Tiger Explorer XRx

67 800,00 zł

i

Tiger Explorer XRx

67 800,00 zł

W serii Tiger Explorer XRX drzemie nieposkromiona moc oraz liniowy moment obrotowy za sprawą trzycylindrowego silnika o pojemności 1215ccm. Stworzony do jazdy drogowej z felgami odlewnymi, ABS, kontrolą trakcji oraz regulowanym układem zawieszenia marki WP. Model posiada przednie 4-tłoczkowe zaciski, pojedynczą tarczę 282mm oraz tylny 2-tłoczkowy pływający zacisk. Modele XRX są również wyposażone w innowacyjny elektronicznie sterowany Pół-Aktywny Układ zawieszenia (TSAS), który nieprzerwanie dostosowuje zawieszenie podczas gdy jedziesz, dając Tobie pełną władzę nad pojazdem, komfort oraz niezapomniane przeżycia.

Trzy tryby jazdy do wyboru: Tryb ROAD (drogowy), tryb RAIN (deszcz) oraz OFF-ROAD (terenowy). Ustawienia ABS, kontrola trakcji oraz mapy zapłonu są skonfigurowane do danego trybu, aby zapewnić Tobie maksymalną kontrolę, komfort oraz przyjemność z jazdy.

W standardzie wyposażenia Tiger Explorer XRX znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk, podgrzewane manetki oraz tempomat. Tygrys Explorer XRX to o wiele więcej niż środek transportu.































































































































































































Maksymalna moc 139 PS/137 Bhp (102 kW) @ 9,300 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm @ 6,200 obr/min.
Przednie hamulce podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przednie zawieszenie upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm (158 mm dla wersji LOW)

Tiger Explorer XRx SPECYFIKACJA

Rodzaj chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność 1215ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka 85mm / 71.4mm
Stopień sprężania 11.0:1
Maksymalna moc 139 PS/137 Bhp (102 kW) @ 9,300 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm @ 6,200 obr/min.
Układ zasilania wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, Ride-by-Wire
Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy wał kardana
Sprzęgło wielotarczowe, hydraulicznie wspomagane
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
Przednie koło odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 3.0 cala
Tylne koło odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.5 cala
Przednia opona 120/70 R19
Tylna opona 170/60 R17
Przednie zawieszenie upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm (158 mm dla wersji LOW)
Przednie hamulce podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przyrządy Pakiet wskaźników z analogowym obrotomierzem, segment LCD oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD. Segment LCD przedstawia: prędkościomierz, wskaźnik zmiany biegu, poziom zużycia paliwa, wskaźnik dokonania serwisu, zegar, średnią temperaturę otoczenia, temperature płynu chłodniczego, tempomat oraz ustawienia prędkości. Wielofunkcyjny wyświetlacz DOT matrix LCD przedstawia: trzy tryby jazdy (drogowy, deszcz, off-road), regulację szyby, TSAS, komputer pokładowy (odmierzający długość trasy, czas podróży, średnie zużycie paliwa, średnią prędkość), informacje o motocyklu (obrotomierz, wskaźnik ilości km między tankowaniami, bieżące zużycie paliwa, TPMS- system monitoringu ciśnienia w oponach), ustawienia menu, status podgrzewanych manetek oraz siedzeń.
Szerokość kierownicy 830 mm (930 mm z osłonami rąk)
Wysokość bez lusterek 1400 mm (1470 mm przy wyższym ustawieniu szyby)
Wysokość siedzenia 837-857 mm (obniżona wersja siedzenia: 785 - 805 mm)
Rozstaw osi 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.1˚
Wyprzedzenie 99.2 mm
Masa bez płynów 246 Kg (244 Kg z obniżoną wersją)
Pojemność zbiornika paliwa 20 Litrów
Stała prędkość 90 km/h 70.5 MPG
Stała prędkość 120 km/h 55.9 MPG

Tiger Explorer MOTOCYKLE

Tiger Explorer XR

60 900,00 zł i

Tiger Explorer XRx low - obniżony

67 800,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • Charakterystyczny 3-cylindrowy silnik o pojemności 1215 ccm z wałem kardana
  • Hydrauliczne sprzęgło
  • ABS i kontrola trakcji
  • Tryb jazdy - Road (drogowy) oraz Rain (deszcz)
  • Jedyna w swojej klasie elektrycznie regulowana szyba
  • Przednie zaciski hamulca Brembo monobloc M4,32
  • Regulowane przednie oraz tylne zawieszenie WP
  • Komputer pokładowy
  • Nowe odlewy felg o sportowym charakterze
  • Osłona miski olejowej
  • Podnóżek centralny
  • Gniazdo zasilania 12 V
  • Immobiliser

WZBOGACONA WERSJA Tiger Explorer XR

  • Obniżone siedzenie 785-805 mm
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Zoptymalizowany ABS i kontrola trakcji
  • Tempomat
  • Osłony rąk
  • Podgrzewane manetki
  • Inercyjna jednostka pomiarowa IMU
  • Tryb jazdy off-road (terenowy)
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy LED
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS

Tiger Explorer XRx

67 800,00 zł i

Tiger Explorer XRT

73 500,00 zł i

WZBOGACONA WERSJA Tiger Explorer XR

  • Najwyższe aktywne bezpieczeństwo dzięki Cornering ABS oraz kontroli trakcji
  • System mierzący odchylenia w 6 płaszczyznach
  • System Pół-Aktywnego Zawieszenia Triumph (TSAS) z amortyzatorami WP oraz RSU
  • Dedykowane ustawienia jazdy off-road
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy LED
  • Podgrzewane manetki
  • Osłony rąk
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V

WZBOGACONA WERSJA Tiger Explorer XRx

  • Asystent ruszania na wzniesieniu
  • Dwa dodatkowe tryby jazdy - Sport (sport) do jazdy dynamicznej oraz tryb Rider (spersonalizowany) do własnego skonfigurowania
  • Elektrycznie regulowana szyba
  • Podgrzewane siedzenie kierowcy oraz pasażera
  • Układ Kontrolujący Ciśnienie w Oponach (TPMS)
  • Osłona silnika
  • Stelaże gotowe do montażu zestawu kufrów z serii TR Adventure

Tiger Explorer XCx

70 900,00 zł i

Tiger Explorer XCx low - obniżony

70 900,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • Najwyższe aktywne bezpieczeństwo dzięki Cornering ABS oraz kontroli trakcji
  • System mierzący odchylenia w 6 płaszczyznach
  • System Pół-Aktywnego Zawieszenia Triumph (TSAS) z amortyzatorami WP oraz RSU
  • Dedykowane ustawienia jazdy off-road
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy LED
  • Podgrzewane manetki
  • Osłony rąk
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Osłona silnika
  • Stalowa osłona chłodnicy

Standardowe wyposażenie

  • Obniżone siedzenie 785-805 mm
  • 2 x gniazda zasilania 12 V
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Zoptymalizowany ABS i kontrola trakcji
  • Tempomat
  • Osłona silnika
  • Osłony rąk
  • Inercyjna jednostka pomiarowa IMU
  • Tryb jazdy off-road (terenowy)
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy LED
  • Stalowa osłona chłodnicy
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS

Tiger Explorer XCA

76 900,00 zł i

WZBOGACONA WERSJA Tiger Explorer XCx

  • Asystent ruszania na wzniesieniu
  • Dwa dodatkowe tryby jazdy - Sport (sport) do jazdy dynamicznej oraz tryb Rider (spersonalizowany) do własnego skonfigurowania
  • Elektrycznie regulowana szyba
  • Światła przeciwmgłowe LED
  • Podgrzewane siedzenie kierowcy oraz pasażera
  • Układ Kontrolujący Ciśnienie w Oponach (TPMS)
  • Podesty CNC
  • Stelaże gotowe do montażu zestawu kufrów z serii TR Adventure

Tiger Explorer XR

60 900,00 zł i

Tiger Explorer XRx low - obniżony

67 800,00 zł i

Tiger Explorer XRx

67 800,00 zł i

Tiger Explorer XRT

73 500,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • Charakterystyczny 3-cylindrowy silnik o pojemności 1215 ccm z wałem kardana
  • Hydrauliczne sprzęgło
  • ABS i kontrola trakcji
  • Tryb jazdy - Road (drogowy) oraz Rain (deszcz)
  • Jedyna w swojej klasie elektrycznie regulowana szyba
  • Przednie zaciski hamulca Brembo monobloc M4,32
  • Regulowane przednie oraz tylne zawieszenie WP
  • Komputer pokładowy
  • Nowe odlewy felg o sportowym charakterze
  • Osłona miski olejowej
  • Podnóżek centralny
  • Gniazdo zasilania 12 V
  • Immobiliser

WZBOGACONA WERSJA Tiger Explorer XR

  • Obniżone siedzenie 785-805 mm
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Zoptymalizowany ABS i kontrola trakcji
  • Tempomat
  • Osłony rąk
  • Podgrzewane manetki
  • Inercyjna jednostka pomiarowa IMU
  • Tryb jazdy off-road (terenowy)
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy LED
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS

WZBOGACONA WERSJA Tiger Explorer XR

  • Najwyższe aktywne bezpieczeństwo dzięki Cornering ABS oraz kontroli trakcji
  • System mierzący odchylenia w 6 płaszczyznach
  • System Pół-Aktywnego Zawieszenia Triumph (TSAS) z amortyzatorami WP oraz RSU
  • Dedykowane ustawienia jazdy off-road
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy LED
  • Podgrzewane manetki
  • Osłony rąk
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V

WZBOGACONA WERSJA Tiger Explorer XRx

  • Asystent ruszania na wzniesieniu
  • Dwa dodatkowe tryby jazdy - Sport (sport) do jazdy dynamicznej oraz tryb Rider (spersonalizowany) do własnego skonfigurowania
  • Elektrycznie regulowana szyba
  • Podgrzewane siedzenie kierowcy oraz pasażera
  • Układ Kontrolujący Ciśnienie w Oponach (TPMS)
  • Osłona silnika
  • Stelaże gotowe do montażu zestawu kufrów z serii TR Adventure

Tiger Explorer XCx

70 900,00 zł i

Tiger Explorer XCx low - obniżony

70 900,00 zł i

Tiger Explorer XCA

76 900,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • Najwyższe aktywne bezpieczeństwo dzięki Cornering ABS oraz kontroli trakcji
  • System mierzący odchylenia w 6 płaszczyznach
  • System Pół-Aktywnego Zawieszenia Triumph (TSAS) z amortyzatorami WP oraz RSU
  • Dedykowane ustawienia jazdy off-road
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy LED
  • Podgrzewane manetki
  • Osłony rąk
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Osłona silnika
  • Stalowa osłona chłodnicy

Standardowe wyposażenie

  • Obniżone siedzenie 785-805 mm
  • 2 x gniazda zasilania 12 V
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Zoptymalizowany ABS i kontrola trakcji
  • Tempomat
  • Osłona silnika
  • Osłony rąk
  • Inercyjna jednostka pomiarowa IMU
  • Tryb jazdy off-road (terenowy)
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy LED
  • Stalowa osłona chłodnicy
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS

WZBOGACONA WERSJA Tiger Explorer XCx

  • Asystent ruszania na wzniesieniu
  • Dwa dodatkowe tryby jazdy - Sport (sport) do jazdy dynamicznej oraz tryb Rider (spersonalizowany) do własnego skonfigurowania
  • Elektrycznie regulowana szyba
  • Światła przeciwmgłowe LED
  • Podgrzewane siedzenie kierowcy oraz pasażera
  • Układ Kontrolujący Ciśnienie w Oponach (TPMS)
  • Podesty CNC
  • Stelaże gotowe do montażu zestawu kufrów z serii TR Adventure

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .