Speed Triple

WYWAŻONA SIŁA, PRECYZJA ORAZ OSIĄGI

W 1994 zaczęliśmy produkować motocykle, które zapoczątkowały segment na rynku, nadały kategorię i wyznaczyły termin „Streetfighter”. Przez ponad 21 lat segment rozwijał się, jednak pozostał wierny niezmiennej minimalistycznej stylistyce i porywającemu silnikowi, dostarczającemu idealną równowagę między MOCĄ, PRECYZJĄ, CHARAKTEREM oraz OSIĄGAMI.

Tak więc jak sprawić by kolejna generacja była jeszcze lepsza?... Przykuwająca uwagę sylwetka, maszynowo obrabiane elementy, zawieszenie marki Öhlins w wersji R, niezwykłe możliwości układu hamulcowego dzięki zaciskom Brembo Monobloc w połączeniu z technologią skupioną na kierowcy. Co więcej, nowa generacja to dostarczający prawdziwą moc, ogromny moment obrotowy z 3-cylindrowym silnikiem o pojemności 1050ccm. To nasza odpowiedź.

SILNIK

Silnik

Trzycylindrowy silnik o pojemności 1050ccm dostarcza jeszcze więcej mocy z większym momentem obrotowym oraz jest bardziej zwrotny, nawet na najbardziej krętej drodze dzięki systemowi ride-by-wire. Dostarcza nieprzerwany moment obrotowy oraz miażdżące przyspieszenie.

Kierowane systemem ride-by-wire przepustnice, ulepszony ECU, design głowicy cylindra oraz komory spalania,  układ paliwowy, udoskonalone wspomagane sprzęgło, wał korbowy, filtr powietrza… to wszystko równa się innowacyjnemu silnikowi z mniejszym, węższym profilem dostarczającym niezapomniane przeżycia z jazdy. Jazda nim to gwarantowana dawka emocji.

Konfiguracja

Liniowy moment obrotowy oraz prawdziwa moc jazdy na wyciągnięcie Twojej ręki. Silnik Speed Triple stworzony po to, by wydobywać z siebie jeszcze więcej niż kiedykolwiek. Układ wydechowy znajdujący się pod siedzeniem wyzwala charakterystyczny ryk dla trzycylindrowego silnika Triumph… tak aby nikt nie przeszedł obok Ciebie obojętnie.

Trzycylindrowy silnik o pojemności 1050ccm w motocyklu Speed Triple gwarantuje niesamowite przeżycia z jazdy. Dostarczanie ogromnego momentu obrotowego jest kontrolowane przez Ciebie. Pierwszy raz, 5 trybów jazdy do wyboru, które pozwalają Tobie wskazać sposób dostarczania mocy w połączniu z najnowszą technologią, która obejmuje: zarządzanie przepustnicą, kontrolę trakcji oraz ABS. Tryby jazdy do wyboru to: Rain (deszcz), Road (drogowy), Sport (sport), Rider (spersonalizowany) - ustawiany przez Ciebie, oraz piąty tryb Track (torowy).

Wydech znajdujący się pod siedzeniem to nie tylko piękno. Lżejszy niż w poprzedniej wersji, o 70% swobodniejszy przepływ spalin, wydobywający z siebie charakterystyczny ryk na miarę trzycylindrowego silnika Triumph.

TECHNOLOGIA

Tryby Jazdy

Model Speed Triple charakteryzuje się pięcioma trybami jazdy – Rain (deszcz), Road (drogowy), Sport (sportowy), Track (torowy) oraz Rider (spersonalizowany)- konfigurowany przez Ciebie. Każdy z trybów ma zróżnicowaną reakcję przepustnicy, ustawienia ABS oraz kontroli trakcji. Tryb deszcz zapewnia łagodniejszą reakcję przepustnicy, podczas gdy w trybie Sport oraz Track doświadczysz jej ostrego, agresywnego działania. Tryb Rider zachowa konfigurację preferowaną przez Ciebie. Tryby jazdy mogą być szybko zmieniane dzięki nowej przekładni umieszczonej w kierownicy. Możesz przeskoczyć między trybem road i track, w zależności jaki masz kaprys… lub… gdy z prostej wjeżdżasz w zakręt.

Kierunkowskazy LED

Z niezwykłą dbałością o szczegóły, model Speed Triple wyposażony jest w smukłe kierunkowskazy LED (na wybranych rynkach). Cechujące się aluminiową obudową kierunkowskazy nadają finalny blask nowej stylistyce.

Przepustnica RBW

Speed Triple cechuje się systemem zapłonu ride-by-wire, który sprawia, że pozycja manetki jest jeszcze szybsza i bardziej kontrolowana. Dodatkowy atut to zwiększona wydajność silnika oraz paliwa.

Jednostronny wahacz

Stylowy, charakterystyczny jednostronny wahacz nowego Speed Triple to nie tylko świetny wygląd, ale także gwarancja stabilności prowadzenia, nie wspominając o łatwiejszym czyszczeniu tylnego koła lub jego wymianie

Styl

Odważny, charakterystyczny wygląd sprawia, że Speed Triple jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych motocykli. Agresywny, pochylony, bardziej skupiony, lepiej zbudowany, minimalistyczny w porównaniu do poprzedniej generacji. Podwójne światła drogowe, jednostronny wahacz oraz wydech umieszczony pod siedzeniem to jego najbardziej charakterystyczne elementy. 

MOCOWANIE KIEROWNICY ORAZ RISERY

Niezwykłą dbałość o każdy detal nowego Speed Triple R zauważysz, gdy tylko położysz swoje ręce na kierownicy. Szerokie, aluminiowe chwyty kierownicy wraz z kunsztownie obrobionym aluminium klamek i riser'ów. Stylowy projekt, zaawansowana technologia.

Błotnik oraz wypełnienie zbiornika paliwa

Każdy kilogram masy robi duże znaczenie. Dlatego Speed Triple R cechuje się ekskluzywnym, lekkim przednim błotnikiem wykonanym z włókna węglowego oraz wypełnieniem zbiornika paliwa, również wykonanym z włókna węglowego. Wszystko dla uzyskania jak najlepszych osiągów oraz najlepszej wagi.

Wykończenie tylnego koła

Diabeł tkwi w szczegółach, dlatego Speed Triple R posiada wykończenie tylnego koła wykonanego z obrobionej płyty aluminium. Prawdziwe odzwierciedlenie dbałości o detale.

Czerwona Stylistyka

Triumph Speed Triple R posiada czerwone elementy, tak aby wyróżniać się z tłumu. Znajdziesz w nim czerwone przeszycia siedzenia kierowcy i pasażera, czerwone elementy kół, malowaną na czerwono ramę pomocniczą oraz czerwone boczne osłony.

Szyba

Dynamika Speed Triple znajduje swój wyraz w postaci pary wyprofilowanych świateł drogowych oraz szyby, która reguluje dopływ powietrza, jak również świateł, które nadają jeszcze bardziej agresywny wygląd.

Lusterka

Speed Triple posiada parę aluminiowych lusterek, które nie tylko sprawiają, że wszystko co dzieje się za Tobą masz pod kontrolą, ale również nadają motocyklowi charakter.

Zbiornik Paliwa

Speed Triple cechuje się wymuskanym zbiornikiem paliwa, z niskim profilem, który w pełni współpracuje z designem. Ergonomiczny, w minimalistycznym, ale sportowym stylu. Zbiornik paliwa wykonany jest również ze stali przyjaznej dla środowiska.

Osłona chłodnicy

Wąska chłodnica nadaje Speed Triple smukły profil. Eleganckie osłony chłodnicy oraz belly pan (owiewka tłumika, zamontowana w standardzie w wersji R) nadaje wyraz całej stylistyce motocykla.

Podwójne siedzenie

Siedzenie Speed Triple’a stworzone jest z dwóch osobnych części, zaprojektowane po to, by zapewnić swym kształtem maksymalny komfort. Siedzenie kierowcy posiada o 20 mm węższy przedni profil, przez co sprawia, że masz lepszą kontrolę nad pojazdem oraz lepszy „stand-over”. Z kolei tylna część siedzenia jest szersza i bardziej stabilna, co czyni je jeszcze bardziej komfortowym. Logo Triumph naniesione na siedzenie pasażera stanowi spektakularne dopełnienie stylu motocykla.

Podwójny tłumik

Wydech znajdujący się pod siedzeniem w modelu Speed Triple posiada czarne, śrutowane oraz anodowane aluminiowe osłony termiczne, które są lekkie i zaskakująco wydajne. A co najlepsze, dźwięk tego wydechu budzi respekt.

Podwozie

Triumph Speed Triple jest zwrotny, stabilny, ale co najważniejsze, niezwykle dobrze się prowadzi. Dynamiczne prowadzenie dzięki udoskonalonemu wyważeniu oraz agresywnej stylistyce sprawią, że zawsze będziesz szukać wymówek, aby wyrwać się z domu i doznać niesamowitych wrażeń z jazdy.

Zawieszenie

Speed Triple S posiada regulowane tłumienie wstępnego napięcia sprężyny oraz regulacją tłumienia kompresji i odbicia. Dzięki przedniemu zawieszeniu upside down o średnicy 43 mm marki Showa, tylnemu zawieszeniu Showa typu monoshock oraz wykorzystaniu dopracowanych do perfekcji ustawień fabrycznych.

Speed Triple R wyposażony jest w zawieszenie upside down o średnicy 43 mm marki Öhlins NIX30 oraz tylne zawieszenie TTX36 typu monoshock. Oba te elementy posiadają regulowane wstępne napięcie sprężyny oraz układ regulacji kompresji i odbicia. Dzięki temu, Speed Triple zachowuje niezwykłą przyczepność, a Tobie nie straszna jest żadna prędkość i zakręty.

Koła, Hamulce i Opony

Dla uzyskania najbardziej skutecznego hamowania, Triumph Speed Triple S oraz Speed Triple R wykorzystują promieniowo zamontowane zaciski Brembo Monobloc, tarcze 320 mm oraz programowalny ABS. Dla uzyskania niezawodnej skuteczności hamowania, wyważonej przyczepności oraz długiej żywotności zarówno Speed Triple S jak i Speed Triple R posiadają odlewane aluminiowe koła oraz opony Pirelli Diablo Supercorsa.

Rama

Speed Triple posiada podwójną aluminiową ramę, która stanowi idealne połączenie sztywności motocykla z odczuwaniem doznań z jazdy.

Jazda i prowadzenie

Triumph Speed Triple doskonale się prowadzi we wszystkich warunkach drogowych. Pochylona do przodu, agresywna pozycja jazdy zapewnia całkowitą kontrolę oraz pewność prowadzenia, niezależnie czy przemierzasz miejskie drogi, bezdroża czy wspinasz się na najwyższy szczyt.

Recommended Accessories

review

Speed Triple MOTOCYKLE

Speed Triple S

51 900,00 zł i

Speed Triple R

59 900,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • Nowy trzycylindrowy silnik z 104 komponentami
  • Promieniowo montowane zaciski Brembo monobloc
  • Światła drogowe DRL
  • Zwiększona moc szczytowa oraz moment obrotowy w całym zakresie prędkości obrotowych
  • System Ride-By-wire
  • Wspomagane sprzęgło
  • Programowalny układ ABS
  • Programowalna kontrola trakcji
  • 5 trybów jazdy

WZBOGACONA WERSJA Speed Triple S

  • Lżejsza waga dzięki nadwoziu z włókna węglowego
  • Zaawansowane zawieszenie Ohlins
  • Maszynowo obrabiane risery oraz zaciski kierownicy, wahacz oraz wykończenie koła
  • Czerwone przeszycia na siedzeniu, czerwone detale na ramie pomocniczej oraz koła z czerwonymi prążkami

Speed Triple S

51 900,00 zł i

Speed Triple R

59 900,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • Nowy trzycylindrowy silnik z 104 komponentami
  • Promieniowo montowane zaciski Brembo monobloc
  • Światła drogowe DRL
  • Zwiększona moc szczytowa oraz moment obrotowy w całym zakresie prędkości obrotowych
  • System Ride-By-wire
  • Wspomagane sprzęgło
  • Programowalny układ ABS
  • Programowalna kontrola trakcji
  • 5 trybów jazdy

WZBOGACONA WERSJA Speed Triple S

  • Lżejsza waga dzięki nadwoziu z włókna węglowego
  • Zaawansowane zawieszenie Ohlins
  • Maszynowo obrabiane risery oraz zaciski kierownicy, wahacz oraz wykończenie koła
  • Czerwone przeszycia na siedzeniu, czerwone detale na ramie pomocniczej oraz koła z czerwonymi prążkami

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .