Czeka na ciebie świat pełen przygód, a zdumiewający motocykl Tiger 1200 XCX o niespotykanych właściwościach oraz ulepszonych możliwościach jazdy terenowej umożliwi dojechanie do celu w pięknym stylu.
Znaczące modernizacje silnika, nowe technologie, ergonomiczne i stylistyczne usprawnienia oraz zmniejszenie całkowitej masy pojazdu o 5 kg, to innowacje, które udowadniają, że motocykl Tiger, jest stworzony z myślą o pokonaniu każdej przygody , przy zachowaniu pewności prowadzenia.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 77 850,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy |
Pojemność | 1215 cm³ |
Średnica | 85 mm |
Suw | 71.4 mm |
Stopień sprężania | 11.0:1 |
Maksymalna moc | 141 KM (104kW) / 9350 obr/min. |
Maksymalny moment obrotowy | 122 Nm / 7600 obr/min. |
Układ zasilania | system Ride by Wire, wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym, wykonany ze stali nierdzewnej |
Układ napędowy | wał napędowy |
Sprzęgło | mokre, wielotarczowe, hydrauliczne |
Skrzynia biegów | 6 - biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | rama stalowa, rurowa |
Wahacz | jednostronny, aluminiowy |
Przednia opona | 32-szprychowe, aluminiowa obręcz, do bezdętkowej opony 19 x 3 cala |
Tylne koło | 32- szprychowe, aluminiowa obręcz, do bezdętkowej opony 17 x 4,5 cala |
Przednia opona | 120/70 R19 |
Tylna opona | 170/60 R17 |
Przednie zawieszenie | zawieszenie WP 48 mm upside down, elektroniczne regulowane tłumienie, skok 190 mm |
Tylne zawieszenie | zawieszenie WP monoshock, elektronicznie regulowane półaktywne tłumienie z automatycznym napięciem sprężyny, skok 193 mm |
Przedni hamulec | podwójne, pływające tarcze 305 mm, montowane radialnie 4-tłoczkowe zaciski Brembo, programowalny ABS |
Tylni hamulec | pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS |
Przyrządy | wielofunkcyjny pakiet wskaźników TFT z cyfrowym prędkościomierzem, komputerem, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem statusu zmiany biegu, wskaźnikiem paliwa, wskaźnikiem dokonania przeglądu, temperaturą otoczenia, zegarem, sześcioma trybami jazdy (Road/Off-road/Off-Road Pro/Sport/Torowy/Kierowca) |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 830 mm |
Wysokość bez lusterek | 1470 mm |
Wysokość siedzenia | 835 - 855 mm |
Rozstaw osi | 1520 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.2 º |
Wyprzedzenie | 99.9 mm |
Masa bez płynów | 248 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.2 l/100 km (54.3 MPG) |
Emisja CO2 | Norma EURO 4: 122 g/km **Poziom emisji CO2 oraz zużycia paliwa są mierzone zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Dane zużycia paliwa przedstawione są na podstawie przeprowadzonych testów i pełnią tylko i wyłącznie rolę porównawczą. |
CECHY

LŻEJSZY O 5 KG
Ponad 100 usprawnień w obrębie całego motocykla (w tym m.in. lżejsze koło zamachowe, wał korbowy, tłumik układu wydechowego, osłony silnika i akumulator) pozwoliły uzyskać redukcję masy o 5 kg, w porównaniu do poprzednika, co w znaczącym stopniu poprawiło parametry jezdne i zwrotność modelu.

POTĘŻNIEJSZY I SZYBCIEJ REAGUJĄCY SILNIK
Ekscytująca nowa generacjasilnika motocykla Tiger 1200 XCX zapewnia większą moc maksymalną (141 KM przy 9350 obr./min) oraz maksymalny moment obrotowy 122 Nm (przy 7600 obr./min), co daje bardziej natychmiastową reakcję oraz jeszcze lepsze parametry całodziennej jazdy po drogach utwardzonych lub w warunkach terenowych.

NOWY, LŻEJSZY UKŁAD WYDECHOWY
Nowy, krótszy i lżejszy układ wydechowy generuje zauważalnie bardziej porywające brzmienie trzycylindrowego silnika motocykla Tiger.

NAJNOWOCZEŚNIEJSZE TECHNOLOGIE
Maszynę naszpikowano nowymi technologiami, w tym wyposażono ją w system świateł do jazdy dziennej (DRL) oraz w całości LED-owe światła, wielokolorowe wskaźniki TFT, nowe, podświetlane zespoły przełączników i 5-kierunkowy joystick, pięć trybów jazdy, zapłon bez użycia kluczyka, zintegrowany układ hamulcowy, sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego i elektrycznie regulowany wyświetlacz.

TRYBY JAZDY
Nowy XCX jest gotowy na podjęcie dowolnego wyzwania w każdych warunkach jazdy dzięki pięciu trybom jazdy („Rain” (deszcz), „Road” (droga), „Off-Road” (warunki terenowe), „Sport” (sportowy) plus nowy, dedykowany tryb „Off-Road Pro”).

NOWE KOŁA I WYSOKIEJ JAKOŚCI OPONY
Lepsze możliwości uzyskane poprzez: całe czarne, stylowe koła z 32-ramienną aluminiową obręczą, przednie koło wyposażono w bezdętkową oponę Metzeler Tourance (przód R19 x 3 cale, tył R17 x 4,5 cala) oraz dostępny jako wyposażenie dodatkowe, atestowany, zestaw terenowy Pirelli Scorpion.

ERGONOMICZNE USPRAWNIENIA
Praktyczne usprawnienia zapewniają znacznie przyjemniejszą jazdę dla kierowców o najróżniejszych preferencjach i stylach jazdy, dzięki m.in. wygodniejszemu materiałowi siedzenia oraz nowej pozycji kierownicy, co k gwarantuje lepszą kontrolę tak w warunkach drogowych, jak i terenowych.

JESZCZE WIĘCEJ STYLU TIGERA
Współcześniejsze nadwozie klasy Premium oraz jak dotąd najwyższy poziom wykończenia z niezwykłą dbałością o detale, łącznie z grafikami i wykończeniami klasy premium, dzięki podkreślają muskularny charakter motocykli Tiger 1200.

REGULOWANA WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
Motocykl Tiger 1200 XCX wyposażono w regulowany, 2-pozycyjny mechanizm siedzenia, który pozwala kierowcy obniżyć siedzenie o 20 mm (z 855 na 835 mm), aby dopasować jego wysokość do własnego stylu oraz umożliwić uzyskanie bardziej komfortowej jazdy.

ZAWIESZENIE Z GÓRNEJ PÓŁKI
Regulowane zawieszenie motocykli XCX klasy premium obsługuje system półaktywnego zawieszenia Triumph (TSAS, ang. Triumph Semi Active Suspension), który pozwala kierowcy ustawić poziom kontroli elektronicznej nad reagowaniem maszyny na warunki jazdy.

HAMULCE Z GÓRNEJ PÓŁKI
Podwójne, 305 mm pływające tarcze hamulcowe oraz radialnie montowane 4-tłoczkowe szczęki hamulcowe Brembo Monobloc w połączeniu z nowymi klockami hamulcowymi BRM10B z przodu i jedną 282 tarczą hamulcową z 2-tłoczkowymi przesuwnymi szczękami hamulcowymi z tyłu.
TIGER 1200 XCX
KEY FEATURES
KLUCZOWE PARAMETRY
- Istotnie zmodernizowany trzycylindrowy silnik o pojemności 1215 cm3
- O 5 kg zmniejszona masa w porównaniu do poprzedniego modelu
- Lżejszy tłumik
- Nowy tryb jazdy „Off-Road Pro”
- Nowe, stylowe felgi z czarnymi szprychami
- Wielokolorowe 5-calowe pakiety wskaźników TFT
- W całości LED-owe oświetlenie, łącznie ze światłami do jazdy dziennej (DRL)
- Ergonomicznie podświetlane zespoły przełączników i 5-pozycyjny joystick
- Zapłon bezkluczykowy
KLUCZOWE PARAMETRY
- 5 trybów jazdy: „Road” (drogowy), „Rain” (deszcz), „Off-road” (terenowy), „Sport” (sportowy) i nowy tryb ‘Off-Road Pro’
- Zmodernizowany tempomat
- Półaktywne zawieszenie firmy Triumph (TSAS)
- Regulowane przednie i tylne zawieszenie marki WP klasy premium
- Przednie szczęki hamulcowe Brembo Monobloc
- Układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
- Układ kontroli trakcji z optymalizacją pokonywania zakrętów
- Osłony silnika
- Sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego
- Unikatowa , elektrycznie regulowana szyba
- 2-pozycyjna regulacja wysokości siedzenia
- Stojak centralny
- Komputer pokładowy
- Gniazda zasilania 12V i USB
- Immobilizer
TIGER 1200 XCA
WZBOGACONA WERSJA XCX:
NOWY
- O 10 kg mniejsza masa w porównaniu do poprzedniego modelu
- Funkcja Triumph Shift Assist
- Adaptacyjne oświetlenie LED-owe z funkcją doświetlania zakrętów
- Tytanowy tłumik Arrow z powłoką z włókna węglowego
KLUCZOWE PARAMETRY
- 6 trybów jazdy: „Road” (drogowy), „Rain” (deszcz), „Off-road” (terenowy), „Sport” (sportowy), „Rider-Programmable” (programowalny przez kierowcę) i „Off-Road Pro”
- Układ ruszania na wzniesieniu
- Unikatowa , elektrycznie regulowana szyba
- Dodatkowe światła LED-owe
- Ozdobne wykończenie podnóżków
- Dodatkowe 3 x style TFT
8 reasons to ride
However long the ride, and however epic your journey, now there's a new generation Tiger that's ready to go anywhere and take on anything.
Here’s 8 reasons to ride the Tiger 1200.
TIGER 1200 XCX
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
NAJCIEKAWSZE CECHY
- 5 kg lżejszy od poprzedniego modelu,
- Niesamowity trzycylindrowy silnik 1215 cm3,
- Tłumik o zoptymalizowanej masie,
- Tryb ”Off Road Pro” *,
- Stylowe, czarne koła szprychowe,
- Kolorowy ekran tablicy przyrządów TFT o przekątnej 5 cali,
- Pełne oświetlenie LED obejmujące sygnowane światła do jazdy dziennej (DRL),
- Ergonomicznie rozmieszczone, podświetlane przełączniki z 5-kierunkowym joystickiem,
- Zapłon bezkluczykowy,
PODSTAWOWE FUNKCJE
- 5 trybów jazdy: Jazda terenowa Pro, Droga, Deszcz, Off Road i Sport *,
- Tempomat,
- Półaktywne zawieszenie Triumph (TSAS) firmy WP,
- Monoblokowe zaciski przedniego hamulca Brembo,
- ABS z optymalizacją siły hamowania na zakrętach,
- Kontrola Trakcji z optymalizacja kontroli na zakrętach,
- Gmole silnika i osłona chłodnicy,
- Sprzęgło hydrauliczne torque-assist,
- Unikalna w tej klasie elektroniczna regulacja owiewki,
- 2-pozycyjna regulacja wysokości siedziska,
- Podpórka centralna,
- Komputer pokładowy,
- Gniazda zasilania 12V i USB,
- Immobilizer,
TIGER 1200 DESERT EDITION
WSZYSTKIE CECHY I FUNKCJE MODELI XCX, PLUS:
PODSTAWOWE FUNKCJE
- Tytanowy tłumik Arrow z powłoką z włókna węglowego,
- Triumph Shift Assist (TSA),
- Jedyna dla tego modelu, najwyższej jakości kolorystyka „Sandstorm” z grafiką „Edycji pustynnej”,
TIGER 1200 XCA
WSZYSTKIE CECHY I FUNKCJE MODELU XCX, PLUS:
NAJCIEKAWSZE CECHY
- 10 kg lżejszy od poprzedniego modelu,
- Triumph Shift Assist (TSA),
- Adaptacyjne światła LED doświetlania zakrętów,
- Tytanowy tłumik Arrow z powłoką z włókna węglowego,
PODSTAWOWE FUNKCJE
- 6 trybów jazdy: Off Road Pro, Droga, Deszcz, Off Road, Sport i Konfigurowany przez kierowcę (Raider),
- Układ Hill Hold,
- Podgrzewane manetki i siedziska,
- Unikalna w tej klasie elektroniczna regulacja owiewki,
- Dodatkowe oświetlenie LED,
- Jednoczęściowe, stalowe podnóżki obrabiane maszynowo,
- Dodatkowe 3 motywy TFT,
ZUPEŁNIE NOWA SERIA MOTOCYKLI TIGER 1200

EDYCJA ALPINE TIGER 1200
Ceny Rozpoczynające Się Od 75 500,00 zł

Tiger 1200 Desert Edition
Ceny Rozpoczynające Się Od 80 100,00 zł