. W efekcie, wydajność paliwa została zwiększona o 17%, co w połączeniu z pojemnym 19-litrowym zbiornikiem paliwa sprawia, że możesz cieszyć się jazdą jeszcze dłużej.

Dostępny w dwóch seriach. Idealna na wycieczki motocyklowe seria XR (XR / XRx / XRx Low / XRT) oraz przeznaczona do jazdy off-road seria XC (XC / XCx / XCx Low / XCA). Tiger 800 to model stworzony dla każdego.

TECHNOLOGIA

Komputer Pokładowy

Wyświetlacz LCD pokazuje czas, temperaturę otoczenia, poziom zużycia paliwa, zmianę biegu, licznik przebiegu oraz pokonaną odległość.

Modele z serii XRx oraz XCx posiadają wzbogaconą wersję komputera, który wyświetla informacje takie jak czas podróży, średnia prędkość jazdy, średnie zużycie paliwa, aktualne zużycie paliwa oraz ilość kilometrów do kolejnego zatankowania.

Elektroniczne Tryby Jazdy

Dzięki możliwości zmiany trybów jazdy od ręki, począwszy od OFF-ROAD (terenowy), aż do RIDER (spersonalizowany), nie straszne są Tobie żadne warunki pogodowe ani przeszkody na drodze.

Seria Tiger 800 oferuje trzy różne tryby jazdy, które umożliwiają dostosowanie map zapłonu, ABS oraz kontroli trakcji. Gdy zdecydujesz się na tryb ROAD (drogowy) lub OFF-ROAD (terenowy) nie musisz martwić się o ustawienia map zapłonu, ABS czy kontroli trakcji. W tych trybach wszystko jest automatycznie zaprogramowane.

Tryb RIDER (spersonalizowany) daje Tobie możliwość dokonywania konfiguracji według własnych potrzeb oraz Twojego stylu. W trybie RIDER (spersonalizowany), mapy zapłonu możesz konfigurować spośród trybów RAIN (deszcz), ROAD (drogowy), SPORT (sport) oraz OFF-ROAD (terenowy).

Kontrola Trakcji

Każdy z Tygrysów serii 800 cechuje się jedynym w swojej klasie wyposażeniem kontroli trakcji Triumph (TTC). Funkcja ta chroni przed niekontrolowanym poślizgiem tylnego koła, ograniczając moment obrotowy silnika, aby zachować jak najlepszą przyczepność.

Modele XCx/XCA oraz XRx/XRT posiadają kontrolę trakcji z możliwością trzech konfiguracji: 1. ROAD (drogowy): dostosowany do jazdy drogowej, zapewniający minimalny poślizg tylnego koła 2. OFF ROAD (terenowy): umożliwiający zwiększony poślizg tylnego koła 3. OFF (wyłączony): dezaktywujący ustawienia kontroli trakcji.

Tempomat

W standardzie modeli Tiger 800 znajdziesz Tempomat, który dba o Twój komfort jazdy, a także oszczędność Twojego portfela dzięki mniejszemu zużyciu paliwa.

SILNIK

Trzycylindrowy silnik

Gwarantujący stały moment w całym zakresie obrotów, Tiger 800 to ideał, stworzony do pokonywania długich tras, któremu nie straszne niebezpieczne drogi. Silnik drugiej generacji o pojemności 800ccm wyposażony w system ride-by-wire zapewnia ciągłość dostarczanej mocy, lepszą reakcję oraz zredukowaną emisję zanieczyszczeń powietrza.

Oszczędność paliwa

Tiger 800 cechuje się zwiększoną wydajnością paliwa aż o 17%, co w połączeniu z pojemnym 19-litrowym zbiornikiem paliwa sprawia, że możesz cieszyć się jeszcze dłuższą jazdą.

Skrzynia biegów

Abyś mógł płynnie i szybko zmieniać biegi, w tym modelu zastosowano taki sam mechanizm zmiany biegów jak w wiodącym w swej klasie modelu Daytona.

AKCESORIA

Osłony rąk

Przetestowane aerodynamicznie, wykonane z trwałego poliamidu osłony rąk Triumph, cechują się wysoką odpornością na działanie wiatru, zapewniając Tobie komfort. 

Risery Kierownicy

Oferujące możliwość 30 mm regulacji risery kierownicy gwarantują doskonałą ergonomię jazdy dla wyższych kierowców.

Podgrzewane manetki

Zaprojektowane specjalnie dla modelu Tiger 800, wbudowane Podgrzewane Manetki cechują się możliwością ustawienia temperatury za pomocą przycisku zamontowanego na kierownicy.

Światła przeciwmgłowe LED

Wysokiej jakości, kompaktowe światła przeciwmgłowe to wysokiej mocy Philips Altilin LED. Dodatkowo, całkowicie wodoodporny podświetlany przycisk aktywacji świateł, tak abyś mógł włączyć je z łatwością, nawet w najgorszych warunkach.

Obniżone siedzenie

Obniżone siedzenie kierowcy to nie tylko optymalny komfort, ale również styl. Niższe od standardowej wersji o około 20 mm, wykonane ze wzmocnionego materiału z charakterystycznym przeszyciem oraz logo Triumph. Takie siedzenie robi wrażenie.

Kufry

Całkowicie wodoodporne kufry wykonane z 1,5 mm aluminium, ze wzmocnionymi polimerowymi narożnikami. Każdy kufer o pojemności 37 litrów, z mechanizmem szybkiego zamykania, zamocowany do ramy.

Znajdź swojego Tygrysa

SERIA XR Nowe modele serii Tiger XR są stworzone do dynamicznych podróży, doskonale odnajdujące się na drodze. Napęd motocykla stanowi trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm, podkręcony do 95 koni mechanicznych, z jedynym w swojej klasie programowalnym ABS oraz kontrolą trakcji. Motocykle XR zdobędą Twoje uznanie zarówno jako codzienny środek transportu jak również niestrudzony towarzysz długich tras. Z odlewanymi, 19-calowymi przednimi felgami oraz podwoziem, dzięki któremu możesz poszarżować, seria XR gwarantuje Tobie niesamowite doznania przy jednoczesnym zachowaniu komfortu.

SERIA XC Modele serii XC to motocykle o niezwykle silnym charakterze, stworzone do jazdy off-road (terenowej) z szerokim wachlarzem funkcji pozwalających na pokonanie każdej odległości. Zdolne do szybkich reakcji zawieszenie oraz silnik z zapasem momentu obrotowego to odzwierciedlenie idealnego połączenia technologii, wyposażenia oraz stylu powodujące, że Tygrys jest w stanie przedrzeć się z łatwością przez najbardziej wymagające szlaki. W standardzie model posiada zawieszenie renomowanej marki WP, 21’ przednie felgi oraz 17’ felgi tylne oraz ponadprzeciętne wyposażenie, takie jak kontrola trakcji oraz programowalny ABS. Tiger 800 XC to więcej niż motocykl.

Tiger 800 MOTOCYKLE

Tiger 800 XR

42 500,00 zł i

Tiger 800 XRX

46 900,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • Charakterystyczny trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm z elektroniczną kontrolą Ride-by-wire
  • Programowalny układ ABS i kontrola trakcji
  • Skrojona na miarę Twoich potrzeb ergonomia - regulowana wysokość siedzeń, wysokość kierownicy, dźwigni sprzęgła oraz hamulca
  • Komputer pokładowy
  • Gniazdo zasilania 12 V
  • Immobiliser

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XR

  • 3 tryby jazdy - road (drogowy), off road (terenowy) i rider (spersonalizowany)
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Wygodne siedzenie kierowcy i pasażera
  • Regulowana szyba
  • Podnóżek centralny
  • Osłony rąk
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy

Tiger 800 XRX low - obniżony

46 900,00 zł i

Tiger 800 XRT

52 400,00 zł i

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XR

  • Obniżona wysokość siedzenia (760-780mm) z obniżonym zawieszeniem
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Osłona chłodnicy

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XRX

  • Udoskonalony alternator (650 W) - podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
  • Światła przeciwmgłowe LED
  • Układ Kontrolujący Ciśnienie w Oponach (TPMS)
  • Aluminiowa osłona chłodnicy
  • Frezowany CNC zbiornik tylnego hamulca
  • Stelaże gotowe do montażu aluminiowych kufrów
  • Wbudowany GPS
  • Trzecie gniazdo zasialania o mocy 12 V

Tiger 800 XCX

50 900,00 zł i

Tiger 800 XCX low

50 900,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • 3 tryby jazdy - road (drogowy), off road (terenowy) i rider (spersonalizowany)
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Osłona silnika
  • Osłony rąk
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Podnóżek centralny
  • Osłona chłodnicy
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy

Standardowe wyposażenie

  • Obniżona wysokość siedzenia (790-810 mm) z obniżonym zawieszeniem

Tiger 800 XCA

56 500,00 zł i

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XCX

  • Udoskonalony alternator (650 W) - podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
  • Światła przeciwmgłowe LED
  • Podesty CNC
  • Stelaże gotowe do montażu aluminiowych kufrów
  • Aluminiowa osłona chłodnicy
  • Wbudowany GPS
  • Trzecie gniazdo zasialania o mocy 12 V

Tiger 800 XR

42 500,00 zł i

Tiger 800 XRX

46 900,00 zł i

Tiger 800 XRX low - obniżony

46 900,00 zł i

Tiger 800 XRT

52 400,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • Charakterystyczny trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm z elektroniczną kontrolą Ride-by-wire
  • Programowalny układ ABS i kontrola trakcji
  • Skrojona na miarę Twoich potrzeb ergonomia - regulowana wysokość siedzeń, wysokość kierownicy, dźwigni sprzęgła oraz hamulca
  • Komputer pokładowy
  • Gniazdo zasilania 12 V
  • Immobiliser

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XR

  • 3 tryby jazdy - road (drogowy), off road (terenowy) i rider (spersonalizowany)
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Wygodne siedzenie kierowcy i pasażera
  • Regulowana szyba
  • Podnóżek centralny
  • Osłony rąk
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XR

  • Obniżona wysokość siedzenia (760-780mm) z obniżonym zawieszeniem
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Osłona chłodnicy

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XRX

  • Udoskonalony alternator (650 W) - podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
  • Światła przeciwmgłowe LED
  • Układ Kontrolujący Ciśnienie w Oponach (TPMS)
  • Aluminiowa osłona chłodnicy
  • Frezowany CNC zbiornik tylnego hamulca
  • Stelaże gotowe do montażu aluminiowych kufrów
  • Wbudowany GPS
  • Trzecie gniazdo zasialania o mocy 12 V

Tiger 800 XCX

50 900,00 zł i

Tiger 800 XCX low

50 900,00 zł i

Tiger 800 XCA

56 500,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • 3 tryby jazdy - road (drogowy), off road (terenowy) i rider (spersonalizowany)
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Osłona silnika
  • Osłony rąk
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Podnóżek centralny
  • Osłona chłodnicy
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy

Standardowe wyposażenie

  • Obniżona wysokość siedzenia (790-810 mm) z obniżonym zawieszeniem

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XCX

  • Udoskonalony alternator (650 W) - podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
  • Światła przeciwmgłowe LED
  • Podesty CNC
  • Stelaże gotowe do montażu aluminiowych kufrów
  • Aluminiowa osłona chłodnicy
  • Wbudowany GPS
  • Trzecie gniazdo zasialania o mocy 12 V

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .