Kiedy jesteś gotów stawić czoło najdoskonalszemu osiągnięciu w dziedzinie jazdy przygodowej, wersja 1200 XCA o najbogatszej specyfikacji pozwoli ci pozostawić za sobą troski dnia codziennego. Wsiądziesz na motocykl Tiger, który teraz równie fantastycznie prowadzi się w warunkach terenowych, jak od zawsze zachowywał się drogach.
Ponieważ jest to model o najbogatszym wyposażeniu, w porównaniu do wersji XCX można tu znaleźć szeroki wachlarz dodatkowych funkcji, w tym rozwiązania usprawnienia w zakresie technologii, ergonomii i stylistyki, dzięki czemu ten motocykl Tiger oferuje większą zwrotność i większe możliwości niż kiedykolwiek wcześniej.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 87 500,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy |
Pojemność | 1215 cm³ |
Średnica | 85 mm |
Suw | 71.4 mm |
Stopień sprężania | 11.0:1 |
Maksymalna moc | 141 KM (104 kW) / 9350 obr/min. |
Maksymalny moment obrotowy | 122 Nm / 7600 obr/min. |
Układ zasilania | system Ride by Wire, wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym, wykonany ze stali nierdzewnej |
Układ napędowy | wał napędowy |
Sprzęgło | mokre, wielotarczowe, hydrauliczne |
Skrzynia biegów | 6 - biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | rama stalowa, rurowa |
Wahacz | jednostronny, aluminiowy |
Przednia opona | 32-szprychowe, aluminiowa obręcz do bezdętkowej opony 19 x 3 cala |
Tylne koło | 32-szprychowe, aluminiowa obręcz do bezdętkowej opony 17 x 4,5 cala |
Przednia opona | 120/70 R19 |
Tylna opona | 170/60 R17 |
Przednie zawieszenie | zawieszenie WP 48 mm upside down, elektroniczne regulowane tłumienie, skok 190 mm |
Tylne zawieszenie | zawieszenie WP monoshock, elektronicznie regulowane półaktywne tłumienie z automatycznym napięciem sprężyny, skok 193 mm |
Przedni hamulec | podwójne, pływające tarcze 305 mm, montowane radialnie 4-tłoczkowe zaciski Brembo, programowalny ABS |
Tylni hamulec | pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS |
Przyrządy | wielofunkcyjny pakiet wskaźników TFT z cyfrowym prędkościomierzem, komputerem, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem statusu zmiany biegu, wskaźnikiem paliwa, wskaźnikiem dokonania przeglądu, temperaturą otoczenia, zegarem, sześcioma trybami jazdy (Road/Off-road/Off-Road Pro/Sport/Torowy/Kierowca) |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 930 mm |
Wysokość bez lusterek | 1540 mm |
Wysokość siedzenia | 835 - 855 mm |
Rozstaw osi | 1520 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.2 º |
Wyprzedzenie | 99.9 mm |
Masa bez płynów | 248 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.2 l/100 km (54.3 MPG) |
Emisja CO2 | Norma EURO 4: 122 g/km **Poziom emisji CO2 oraz zużycia paliwa są mierzone zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Dane zużycia paliwa przedstawione są na podstawie przeprowadzonych testów i pełnią tylko i wyłącznie rolę porównawczą. |
CECHY

LŻEJSZY O 10 KG
Ulepszenie możliwości jazdy terenowej oraz właściwości jezdnych podczas jazdy po drogach utwardzonych uzyskano dzięki zdumiewającemu zmniejszeniu masy (największemu w nowej linii motocykli Tiger XC) w porównaniu do poprzednika, a to z kolei jest rezultatem wprowadzenia ponad 100 usprawnień w obrębie całego motocykla.

POTĘŻNIEJSZY I SZYBCIEJ REAGUJĄCY SILNIK
Ekscytująca nowa generacjasilnika motocykla 1200 XCA zapewnia większą moc maksymalną (141 KM przy 9350 obr./min) oraz maksymalny moment obrotowy 122 Nm (przy 7600 obr./min), co gwarantuje natychmiastową reakcję oraz jeszcze lepsze parametry całodziennej jazdy po drogach utwardzonych lub w warunkach terenowych.

NOWY TŁUMIK ARROW KLASY PREMIUM
Nowy tłumik Arrow klasy premium odzwierciedla wiodącą pozycję motocykli XCA i generuje jeszcze bardziej ekscytujące brzmienie trzycylindrowego silnika motocykla Tiger.

ZESTAW TECHNOLOGII UNIKATOWY DLA MOTOCYKLI XCA
Model XC o najbogatszej specyfikacji wyposażono w szereg zaawansowanych funkcji, w tym: oświetlenie adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów, sześć trybów jazdy, asystent zmiany biegów Triumph Shift Assist, LED-owe światła przeciwmgielne, podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera oraz układ ruszania na wzniesieniu.

TRYBY JAZDY
Motocykl XCA posiada sześć, wiodących trybów jazdy. Dzięki trybom „Road” (drogowy), „Off-Road” (terenowy), „Rain” (deszcz), „Sport” (sportowy) i nowemu trybowi „Off-Road Pro” nowy motocykl XCA jest przygotowany, aby stawić czoła każdemu wyzwaniu.

NOWE KOŁA I WYSOKIEJ JAKOŚCI OPONY
Lepsze możliwości ogółem. Całe czarne, stylowe koła z 32-ramienną obręczą aluminiową. Przednie koło wyposażono w bezdętkową oponę Metzeler Tourance (przód R19 x 3 cale, tył R17 x 4,5 cala) oraz dostępny jako wyposażenie dodatkowe, atestowany , zestaw terenowy Pirelli Scorpion.

ERGONOMICZNE USPRAWNIENIA
Praktyczne usprawnienia zapewniają znacznie przyjemniejszą jazdę dla kierowców o najróżniejszych preferencjach i stylach jazdy, dzięki m.in. wygodniejszemu materiałowi siedzenia oraz nowej pozycji kierownicy, co pozwoliło na uzyskanie lepszej kontroli tak w warunkach drogowych, jak i terenowych.

JESZCZE WIĘCEJ STYLU TIGERA
Współcześniejsze nadwozie klasy Premium oraz jak dotąd najwyższy poziom wykończenia i szczegółowości, łącznie z grafikami i wykończeniami klasy premium, dzięki którym podkreślono ten muskularny styl motocykli Tiger 1200.

REGULOWANA WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
Motocykl Tiger 1200 XCA wyposażono w regulowany, 2-pozycyjny mechanizm siedzenia, który pozwala kierowcy obniżyć siedzenie o 20 mm (z 855 na 835 mm), aby dopasować jego wysokość do własnego stylu oraz umożliwić uzyskanie bardziej komfortowej jazdy.

HAMULCE Z GÓRNEJ PÓŁKI
Podwójne, 305 mm pływające tarcze hamulcowe oraz radialnie montowane 4-tłoczkowe szczęki hamulcowe Brembo Monobloc w połączeniu z nowymi klockami hamulcowymi BRM10B z przodu i jedną 282 tarczą hamulcową z 2-tłoczkowymi przesuwnymi szczękami hamulcowymi z tyłu.

ZAWIESZENIE Z GÓRNEJ PÓŁKI
Regulowane zawieszenie motocykli XCA klasy premium obsługuje system półaktywnego zawieszenia Triumph (TSAS, ang. Triumph Semi Active Suspension), który pozwala kierowcy ustawić poziom kontroli elektronicznej nad reagowaniem maszyny na warunki jazdy.
REVIEWS
"Stand out quality, further enhanced by clever use of technology" - John Urry, MCN
“Just back from the launch of the @OfficialTriumph Tiger 1200. Fabulous bike. Power delivery and handling significantly better than Explorer, and dash is a work of art.” - Geoff Hill, Daily Mirror
8 reasons to ride
However long the ride, and however epic your journey, now there's a new generation Tiger that's ready to go anywhere and take on anything.
Here’s 8 reasons to ride the Tiger 1200.
TIGER 1200 XCX
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
NAJCIEKAWSZE CECHY
- 5 kg lżejszy od poprzedniego modelu,
- Niesamowity trzycylindrowy silnik 1215 cm3,
- Tłumik o zoptymalizowanej masie,
- Tryb ”Off Road Pro” *,
- Stylowe, czarne koła szprychowe,
- Kolorowy ekran tablicy przyrządów TFT o przekątnej 5 cali,
- Pełne oświetlenie LED obejmujące sygnowane światła do jazdy dziennej (DRL),
- Ergonomicznie rozmieszczone, podświetlane przełączniki z 5-kierunkowym joystickiem,
- Zapłon bezkluczykowy,
PODSTAWOWE FUNKCJE
- 5 trybów jazdy: Jazda terenowa Pro, Droga, Deszcz, Off Road i Sport *,
- Tempomat,
- Półaktywne zawieszenie Triumph (TSAS) firmy WP,
- Monoblokowe zaciski przedniego hamulca Brembo,
- ABS z optymalizacją siły hamowania na zakrętach,
- Kontrola Trakcji z optymalizacja kontroli na zakrętach,
- Gmole silnika i osłona chłodnicy,
- Sprzęgło hydrauliczne torque-assist,
- Unikalna w tej klasie elektroniczna regulacja owiewki,
- 2-pozycyjna regulacja wysokości siedziska,
- Podpórka centralna,
- Komputer pokładowy,
- Gniazda zasilania 12V i USB,
- Immobilizer,
TIGER 1200 DESERT EDITION
WSZYSTKIE CECHY I FUNKCJE MODELI XCX, PLUS:
PODSTAWOWE FUNKCJE
- Tytanowy tłumik Arrow z powłoką z włókna węglowego,
- Triumph Shift Assist (TSA),
- Jedyna dla tego modelu, najwyższej jakości kolorystyka „Sandstorm” z grafiką „Edycji pustynnej”,
TIGER 1200 XCA
WSZYSTKIE CECHY I FUNKCJE MODELU XCX, PLUS:
NAJCIEKAWSZE CECHY
- 10 kg lżejszy od poprzedniego modelu,
- Triumph Shift Assist (TSA),
- Adaptacyjne światła LED doświetlania zakrętów,
- Tytanowy tłumik Arrow z powłoką z włókna węglowego,
PODSTAWOWE FUNKCJE
- 6 trybów jazdy: Off Road Pro, Droga, Deszcz, Off Road, Sport i Konfigurowany przez kierowcę (Raider),
- Układ Hill Hold,
- Podgrzewane manetki i siedziska,
- Unikalna w tej klasie elektroniczna regulacja owiewki,
- Dodatkowe oświetlenie LED,
- Jednoczęściowe, stalowe podnóżki obrabiane maszynowo,
- Dodatkowe 3 motywy TFT,
ZUPEŁNIE NOWA SERIA MOTOCYKLI TIGER 1200

EDYCJA ALPINE TIGER 1200
Ceny Rozpoczynające Się Od 75 500,00 zł

Tiger 1200 Desert Edition
Ceny Rozpoczynające Się Od 80 100,00 zł