Seria Daytona 675

POZNAJ SWOJĄ BROŃ

Daytona 675 zagwarantuje Tobie wysoki poziom adrenaliny na trasie czy na torze. Sportowy, nie mający sobie równych na drodze, trzycylindrowy silnik z porażającym połączeniem siły w średnim zakresie oraz ogromnej mocy, jest idealnie wyważony ze starannie skalibrowanym podwoziem dla uzyskania maksymalnej zwrotności, kontroli oraz pewności prowadzenia.

Daytona 675 R to wysokie osiągi za sprawą zawieszenia Öhlins, promieniowych hamulców Brembo monobloc, quickshifter’a, stylowych dodatków, wyścigowej zwrotności oraz reakcji układu kierowniczego na cały arsenał możliwości tego motocykla. Oba modele posiadają w standardzie programowalny ABS.

SILNIK

Moc i Osiągi

Trzycylindrowy silnik Triumph Daytona 675 stworzony po to, by wygrywać wyścigi z najwyższym momentem obrotowym na poziomie 128KM przy 12500 obr/min. oraz 74Nm przy 11900 obr/min. Jednak z naturalnie szerokim zakresem obrotów trzycylindrowego silnika, Daytona 675 to model stworzony do oswajania dróg i pobijania rekordów.

Technologia

Niesamowite osiągi modelu Daytona 675 uzyskane dzięki zaawansowanej technologii zarządzania silnikiem oraz układem paliwowym. Krótki skok tłoków umożliwia osiąganie najwyższych obrotów na poziomie 14400 obr/min., podczas gdy wewnętrzne elementy są zbudowane po to aby zmniejszać tarcie i wspomagać szybką reakcję.

Wydech

Wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy modelu Daytona 675 skupia ciężar w okolicach silnika, zapewniając stabilność układu kierowniczego, a jednocześnie zwrotność motocykla. Zawór wydechowy jest automatycznie dostosowany do wytwarzania zoptymalizowanej mocy i momentu obrotowego. Stworzony, by ukazywać pełną wspaniałość potrójnego silnika oraz wydobywać z niego donośny ryk.

Podwozie

Podstawowe zasady Triumph w kwestii zwrotności i stabilności pojazdu są w pełni ukazane w modelu Daytona 675. Wielokrotnie testowane i rozwijane zawieszenie, geometria ramy, zrównoważona waga, układ hamulcowy i kierowniczy są dopracowane do perfekcji oraz w pełni współpracujące z silnikiem. Dzięki takiemu wyposażeniu posiadasz pełną kontrolę nad motocyklem i wiesz, że poradzisz sobie z Daytoną w każdych warunkach.

Koła, Hamulce i Opony

Lekkie, aluminiowe koła wraz z oponami Pirelli SuperCorsa zmniejszają wagę motocykla dla optymalnych osiągów układu kierowniczego oraz zawieszenia. Montowane promieniowo zaciski Nissin, tarcze 310 mm oraz przewody w stalowym oplocie generują niewyobrażalną siłę hamowania.

Aluminiowe koła z oponami Pirelli SuperCorsa sprawiają, że waga motocykla jest zmniejszona, a układ kierowniczy i zawieszenie zoptymalizowane. Zaciski Brembo Monobloc przednich hamulców zamontowane w standardzie, są odporne na różnice temperatur. Tarcze 310 mm razem z przewodami w stalowym oplocie zapewniają ekstremalną siłę hamowania. Hamulce posiadają specjalny system przeciwblokujący z trybem race dla opóźnionej reakcji.

Masa

Zmniejszona masa pojazdu oraz wyważony środek ciężkości to kluczowe czynniki w modelu Triumph Daytona 675. To połączenie zwrotnego układu kierowniczego z naturalnym prowadzeniem. Starannie dobrane elementy takie jak wydech, zredukowany ciężar z przodu i z tyłu pojazdu, dostosowana odpowiednio pozycja jazdy, optymalna równowaga to wszystko odpłaca się nie mającą porównania pewnością jazdy.

Rama, zawieszenie i wahacz

Aluminiowa podwójna rama jest połączona z aluminiowym wahaczem z regulowanym sworzniem dla uzyskania jak najlepszego ustawienia podwozia. Stroma kierownica oraz mały rozstaw osi gwarantują sportową zwinność przy w pełni regulowanym zawieszeniu KYB dla niskich oraz wysokich prędkości tłumienia kompresji. Idealne ustawienia zarówno na gładkie nawierzchnie jak również wyboiste drogi.

Aluminiowa rama oraz wahacz z regulowanym sworzniem modelu Daytona 675 dostarczają najlepsze ustawienia podwozia. Z małym rozstawem osi oraz ostrym kątem skrętu, motocykl gwarantuje sportową zwinność. Zawieszenie Öhlins NIX30 zastosowano aby zmniejszyć tarcie, mieć kontrolę tłumienia oraz możliwość regulacji. Podczas gdy tylne elementy zawieszenia Öhlins TTX dostarczają stałą i przewidywalną jakość na trasie, zawieszenie jest łatwo regulowane dla wstępnego napięcia sprężyny, wysokości jazdy, tłumienia odbicia i kompresji.

TECHNOLOGIA

Quick Shifter

Quick shifter w standardzie w modelu Daytona 675 R. Płynna zmiana biegów jest zagwarantowana przy każdej prędkości, zarówno na drodze, jak i na torze. Zapłon dostosowuje się do prędkości silnika oraz pozycji przepustnicy, podczas gdy w tym samym czasie cylindry „miękko” wracają na swoje miejsce dla zagwarantowania maksymalnej kontroli.

Opcjonalny TPMS

Dostępny w zakresie akcesoriów fabrycznych, System Kontrolowania Ciśnienia w Oponie (TPMS) kontroluje aktualny poziom ciśnienia w oponie i automatycznie przedstawia ostrzeżenie na wyświetlaczu, gdy wykracza ono poza optymalne poziomy.

Kontrolki zmiany biegu

Zmiana biegu w idealnym momencie jest istotna dla osiągania szczytu możliwości, zwłaszcza na torze wyścigowym. Rząd sześciu podświetlanych na niebiesko kontrolek LED, które podświetlają się stopniowo wraz ze wzrostem obrotów. Mogą być również zaprogramowane za pomocą komputera pokładowego, tak aby zmieniać bieg w danym punkcie w całym zakresie prędkości obrotowych.

Immobiliser

Gdy Daytona 675 akurat się nie ściga i nie pokonuje krętych tras, a jest podczas postoju, kodowany immobiliser w kluczyku zabezpiecza ją przed kradzieżą. Dzięki immobiliser’owi, silnik chroniony jest przed niepożądanym uruchomieniem, jak również w przypadku użycia niewłaściwego elektronicznie kodowanego kluczyka.

Sprzęgło

Aby uniknąć drgania koła przy hamowaniu, Daytona 675 wyposażona została we wspomagane sprzęgło. Podczas hamowania, tarcze sprzęgła są zwalniane pozwalając na jego poślizg. System zarządzania silnikiem dodatkowo automatycznie różnicuje hamowanie, tak aby wspomóc pracę sprzęgła w wymagających sytuacjach.

Wskaźniki

Zaawansowany, a przy tym prosty w obsłudze wielofunkcyjny pakiet wskaźników wyświetlanych na ekranie LCD obejmuje cyfrowy prędkościomierz, wskaźnik zużycia paliwa, komputer pokładowy, analogowy obrotomierz, wskaźnik biegu. Programowalny wskaźnik zmiany biegów oraz zegar, jak również lap-timer, abyś mógł sprawdzać swój postęp na torze wyścigowym.

Styl

Oryginalna Daytona 675 dała początek nowej wersji, która cechuje się podobną dynamiką oraz niezwykłym przywiązaniem do detali, popartym dążeniem marki Triumph do bycia liderem pod kątem jakości. Daytona 675 R nadaje styl dzięki malowanej na czerwono ramie pomocniczej, elementom kół, dodatkowej grafice oraz częściom z włókna węglowego.

AKCESORIA

TŁUMIKI ARROW

Wykonany z tytanu oraz stali nierdzewnej wykończony włóknem węglowym wąski tłumik ARROW to nie tylko kosmetyka. Dzięki możliwości pobrania mapy, zwiększa swoją moc oraz moment obrotowy w całym zakresie prędkości, waży o 60% mniej niż standardowy układ i spełnia standardy dotyczące poziomu hałasu.

Pokrywa Siedzenia

Kolorowa pojedyncza osłona kanapy, możliwa do założenia w miejscu siedzenia pasażera.

Zbiornik na płyn hamulcowy

Zbiornik na płyn hamulcowy wykonany w technologii CNC dla modeli z zamontowaną promieniową pompą hamulcową. Cechuje się niezwykłymi detalami zarówno na samym zbiorniku jak i pokrywie, wycinanym laserowo logo Triumph, szkłem oraz czarnym, mocnym anodowanym wykończeniem.

Rolki Wahacza

Obrabiane oraz anodowane Rolki Wahacza. Nylonowa powierzchnia rolek wahacza zastosowana w modelu Street Triple oraz Daytona 675.

Osłony widelców

Osłony widelców CNC cechują się anodowanymi wykonanymi z aluminium elementami dystansującymi z laserowo wyciętymi detalami oraz acetylowymi sliderami. Zaprojektowane po to, by zabezpieczać golenie widelców w razie upadku.

Tylne światło

Alternatywą dla standardowych świateł jest tylne światło Clear Rear Light cechujące się niezwykłą intensywnością żarówek LED, tak aby zapewnić innym najwyższy poziom widoczności.

Seria Daytona 675 MOTOCYKLE

Daytona 675

48 900,00 zł i

Daytona 675 R

54 500,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • ABS
  • Regulowane zawieszenie
  • Immobiliser
  • Centralizacja masy
  • Programowalne kontrolki obrotomierza
  • Wspomagane sprzęgło
  • Aktywny TMPS (układ kontroli ciśnienia w oponach)
  • Paski na koło

WZBOGACONA WERSJA Daytona 675

  • Kokpit wypełniony włóknem węglowym
  • Quickshifter
  • Tylne osłony oraz przedni błotnik
  • Łatwe do demontażu kierunkowskazy i tablice rejestracyjne

Daytona 675

48 900,00 zł i

Daytona 675 R

54 500,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • ABS
  • Regulowane zawieszenie
  • Immobiliser
  • Centralizacja masy
  • Programowalne kontrolki obrotomierza
  • Wspomagane sprzęgło
  • Aktywny TMPS (układ kontroli ciśnienia w oponach)
  • Paski na koło

WZBOGACONA WERSJA Daytona 675

  • Kokpit wypełniony włóknem węglowym
  • Quickshifter
  • Tylne osłony oraz przedni błotnik
  • Łatwe do demontażu kierunkowskazy i tablice rejestracyjne

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .