Ciesz się tym wrażeniem pierwszej klasy na każdej drodze dzięki w pełni naładowanemu motocyklowi Tiger 1200 XRT o najbogatszej specyfikacji, który jest po brzegi wypełniony większą mocą, zaawansowaną ergonomią i współczesnym, przyciągającym wzrok stylem.
Jest to maszyna, która nie tylko została naszpikowana po brzegi sprzętem o najbogatszej specyfikacji — model XRT wyposażono w najnowocześniejsze technologie, jakie kiedykolwiek zastosowano w motocyklach Tiger XR, a wszystko to w celu umożliwienia przeżycia najdoskonalszych przygód drogowych.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 83 550,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy |
Pojemność | 1215 cm³ |
Średnica | 85 mm |
Suw | 71.4 mm |
Stopień sprężania | 11.0:1 |
Maksymalna moc | 141 KM (104kW) / 9350 obr/min. |
Maksymalny moment obrotowy | 122 Nm / 7600 obr/min. |
Układ zasilania | system Ride by Wire, wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym, wykonanym ze stali nierdzewnej |
Układ napędowy | wał napędowy |
Sprzęgło | mokre, wielotarczowe, hydrauliczne |
Skrzynia biegów | 6 - biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | rama stalowa, rurowa |
Wahacz | jednostronny, aluminiowy |
Przednia opona | 10-szprychowe, aluminiowa obręcz, opony 19 x 3 cala |
Tylne koło | 10- szprychowe, aluminiowa obręcz, opony 17 x 4,5 cala |
Przednia opona | 120/70 R19 |
Tylna opona | 170/60 R17 |
Przednie zawieszenie | zawieszenie WP 48 mm upside down, z elektroniczne regulowanym tłumieniem, skok 190 mm |
Tylne zawieszenie | zawieszenie WP, z elektronicznie regulowanym tłumieniem, wstępnym napięciem sprężyny, skok 193 mm |
Przedni hamulec | podwójne, pływające tarcze 305 mm, montowane radialnie 4-tłoczkowe zaciski Brembo, programowalny ABS |
Tylni hamulec | pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS |
Przyrządy | wielofunkcyjny pakiet wskaźników TFT z cyfrowym prędkościomierzem, komputerem, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem statusu zmiany biegu, wskaźnikiem paliwa, wskaźnikiem dokonania przeglądu, temperaturą otoczenia, zegarem, sześcioma trybami jazdy (Road/Off-road/Off-Road Pro/Sport/Torowy/Kierowca) |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 930 mm |
Wysokość bez lusterek | 1540 mm |
Wysokość siedzenia | 835 - 855 mm |
Rozstaw osi | 1520 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.2 º |
Wyprzedzenie | 99.9 mm |
Masa | 243 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.2 l/100 km (54.3 MPG) |
Emisja CO2 | Norma EURO 4: 122 g/km **Poziom emisji CO2 oraz zużycia paliwa są mierzone zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Dane zużycia paliwa przedstawione są na podstawie przeprowadzonych testów i pełnią tylko i wyłącznie rolę porównawczą. |
CECHY

LŻEJSZY O 11 KG
Zdumiewające zmniejszenie masy o 11 kg w porównaniu do swojego poprzednika, poprawić spowodowało poprawę parametrów jezdnych i zwrotoności, zyskując ponad 100 udoskonaleń w obrębie całego motocykla, m.in. lżejsze koło zamachowe, wał korbowy, tłumik układu wydechowego , i akumulator.

POTĘŻNIEJSZY I SZYBCIEJ REAGUJĄCY SILNIK
The Tiger 1200 XRT engine delivers peak power of 141PS at 9,350rpm and maximum torque of 122Nm at 7,600rpm, for immediate power delivery and all day, smooth reliable riding.

NOWY TŁUMIK ARROW KLASY PREMIUM
Nowy tłumik Arrow klasy premium odzwierciedla wiodącą pozycję motocykli XRT i generuje jeszcze bardziej ekscytujące brzmienie trzycylindrowego silnika motocykla Tiger.

UNIKATOWY ZESTAW TECHNOLOGII DLA MOTOCYKLI XRT
Model Tiger 1200 o najbogatszej specyfikacji skupionej na jeździe po drogach wyposażono w szereg zaawansowanych funkcji, w tym oświetlenie adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów, pięć trybów jazdy, funkcję Triumph Shift Assist, LED-owe światła przeciwmgielne, podgrzewane siedzenie kierowcy i pasażera, wyświetlacz pokładowy oraz układ ruszania na wzniesieniu.

TRYBY JAZDY
Motocykl XRT posiada pięć trybów jazdy, które usprawniają kontrolę w każdym środowisku jazdy. Dzięki trybom „Road” (drogowy), „Off-Road” (terenowy), „Rain” (deszcz), „Sport” (sportowy) i „Rider programmable” (programowalny przez kierowcę) nowy motocykl XCT jest gotowy na wszystko.

NOWE KOŁA I WYSOKIEJ JAKOŚCI OPONY
Znacząco ulepszona specyfikacja gwarantuje lepsze możliwości ogółem. Motocykl XRT wyposażono w nowe, stylowe, czarne koła odlewane z aluminium wyposażone w bezdętkowe opony Metzeler Tourance (przód R19 x 3 cale, tył R17 x 4,5 cala).

ERGONOMICZNE USPRAWNIENIA
Praktyczne usprawnienia zapewniają znacznie przyjemniejszą jazdę dla kierowców o najróżniejszych preferencjach i stylach jazdy, dzięki m.in. wygodniejszemu materiałowi siedzenia oraz nowej pozycji kierownicy, co pozwoliło na uzyskanie lepszej kontroli tak w warunkach drogowych, jak i terenowych.

JESZCZE WIĘCEJ STYLU TIGERA
Współcześniejsze nadwozie klasy Premium oraz jak dotąd najwyższy poziom wykończenia i szczegółowości, łącznie z grafikami i wykończeniami klasy premium, dzięki którym podkreślono ten muskularny styl motocykli Tiger 1200.

REGULOWANA WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
Motocykl Tiger 1200 XRT wyposażono w regulowany, 2-pozycyjny mechanizm siedzenia, który pozwala kierowcy obniżyć siedzenie o 20 mm (z 855 na 835 mm), aby dopasować jego wysokość do własnego stylu oraz umożliwić uzyskanie bardziej komfortowej jazdy.

ZAWIESZENIE Z GÓRNEJ PÓŁKI
Regulowane zawieszenie motocykli XRT klasy premium obsługuje system półaktywnego zawieszenia firmy Triumph (TSAS, ang. Triumph Semi Active Suspension), który pozwala kierowcy ustawić poziom kontroli elektronicznej nad reagowaniem maszyny na warunki jazdy.

HAMULCE Z GÓRNEJ PÓŁKI
Podwójne, 305 mm pływające tarcze hamulcowe oraz radialnie montowane 4-tłoczkowe szczęki hamulcowe Brembo Monobloc w połączeniu z nowymi klockami hamulcowymi BRM10B z przodu i jedną 282 tarczą hamulcową z 2-tłoczkowymi przesuwnymi szczękami hamulcowymi z tyłu.

WYPOSAŻENIE SPECYFIKACJI PREMIUM
W standardzie dostępny jest niewiarygodny poziom wyposażenia, w tym obejmujący zintegrowany układ hamulcowy, bezwładnościowy moduł pomiarowy, sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego oraz elektronicznie regulowana szyba co pozwala motocyklom Tiger 1200 wznieść się na wyżyny swoich możliwości.
TIGER 1200 XR
KLUCZOWE PARAMETRY
NOWY
- O 2 kg mniejsza masa w porównaniu do poprzedniego modelu
- Istotnie zmodernizowany trzycylindrowy silnik o pojemności 1215 cm3
- Nowe stylowe odlewane felgi
- Nowy, lżejszy tłumik
KLUCZOWE PARAMETRY
- Długie okresy pomiędzy przeglądami — co 16 000 km
- Sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego
- Układ ABS i kontroli trakcji z możliwością wyłączenia
- 3 tryby jazdy: „Road” (drogowy), „Rain” (deszcz) i „Off-Road” (terenowy)
- Przednie szczęki hamulcowe Brembo Monobloc
- Regulowane przednie i tylne zawieszenie WP
- Tempomat
- Unikatowa , elektrycznie regulowana szyba
- 2-pozycyjna regulacja wysokości siedzenia
- Stojak centralny
- Osłonai misy olejowej
- Komputer pokładowy
- Gniazda zasilania 12V i USB
- Immobilizer
TIGER 1200 XRX AND XRX LRH
WZBOGACONA WERSJA XR:
NOWY
- O 2 kg mniejsza masa w porównaniu do poprzedniego modelu
- Wielokolorowe 5-calowy pakiety wskaźników TFT z regulacją kąta nachylenia
- W całości LED-owe oświetlenie, łącznie ze światłami do jazdy dziennej (DRL)
- Ergonomicznie podświetlane zespoły przełączników i 5-pozycyjny joystick
- Zapłon bezkluczykowy
KLUCZOWE PARAMETRY
- 4 tryby jazdy: „Road” (drogowy), „Rain” (deszcz), „Off-road” (terenowy) i „Sport” (sportowy)
- Półaktywne zawieszenie firmy Triumph (TSAS)
- Układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
- Układ kontroli trakcji z optymalizacją pokonywania zakrętów
- Zmodernizowany tempomat
TIGER 1200 XRT
WZBOGACONA WERSJA XRX:
NOWY
- O 11 kg mniejsza masa w porównaniu do poprzedniego modelu
- Funkcja Triumph Shift Assist
- Adaptacyjne oświetlenie LED-owe z funkcją doświetlania zakrętów
- Tytanowy tłumik Arrow z powłoką z włókna węglowego
KLUCZOWE PARAMETRY
- 5 trybów jazdy: „Road” (drogowy), „Rain” (deszcz), „Off-road” (terenowy), „Sport” (sportowy) i „Rider-Programmable” (programowalny przez kierowcę)
- Układ ruszania na wzniesieniu
- Unikatowa , elektrycznie regulowana szyba
- Dodatkowe światła LED-owe
- 3 dodatkowych stylów TFT
8 reasons to ride
However long the ride, and however epic your journey, now there's a new generation Tiger that's ready to go anywhere and take on anything.
Here’s 8 reasons to ride the Tiger 1200.
ZUPEŁNIE NOWA SERIA MOTOCYKLI TIGER 1200

EDYCJA ALPINE TIGER 1200
Ceny Rozpoczynające Się Od 75 500,00 zł

Tiger 1200 Desert Edition
Ceny Rozpoczynające Się Od 80 100,00 zł