Tiger Explorer XCx

70 900,00 zł

i

Tiger Explorer XCx

70 900,00 zł

Przeznaczony do pokonywania każdego rodzaju terenu, Tiger Explorer XCX, to transkontynentalny motocykl prowadzący Cię w bezkresną dal. W Tygrysie XCX drzemie nieposkromiona moc oraz wielki moment obrotowy za sprawą trzycylindrowego silnika o pojemności 1215ccm. Przystosowany do przemierzania każdego terenu, uzbrojony w koła ze szprychami, bezdętkowe opony, ABS oraz kontrolę trakcji. Model posiada również przednie 4-tłoczkowe zaciski typu monoblok Brembo, pojedynczą tarczę 282 mm oraz tylny 2-tłoczkowy pływający zacisk. Wyposażony w innowacyjny elektronicznie sterowany Półaktywny Układ Zawieszenia Triumph (TSAS) nieprzerwanie dostosowuje zawieszenie podczas gdy jedziesz, dając Tobie maksymalną kontrolę jazdy, komfort oraz wrażenia z jazdy niezależnie od trasy jaką przemierzasz.

Trzy tryby jazdy do wyboru: (RIDER) spersonalizowany, (ROAD) drogowy oraz (OFF-ROAD) terenowy. Ustawienia ABS, kontroli trakcji oraz map zapłonu są zaprogramowane do danego trybu jazdy, by zapewnić Tobie pełną władzę nad pojazdem, komfort oraz przyjemność.

W standardzie wyposażenia znajdziesz elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk oraz podgrzewane manetki. Tygrys XCX to prawdziwy kompan Twoich transkontynentalnych podróży.

Maksymalna moc 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm / 6200 obr./min
Przednie hamulce podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przednie zawieszenie upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm (158 mm dla wersji LOW)

Tiger Explorer XCx SPECYFIKACJA

Rodzaj chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność 1215 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka 85 mm / 71.4 mm
Stopień sprężania 11.0:1
Maksymalna moc 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 123 Nm / 6200 obr./min
Układ zasilania wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, Ride-by-Wire
Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy wał kardana
Sprzęgło hydraulicznie wspomagane
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
Przednie koło 32-szprychowe, aluminiowa obręcz, dla opon bezdętkowych, 19 x 3.0 cala
Tylne koło 32-szprychowe, aluminiowa obręcz dla opon bezdętkowych, 17 x 4.5 cala
Przednia opona 120/70 R19
Tylna opona 170/60 R17
Przednie zawieszenie upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm (158 mm dla wersji LOW)
Przednie hamulce podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Przyrządy Pakiet wskaźników z analogowym obrotomierzem, segment LCD oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD. Segment LCD przedstawia: prędkościomierz, wskaźnik paliwa, wskaźnik zmiany biegu, poziom zużycia paliwa, wskaźnik dokonania serwisu, zegar, średnia temperatura otoczenia, temperatura płynu chłodniczego, tempomat. Wielofunkcyjny wyświetlacz DOT matrix LCD przedstawia: trzy tryby jazdy (drogowy, deszcz, off-road), regulowana szyba, TSAS, komputer pokładowy (odmierzający długość trasy, czas podróży, średnie zużycie paliwa, średnią prędkość), informacje o motocyklu (licznik przejechanej odległości, wskaźnik ilości km miedzy tankowaniami, bieżące zużycie paliwa, TPMS-system monitoringu ciśnienia w oponach), ustawienia menu, status podgrzewanych manetek oraz siedzeń.
Szerokość kierownicy 830 mm (930 mm z osłonami rąk)
Wysokość bez lusterek 1400 mm (1470 mm with z wyżej ustawioną szybą)
Wysokość siedzenia 837-857 mm (785-805 mm w wersji LOW)
Rozstaw osi 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.1˚
Wyprzedzenie 99.2 mm
Masa bez płynów 253 kg (251 kg w wersji LOW)
Pojemność zbiornika paliwa 20 litrów
Stała prędkość 90 km/h 70.5 MPG
Stała prędkość 120 km/h 55.9 MPG

Tiger Explorer MOTOCYKLE

Tiger Explorer XRx low - obniżony

67 800,00 zł i

WZBOGACONA WERSJA Tiger Explorer XR

  • Obniżone siedzenie 785-805 mm
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Zoptymalizowany ABS i kontrola trakcji
  • Tempomat
  • Osłony rąk
  • Podgrzewane manetki
  • Inercyjna jednostka pomiarowa IMU
  • Tryb jazdy off-road (terenowy)
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy LED
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS

Tiger Explorer XRx low - obniżony

67 800,00 zł i

WZBOGACONA WERSJA Tiger Explorer XR

  • Obniżone siedzenie 785-805 mm
  • Dodatkowe gniazdo zasilania 12 V
  • Zaawansowany komputer pokładowy
  • Zoptymalizowany ABS i kontrola trakcji
  • Tempomat
  • Osłony rąk
  • Podgrzewane manetki
  • Inercyjna jednostka pomiarowa IMU
  • Tryb jazdy off-road (terenowy)
  • Automatycznie wyłączane kierunkowskazy LED
  • Układ półaktywnego zawieszenia TSAS

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .