NAJDOSKONALSZY JAK DO TEJ PORY MOTOCYKL SPEED TRIPLE

Najpotężniejszy, najzwrotniejszy, najzwinniejszy i najbardziej technologicznie zaawansowany motocykl Speed Triple.

ZUPEŁNIE NOWY MOTOCYKL SPEED TRIPLE

Przyjrzyjmy się najpotężniejszym i najzwinniejszym motocyklom Speed Triple, zupełnie nowemu Speed Triple S oraz stanowiącej ukoronowanie linii wersji RS.Dzięki znaczącym udoskonaleniom silnika, niższej masie oraz najnowocześniejszym osiągnięciom technologicznym, ten kultowy trzycylindrowy silnik o pojemności 1050 cm3 może pracować na wyższych obrotach przez dłuższy czas, co zwiększa jego już legendarną zwinność, ostre jak brzytwa właściwości jezdne oraz zegarmistrzowską precyzję.Zastosowane rozwiązania pozwoliły uzyskać zupełnie nowy poziom całkowicie uzależniającej jazdy podkreślającej charakter motocyklu Speed Triple, w połączeniu z najdoskonalszymi właściwościami jezdnymi, wyższym standardem wykończenia oraz fenomenalnie ulepszonym potrójnym brzmieniem.To najdoskonalszy jak do tej pory motocykl Speed Triple.

CO NOWEGO MOŻNA ZNALEŹĆ W NOWYCH MOTOCYKLACH SPEED TRIPLE S ORAZ RS?

NOWY MOTOCYKL SPEED TRIPLE WYRAŻONY W LICZBACH

1050 cm3 SILNIK

105 nowych części silnika oznacza znaczną ewolucję w zakresie wydajności.

117 NM MOMENT OBROTOWY

Maksymalny moment obrotowy większy o 4% z płynną krzywą w obrębie całego zakresu.

150 KM MOC

Moc większa o 10 KM, szybsze wejście na wysokie obroty i ich dłuższe utrzymywanie

5 TRYBÓW JAZDY

Można wybrać tryb Rain (deszcz), Road (drogowy), Sport Rider (spersonalizowany) i (wyłącznie w przypadku modelu RS) Track (torowy).

Zobacz pełną specyfikację
360 Tap and drag
ZOBACZ CAŁĄ SERIĘ
Loading your ride Loading your ride

Speed Triple S

Nowy Speed Triple S został poddany transformacji pod postacią znaczącej modernizacji silnika, w którym wprowadzono ponad 100 zmian umożliwiających zwiększenie mocy do 150 KM, uzyskanie większego momentu obrotowego oraz płynniejszego przepływu układu wydechowego w połączeniu z niewiarygodnym nowym brzmieniem. Lżejszy i bardziej inteligentny, z kolorowym wyświetlaczem wskaźników TFT, nowym zespołem przełączników oraz pięciopozycyjnym joystickiem, czterema trybami jazdy oraz podświetlanymi przyciskami — nowy model S, ze swoim oryginalnym chuligańskim charakterem oraz wyższym poziomem wykończenia jest lepszy praktycznie w każdy sposób.

SPEED TRIPLE RS

Nowy RS cechuje najbogatsza specyfikacja i najnowocześniejsze technologie, jakich wcześniej nie spotykano w motocyklach Speed Triple. Model RS zawdzięcza status najbardziej zaawansowanej specyfikacji dzięki zupełnie nowemu układowi ABS i kontroli trakcji z optymalizacją pokonywania zakrętów, modułowi pomiarowemu, pięciu trybom jazdy, tłumikom Arrow klasy premium, nadwoziu wykonanemu z włókna węglowego, większej wygodzie, ekscytującemu, zmodernizowanemu trzycylindrowemu silnikowi o mocy 150 KM i pojemności 1050 cm3 oraz – kolejnej generacji - legendarnej wydajności, precyzji, zwrotności i właściwości jezdnych.

NAJDOSKONALSZE JAK DO TEJ PORY MOTOCYKLE SPEED TRIPLE

Ostrą jak brzytwa zwinność oraz zwrotność motocykli Speed Triple wzmacnia wyższa moc, mniejsza masa oraz najwyższy poziom zintegrowanych technologii ukierunkowanych na kierowcę, co razem daje idealną równowagę charakteru, mocy i stylu.

Speed Triple S

Ceny Rozpoczynające Się Od CENA OD - SKONTAKTUJ SIĘ Z DEALEREM

  • Istotnie zmodernizowany trzycylindrowy silnik 1050 cm3, wyposażony w 105 nowych elementów
  • Moc maksymalna zwiększona o 10 KM — teraz 150 KM przy 10 500 obr./min
  • Większy maksymalny moment obrotowy, teraz 117 Nm przy 7150 obr./min
  • Nowy wielokolorowy 5-calowy wyświetlacz wskaźników TFT
  • Nowe, podświetlany zespół przełączników z 5-pozycyjnym joystickiem
  • Nowy tempomat
  • Nowy układ wydechowy o swobodniejszym przepływie z podwójnymi tłumikami o wyścigowym charakterze i wygiętej ku górze końcówce
  • Nowa, ulepszona skrzynia biegów
  • Nowe, współczesne odlewane koła o wysokim połysku
  • Stopniowane sprzęgło poślizgowe z systemem Slip Assist
  • Możliwość włączenia lub wyłączenia układu ABS i kontroli trakcji
  • Złącze USB do ładowania urządzeń
  • W pełni regulowane zawieszenie upside down Showa i amortyzatory Monoshock RSU
  • Ozdobne wykończenie kół
  • Opony Pirelli Diablo Supercorsa
  • Two piece seat with embossed Triumph logo
  • Distinctive twin spar aluminium frame
  • Lusterka boczne z wykończeniem aluminiowym
  • Pięć trybów jazdy: Road (drogowy), Rain (deszcz), Sport Rider (spersonalizowany), Track (torowy)
  • Podwójne hamulce tarczowe z przodu z radialnie montowanymi szczękami hamulcowymi Monobloc Brembo
  • Reflektory przednie wyposażone w światła do jazdy dziennej
  • Lżejszy od poprzedniej generacji pomimo wdrożenia dodatkowych, nowych technologii
  • Nowy układ ABS i kontroli trakcji z funkcją optymalizacji pokonywania zakrętów
  • Nowy moduł pomiarowy firmy Continental
  • Nowa funkcja zapłonu bezkluczykowego łącząca immobilizer i elektroniczną blokadę kierownicy
  • Tytanowe, sportowe tłumiki Arrow z osłoną cieplną oraz nasadką końcową z włókna węglowego
  • Dźwignia hamulca z możliwością regulacji ustawień odległości i tempa Brembo MCS z dopasowaną dźwignią sprzęgła
  • W pełni regulowane zawieszenie upside down Öhlins NIX30 i dwururowe amortyzatory TTX36 Monoshock RSU
  • Nowy, lekki i stylowy przedni błotnik oraz osłony chłodnicy wykonane z włókna węglowego
  • Oznaczona kolorem owiewka dolna silnika
  • Osłona zwalniana kluczykiem tylnego siedzenia
  • Matowa aluminiowa tylna rama pomocnicza
  • Siedzenie kierowcy o podwyższonym komforcie z trójwymiarowymi wstawkami 3D net
KLUCZOWE PARAMETRY

Speed Triple RS

Ceny Rozpoczynające Się Od CENA OD - SKONTAKTUJ SIĘ Z DEALEREM

  • Istotnie zmodernizowany trzycylindrowy silnik 1050 cm3, wyposażony w 105 nowych elementów
  • Moc maksymalna zwiększona o 10 KM — teraz 150 KM przy 10 500 obr./min
  • Większy maksymalny moment obrotowy, teraz 117 Nm przy 7150 obr./min
  • Nowy wielokolorowy 5-calowy wyświetlacz wskaźników TFT
  • Nowe, podświetlany zespół przełączników z 5-pozycyjnym joystickiem
  • Nowy tempomat
  • Nowy układ wydechowy o swobodniejszym przepływie z podwójnymi tłumikami o wyścigowym charakterze i wygiętej ku górze końcówce
  • Nowa, ulepszona skrzynia biegów
  • Nowe, współczesne odlewane koła o wysokim połysku
  • Stopniowane sprzęgło poślizgowe z systemem Slip Assist
  • Możliwość włączenia lub wyłączenia układu ABS i kontroli trakcji
  • Złącze USB do ładowania urządzeń
  • W pełni regulowane zawieszenie upside down Showa i amortyzatory Monoshock RSU
  • Ozdobne wykończenie kół
  • Opony Pirelli Diablo Supercorsa
  • Two piece seat with embossed Triumph logo
  • Distinctive twin spar aluminium frame
  • Lusterka boczne z wykończeniem aluminiowym
  • Pięć trybów jazdy: Road (drogowy), Rain (deszcz), Sport Rider (spersonalizowany), Track (torowy)
  • Podwójne hamulce tarczowe z przodu z radialnie montowanymi szczękami hamulcowymi Monobloc Brembo
  • Reflektory przednie wyposażone w światła do jazdy dziennej
  • Lżejszy od poprzedniej generacji pomimo wdrożenia dodatkowych, nowych technologii
  • Nowy układ ABS i kontroli trakcji z funkcją optymalizacji pokonywania zakrętów
  • Nowy moduł pomiarowy firmy Continental
  • Nowa funkcja zapłonu bezkluczykowego łącząca immobilizer i elektroniczną blokadę kierownicy
  • Tytanowe, sportowe tłumiki Arrow z osłoną cieplną oraz nasadką końcową z włókna węglowego
  • Dźwignia hamulca z możliwością regulacji ustawień odległości i tempa Brembo MCS z dopasowaną dźwignią sprzęgła
  • W pełni regulowane zawieszenie upside down Öhlins NIX30 i dwururowe amortyzatory TTX36 Monoshock RSU
  • Nowy, lekki i stylowy przedni błotnik oraz osłony chłodnicy wykonane z włókna węglowego
  • Oznaczona kolorem owiewka dolna silnika
  • Osłona zwalniana kluczykiem tylnego siedzenia
  • Matowa aluminiowa tylna rama pomocnicza
  • Siedzenie kierowcy o podwyższonym komforcie z trójwymiarowymi wstawkami 3D net
KLUCZOWE PARAMETRY