Nowy Bonneville Bobber

BONNEVILLE BOBBER KLASY PREMIUM

Diabelsko piękny, nowy Bobber to dzieło fabryki Triumph. W pełni oddaje minimalistyczny styl w połączeniu z muskularną sylwetką oraz doskonałością inżynierii. Biorąc wszystkie istotne cechy z modelu Bonneville T120, Bobber wyznacza nowy poziom. Prostota Bobbera to: obniżona postawa, pojedyncze siedzenie, kierownica wide flat bars, minimalistyczne nadwozie oraz światła, unikalny zbiornik paliwa, szprychowe koła oraz ukryte tylne zawieszenie.

Nowe podwozie, zawieszenie oraz rama oznaczają dynamiczną i komfortową jazdę. Innowacyjna, zaprojektowana w eleganckim stylu inżynieria w postaci regulowanego siedzenia oraz pozycji licznika z myślą o kierowcy. Zachwycająca „trójkątna konstrukcja” wahacza, ukryte zawieszenie mono shock, sprawiają, że Bobber nie tylko groźnie wygląda, ale również gwarantuje dynamiczną i ekscytującą jazdę. Sprytnie wbudowane elektroniczne elementy oddają w pełni koncepcję prostych linii. Technologia skupiona na kierowcy oraz minimalistyczny wydech są sprytnie wkomponowane, tak aby nie zakłócać olśniewającego wyglądu Bobbera.

Serce modelu Bobber to wiodący w swej kategorii silnik Bonneville o pojemności 1200ccm z wysokim momentem obrotowym dla jeszcze mocniejszego startu. Tłumiki ukośnie zakończone oraz unikalna obudowa filtra powietrza z 2 filtrami powodują, że słyszysz rasowy dźwięk „hot rod”. Dla modelu Bonneville Bobber posiadamy ponad 150 akcesoriów, za pomocą których możesz podrasować jego wygląd.

NIEZRÓWNANA AUTENTYCZNOŚĆ - PIĘKNY STYL

Bonneville Bobber to niezrównana autentyczność. Rodowita ikona Bonneville, wybitnie atrakcyjny. Minimalizm hot rod.

Minimalistyczny, oddający istotę legendarnego modelu T120, zachowujący inżynierię i projekt swoich poprzedników, ale wprowadzający nowe cechy. Unikalny, niższy, muskularny, a przy tym prosty… najbardziej reprezentacyjny motocykl.

SZTANDAROWE CECHY ORYGINALNEGO BOBBERA

Prezentuje wszystkie sztandarowe cechy oryginalnego Bobbera. Harmonijna, przejrzysta linia motocykla, o kompaktowym niskim nadwoziu, pojedyncze siedzenie, imitacja sztywnej ramy z ukrytym amortyzatorem, unikalny zbiornik paliwa, szprychowe koła- wąskie przednie i szerokie tylne, minimalistyczne światło oraz stalowe, idealnie wyprofilowane błotniki, wszystko to, aby wyróżniał się na tle innych.

PREMIUM FINISHES

Bonneville Bobber o wykończeniu premium podkreśla klasę i styl- specjalne, wykonane z brązu ozdobne emblematy silnika 1200HT, emblematy sygnowane Triumph w kształcie trójkąta, polerowane detale, szczotkowane obudowy silnika, maszynowo obrabiane elementy, risery kierownicy w kolorze Satin silver (srebrnym) oraz graphite (grafitowym). Najwyższa jakość tego wykończenia dopełnia nieprzeciętny i unikalny wygląd Bobbera.

Detale

OBUDOWA AKUMULATORA

Do unikatowych elementów Bobbera można zaliczyć oryginalną obudowę akumulatora z paskiem ze stali nierdzewnej.



TYLNA PIASTA INSPIROWANA “HAMULCEM BĘBNOWYM”

Bobber posiada unikalną tylną piastę nawiązującą w swej konstrukcji do klasycznego hamulca bębnowego.

TYLNY BŁOTNIK Z KLASYCZNYM WSPORNIKIEM

Sztandarowa cecha kultowego klasycznego Bonneville.

WŁĄCZNIK ZAPŁONU

Obudowa włącznika zapłonu po prawej stronie kierownicy, z pojedynczym przyciskiem zapłonu, zachowująca klasyczny styl Bobbera.

LUSTERKA

Stylowe, czarne zakończenia lusterek, ze szczotkowanym elementem środkowym są dopełnieniem oryginalnego wyglądu Bobbera.

NOWE RISERY KIEROWNICY

Bobber posiada pięknie wykonane risery kierownicy, dostępne w kolorze satin silver (srebrnym) oraz graphite (grafitowym).

Czarne, kulowe kierunkowskazy wykończone na wysoki połysk dopełniają minimalistyczny styl Bobbera.  

















CZARNE KIERUNKOWSKAZY W KSZTAŁCIE POCISKU

Czarne kierunkowskazy w kształcie pocisku, wykończone na wysoki połysk są dopełnieniem minimalistycznego stylu Bobbera.

SYGNOWANY MARKĄ KOREK ZBIORNIKA PALIWA

Model posiada sygnowany marką chromowany zamykany korek zbiornika paliwa.

OBUDOWA UKŁADU WTRYSKOWEGO

Obudowa układu wtryskowego stylizowana na gaźnik to jeden z najbardziej innowacyjnych detali pojazdu.

OSŁONA AMORTYZATORÓW

Nowa, gumowa osłona amortyzatorów doskonale je ochrania, jak również jest niezwykle funkcjonalna.

PIONIERSKA W SWEJ KLASIE REGULOWANA POZYCJA JAZDY

Pierwsze w swej klasie regulowane siedzenie kierowcy, tak aby dostosować je do stylu jazdy I samego kierowcy.

Siedzenie zakończone aluminium możesz ustawić w górę/w dół lub do przodu/do tyłu. Ustawienie „do góry i do przodu” jest przeznaczone do dynamicznej jazdy, podczas gdy ustawienie „w dół i do tyłu” do bardziej tradycyjnych, długich wypraw.

Nie tylko siedzenie, ale również ustawienie pozycji licznika może być regulowane za pomocą mechanizmu szybkiego-zwalniania, który umożliwia zmianę kąta licznika według własnych upodobań.

CHARAKTERYSTYCZNE POJEDYNCZE SIEDZENIE ZAKOŃCZONE ALUMINIUM

Bobber posiada charakterystyczne pojedyncze siedzenie zakończone aluminium z dodatkowym wspornikiem.

Profil siedzenia został zoptymalizowany pod względem ergonomii, dla najwyższego poziomu komfortu z przepięknym ściegiem na wyściółce siedzenia.

Sygnowany detalami Triumph klasy premium.

CHARAKTERYSTYCZNA “TRÓJKĄTNA KONSTRUKCJA” WAHACZA

Malowana proszkowo czarna, trójkątna konstrukcja wahacza, nadaje Bobberowi charakterystyczny wygląd „hard tail”.

W modelu znajduje się ukryte tylne zawieszenie monoshock, umieszczone pod siedzeniem dla uzyskania lepszej przyczepności kół, pracy zawieszenia oraz maksymalnego komfortu.

UKRYTA TECHNOLOGIA

Kluczowe cechy wyglądu Bonneville Bobber to elegancko w subtelny sposób wkomponowane części, tak aby zachować przejrzysty i harmonijny wygląd modelu. Minimalistyczny styl skrywa nowoczesne rozwiązania techniczne takie jak kontrola trakcji - ECU, ABS i immobiliser- doskonałym tego przykładem jest minimalistyczny układ wydechowy z ukrytą częścią tłumika z katalizatorem.

SILNIK O POJEMNOŚCI 1200CCM

Nowy Bobber posiada słynny silnik  z modelu Bonneville T120 o pojemności 1200ccm, dostarczający wysoki moment obrotowy. Jednak w tym wydaniu znacznie ulepszony, z mocniejszym startem niż w Bonneville T120. Aby podkreślić charyzmę Bobbera zamontowaliśmy obudowę flitra powietrza na 2 filtry, a także unikalny układ wydechowy. Najnowszy, innowacyjny, elektroniczny system ride-by-wire zaprojektowany z myślą o szybszej reakcji przepustnicy wraz z 2 trybami jazdy do wyboru oraz systemem chłodzenia cieczą. Wszystko to dodatkowo zwiększa wydajność paliwa.

Pierwszy przegląd po 10,000 milach (16,000 km) również przyczynia się do mniejszych kosztów eksploatacyjnych.

 

UKOŚNE ZAKOŃCZENIE WYDECHU

Model Bobber cechuje się nowym, pięknym podwójnym wydechem ze stali nierdzewnej, z charakterystycznie ukośnie zakończonym tłumikiem.

Dostarcza niesamowity ryk silnika.

WYZNACZAJĄCE KLASĘ MOŻLIWOŚCI, KONTROLA I KOMFORT

Motocykl posiada zintegrowane elementy: nową ramę, podwozie i zawieszenie, dzięki czemu Bobber prowadzi się dynamicznie, z najlepszą ergonomią. Nowa dedykowana rama została zaprojektowana, aby oddać geometrię oraz minimalistyczną sylwetkę Bobbera z udoskonalonymi amortyzatorami.

KOŁA I OPONY

Klasyczne szprychowe koła, szerokie tylne koło oraz stylowe obręcze.

Bonneville Bobber posiada zaprojektowane specjalnie opony Avon Cobra o wymiarach 19 x 2.5 cala przednie oraz 16 x 3.5 cala tylne. 

TECHNOLOGIA SKUPIONA NA KIEROWCY

System Ride-by-wire

Najnowsza generacja systemu ride-by-wire dostarcza nowy poziom kontroli nad Bobberem, bez ustępstw w kwestii jego wyglądu.

System chłodzenia cieczą

Nowoczesny system chłodzenia cieczą gwarantuje wydajność paliwa i lepsze prowadzenie. Pierwszy przegląd pojazdu jest wymagalny dopiero po 16,000 km (10,000 milach).

Tryby jazdy

Zintegrowane z systemem ride-by-wire, dwa tryby jazdy – „road” (drogowy) oraz „rain” (deszcz) dla lepszej kontroli i bezpieczeństwa. Dwa dedykowane mapy zapłonu wybierasz za pomocą przełącznika na kierownicy.

Programowalna kontrola trakcji

Bobber wyposażony jest w programowalną kontrolę trakcji, która optymalizuje dostarczanie momentu obrotowego.

Wspomagane sprzęgło

Wspomagane sprzęgło sprawia, że panowanie nad Bobberem, jest jeszcze prostsze, a dźwignia pracuje jeszcze lżej. Żaden dystans do pokonania nie stanowi problemu. Sprzęgło jest jeszcze zgrabniejsze na rzecz smukłego profilu silnika. 

POJEDYNCZY LICZNIK Z PAKIETEM FUNKCJI

Nowy Bobber posiada szereg funkcji umieszczonych w pięknie zaprojektowanym liczniku, za pomocą cyfrowego menu dostępnego pod przyciskiem przewijania w kierownicy. Kluczowe funkcje to: wskaźnik włączonego biegu, prędkościomierz, obrotomierz, 2x trasa, wskaźnik dokonania przeglądu, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik km między tankowaniami, średnie i bieżące zużycie paliwa, zegar oraz możliwość wyłączenia kontroli trakcji.

TYLNE ŚWIATŁA LED, KIERUNKOWSKAZY, PODŚWIETLANA TABLICA

Tylne światło LED, kierunkowskazy LED oraz światła LED przy tablicy rejestracyjnej. Wszystko zachowane w minimalistycznej stylistyce Bobbera. Modele dzięki temu posiadają niepowtarzalny design oraz zwiększoną efektywność energetyczną dla długiej żywotności.

Pamiętaj, że dostępność kierunkowskazów LED jest uzależniona od przepisów prawnych obowiązujących w Twoim kraju. Proszę sprawdź ich dostępność u swojego dealera Triumph.

Immobiliser

Bonneville Bobber posiada urządzenie zabezpieczające, które łączy nowy transponder kluczyka z odbiornikiem w układzie zapłonu. W ten sposób zabezpiecza silnik przed uruchomieniem, w przypadku użycia niewłaściwego kluczyka.

SEDNO INDYWIDUALIZMU

Nowy Bobber został zaprojektowany z myślą o możliwości personalizacji. Asortyment ponad 150 akcesoriów takich jak np. tłumiki marki Vance&Hines, wysoka kierownica „ape-hanger”, klipy na kierownicę, skrócony błotnik czy kierunkowskazy LED mogą nadać Twojemu motocyklowi niepowtarzalny charakter.

Masz również wpływ na zwiększenie poziom komfortu dzięki akcesoriom takim jak: podgrzewane manetki, tempomat, torba na ramię wahacza oraz żebrowane lub pikowane siedzenie.

Bonneville Bobber to manifest indywidualizmu.

Pamiętaj, że dostępność tłumików Vance & Hines oraz kierunkowskazów LED jest uzależniona od przepisów prawnych obowiązujących w Twoim kraju, na przykład kierunkowskazy LED nie są dostępne na rynku USA. Proszę sprawdź ich dostępność u swojego dealera Triumph.

Nowy Bonneville Bobber MOTOCYKLE

BONNEVILLE BOBBER

57 500,00 zł i

  • ABS
  • Programowalna kontrola trakcji
  • System Ride-By-wire
  • Tryb jazdy - Road (drogowy) oraz Rain (deszcz)
  • Wspomagane sprzęgło
  • Immobiliser
  • Tylne światła LED
  • Komputer Pokładowy

BONNEVILLE BOBBER

57 500,00 zł i

  • ABS
  • Programowalna kontrola trakcji
  • System Ride-By-wire
  • Tryb jazdy - Road (drogowy) oraz Rain (deszcz)
  • Wspomagane sprzęgło
  • Immobiliser
  • Tylne światła LED
  • Komputer Pokładowy

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .