Tiger 800 XCX low

51 900,00 zł

i

Tiger 800 XCX low

51 900,00 zł

Model Tiger XCx low ze znacząco niższym siedzeniem niż w wersji standardowej, jest dostępny dla jeszcze większej ilości użytkowników. Znacząco obniżone siedzenie w porównaniu do standardowego modelu Tiger XCx. Obniżenie uzyskano za sprawą specjalnego projektu siedziska oraz obniżonego zawieszenia. Zmieniona wysokość siedzenia na 790-810 mm, czyni je aż o 50 mm niższe od standardowego modelu.

W standardzie wyposażenia znajdziesz kontrolę trakcji, tempomat oraz ABS. Posiada system ride-by-wire, który zapewnia stałe i płynne dostarczanie mocy oraz programowalne tryby jazdy.

Maksymalna moc 95 KM (70 Kw) / 9.250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 79 Nm / 7,850 obr/min
Przednie hamulce podwójne tarcze pływające 308 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przednie zawieszenie zawieszenie upside down WP 43 mm, regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok zawieszenia 171 mm
Tylne zawieszenie zawieszenie WP monoshock ze zbiornikiem oleju, hydraulicznie regulowane wstępne napięcie sprężyny, regulacja tłumienia odbicia, skok zawieszenia 164 mm

Tiger 800 XCX low SPECYFIKACJA

Rodzaj chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność 800 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka 74.1 mm / 61.9 mm
Stopień sprężania 11.3:1
Maksymalna moc 95 KM (70 Kw) / 9.250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 79 Nm / 7,850 obr/min
Układ zasilania wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy łańcuch O-Ring
Sprzęgło mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz dwustronny, z odlewanego aluminium
Przednie koło 36-szprychowe, 21 x 2.5 cala, aluminiowa obręcz
Tylne koło 32-szprychowe, 17x 4.25 cala, aluminiowa obręcz
Przednia opona 90/90­ R21
Tylna opona 150/70 R17
Przednie zawieszenie zawieszenie upside down WP 43 mm, regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok zawieszenia 171 mm
Tylne zawieszenie zawieszenie WP monoshock ze zbiornikiem oleju, hydraulicznie regulowane wstępne napięcie sprężyny, regulacja tłumienia odbicia, skok zawieszenia 164 mm
Przednie hamulce podwójne tarcze pływające 308 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przyrządy Pakiet wielofunkcyjnych wskaźników na wyświetlaczu LCD z cyfrowym prędkościomierzem, analogowym obrotomierzem, funkcją 2 x trasa, obrotomierzem, wskaźnikiem zmiany paliwa oraz zużycia paliwa, wskaźnikiem dokonania serwisu, średniej temperatury otoczenia, 3 trybami jazdy oraz zegarem.
Szerokość kierownicy 845 mm
Wysokość bez lusterek 1390 mm
Wysokość siedzenia 790 - 810 mm
Rozstaw osi 1545 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24.3 º
Wyprzedzenie 95.3 mm
Masa bez płynów 204 Kg
Pojemność zbiornika paliwa 19 litrów
Stała prędkość 90 km/h 77.4 MPG
Stała prędkość 120 km/h 53.6 MPG

Tiger 800 MOTOCYKLE

Tiger 800 XR

42 500,00 zł i

Tiger 800 XRX

48 500,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • Charakterystyczny trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm z elektroniczną kontrolą Ride-by-wire
  • Programowalny układ ABS i kontrola trakcji
  • Skrojona na miarę Twoich potrzeb ergonomia - regulowana wysokość siedzeń, wysokość kierownicy, dźwigni sprzęgła oraz hamulca
  • Komputer pokładowy
  • Gniazdo zasilania 12 V
  • Immobiliser

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XR

  • 3 tryby jazdy - road (drogowy), off road (terenowy) i rider (spersonalizowany)
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Wygodne siedzenie kierowcy i pasażera
  • Regulowana szyba
  • Podnóżek centralny
  • Osłony rąk
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy

Tiger 800 XRX low - obniżony

48 500,00 zł i

Tiger 800 XRT

53 500,00 zł i

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XR

  • Obniżona wysokość siedzenia (760-780mm) z obniżonym zawieszeniem
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Osłona chłodnicy

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XRX

  • Udoskonalony alternator (650 W) - podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
  • Światła przeciwmgłowe LED
  • Układ Kontrolujący Ciśnienie w Oponach (TPMS)
  • Aluminiowa osłona chłodnicy
  • Frezowany CNC zbiornik tylnego hamulca
  • Stelaże gotowe do montażu aluminiowych kufrów
  • Trzecie gniazdo zasialania o mocy 12 V
  • Zestaw do montażu nawigacji

Tiger 800 XCX

51 900,00 zł i

Tiger 800 XCX low

51 900,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • 3 tryby jazdy - road (drogowy), off road (terenowy) i rider (spersonalizowany)
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Osłona silnika
  • Osłony rąk
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Podnóżek centralny
  • Osłona chłodnicy
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy

Standardowe wyposażenie

  • Obniżona wysokość siedzenia (790-810 mm) z obniżonym zawieszeniem

Tiger 800 XCA

56 500,00 zł i

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XCX

  • Udoskonalony alternator (650 W) - podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
  • Światła przeciwmgłowe LED
  • Podesty CNC
  • Stelaże gotowe do montażu aluminiowych kufrów
  • Aluminiowa osłona chłodnicy
  • Trzecie gniazdo zasialania o mocy 12 V
  • Zestaw do montażu nawigacji

Tiger 800 XR

42 500,00 zł i

Tiger 800 XRX

48 500,00 zł i

Tiger 800 XRX low - obniżony

48 500,00 zł i

Tiger 800 XRT

53 500,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • Charakterystyczny trzycylindrowy silnik o pojemności 800ccm z elektroniczną kontrolą Ride-by-wire
  • Programowalny układ ABS i kontrola trakcji
  • Skrojona na miarę Twoich potrzeb ergonomia - regulowana wysokość siedzeń, wysokość kierownicy, dźwigni sprzęgła oraz hamulca
  • Komputer pokładowy
  • Gniazdo zasilania 12 V
  • Immobiliser

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XR

  • 3 tryby jazdy - road (drogowy), off road (terenowy) i rider (spersonalizowany)
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Wygodne siedzenie kierowcy i pasażera
  • Regulowana szyba
  • Podnóżek centralny
  • Osłony rąk
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XR

  • Obniżona wysokość siedzenia (760-780mm) z obniżonym zawieszeniem
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Osłona chłodnicy

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XRX

  • Udoskonalony alternator (650 W) - podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
  • Światła przeciwmgłowe LED
  • Układ Kontrolujący Ciśnienie w Oponach (TPMS)
  • Aluminiowa osłona chłodnicy
  • Frezowany CNC zbiornik tylnego hamulca
  • Stelaże gotowe do montażu aluminiowych kufrów
  • Trzecie gniazdo zasialania o mocy 12 V
  • Zestaw do montażu nawigacji

Tiger 800 XCX

51 900,00 zł i

Tiger 800 XCX low

51 900,00 zł i

Tiger 800 XCA

56 500,00 zł i

Standardowe wyposażenie

  • 3 tryby jazdy - road (drogowy), off road (terenowy) i rider (spersonalizowany)
  • Tempomat
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Osłona silnika
  • Osłony rąk
  • Aluminiowa osłona misy olejowej
  • Podnóżek centralny
  • Osłona chłodnicy
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy

Standardowe wyposażenie

  • Obniżona wysokość siedzenia (790-810 mm) z obniżonym zawieszeniem

WZBOGACONA WERSJA Tiger 800 XCX

  • Udoskonalony alternator (650 W) - podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
  • Światła przeciwmgłowe LED
  • Podesty CNC
  • Stelaże gotowe do montażu aluminiowych kufrów
  • Aluminiowa osłona chłodnicy
  • Trzecie gniazdo zasialania o mocy 12 V
  • Zestaw do montażu nawigacji

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .