TIGER 1200 XRX

Motocykl XRX ze średniej półki dzięki szybciej reagującemu silnikowi, ulepszonej ergonomii jazdy, współczesnemu stylowi i zaawansowanej technologii zapewnia nowy poziom wydajności, możliwości i stylu.
Model XRX to duży krok naprzód w dziedzinie specyfikacji dzięki zupełnie nowym technologiom i funkcjom nieodzownym dla przeznaczonego do przeżywania przygód motocykla, który równie idealnie nadaje się do zwiedzania świata, jak i do codziennej jazdy.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 73 250,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy |
Pojemność | 1215 cm³ |
Średnica | 85 mm |
Suw | 71.4 mm |
Stopień sprężania | 11.0:1 |
Maksymalna moc | 141 KM (104kW) / 9350 obr/min. |
Maksymalny moment obrotowy | 122 Nm / 7600 obr/min. |
Układ zasilania | system Ride by Wire, wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym, wykonanym ze stali nierdzewnej |
Układ napędowy | wał napędowy |
Sprzęgło | mokre, wielotarczowe, hydrauliczne |
Skrzynia biegów | 6 - biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | rama stalowa, rurowa |
Wahacz | jednostronny, aluminiowy |
Przednia opona | 10-szprychowe, aluminiowa obręcz, opony 19 x 3 cala |
Tylne koło | 10- szprychowe, aluminiowa obręcz, opony 17 x 4,5 cala |
Przednia opona | 120/70 R19 |
Tylna opona | 170/60 R17 |
Przednie zawieszenie | zawieszenie WP 48 mm upside down, z elektroniczne regulowanym tłumieniem, skok 190 mm (168 mm wersja z obniżonym siedzeniem) |
Tylne zawieszenie | zawieszenie WP, z elektronicznie regulowanym tłumieniem, wstępnym napięciem sprężyny, skok 193 mm (158 mm wersja z obniżonym siedzeniem) |
Przedni hamulec | podwójne, pływające tarcze 305 mm, montowane radialnie 4-tłoczkowe zaciski Brembo, programowalny ABS |
Tylni hamulec | pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS |
Przyrządy | wielofunkcyjny pakiet wskaźników TFT z cyfrowym prędkościomierzem, komputerem, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem statusu zmiany biegu, wskaźnikiem paliwa, wskaźnikiem dokonania przeglądu, temperaturą otoczenia, zegarem, sześcioma trybami jazdy (Road/Off-road/Off-Road Pro/Sport/Torowy/Kierowca) |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 830 mm |
Wysokość bez lusterek | 1470 mm |
Wysokość siedzenia | 835 - 855 mm, wersja z obniżonym siedzeniem 815-835 mm mm |
Rozstaw osi | 1520 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.2 º |
Wyprzedzenie | 99.9 mm |
Masa | 244 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.2 l/100 km (54.3 MPG) |
Emisja CO2 | Norma EURO 4: 122 g/km **Poziom emisji CO2 oraz zużycia paliwa są mierzone zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Dane zużycia paliwa przedstawione są na podstawie przeprowadzonych testów i pełnią tylko i wyłącznie rolę porównawczą. |
CECHY

LŻEJSZY O 2 KG
XRX jest o 2 kg lżejszy od swojego poprzednika, co pozwoliło poprawić parametry jezdne i zwrotność, a uzyskano to dzięki ponad 100 zmianom w obrębie całego motocykla (w tym poprzez m.in. lżejsze koło zamachowe, wał korbowy, tłumik układu wydechowego i akumulator).

POTĘŻNIEJSZY I SZYBCIEJ REAGUJĄCY SILNIK
Nowa generacja silnika motocykla Tiger 1200 XRX zapewnia większą moc maksymalną (141 KM przy 9350 obr./min) oraz maksymalny moment obrotowy 122 Nm (przy 7600 obr./min), co daje bardziej natychmiastową reakcję oraz jeszcze lepsze parametry płynnej, całodziennej, niezawodnej jazdy.

NOWY, LŻEJSZY UKŁAD WYDECHOWY
Nowy, krótszy i lżejszy układ wydechowy generuje zauważalnie bardziej porywające brzmienie trzycylindrowego silnika motocykla Tiger.

NAJNOWOCZEŚNIEJSZE TECHNOLOGIE
Oprócz wyposażenia dostępnego w wersji XR, wersja XRX posiada szereg niezwykle wartościowych funkcji, takich jak światła do jazdy dziennej (DRL) oraz reflektory LED-owe, wielokolorowe wskaźniki TFT, nowy, podświetlany zespół przełączników i 5-kierunkowy joystick, cztery tryby jazdy i zapłon bez użycia kluczyka.

TRYBY JAZDY
Dzięki czterem trybom jazdy w wersji XRX („Sport” (sportowy), „Rain” (deszcz), „Road” (drogowy) i „Off-Road” (terenowy)) można uzyskać mapę zapłonu odpowiednią do bieżących warunków.

NOWE KOŁA I WYSOKIEJ JAKOŚCI OPONY
Znacząco ulepszona specyfikacja gwarantuje lepsze możliwości. Model XRX wyposażono w nowe, stylowe, czarne koła odlewane z aluminium ubrane w bezdętkowe opony Metzeler Tourance (przód R19 x 3 cale, tył R17 x 4,5 cala).

ERGONOMICZNE USPRAWNIENIA
Praktyczne usprawnienia zapewniają znacznie przyjemniejszą jazdę dla kierowców o najróżniejszych preferencjach i stylach jazdy, dzięki m.in. wygodniejszemu materiałowi siedzenia oraz nowej pozycji kierownicy, co pozwoliło na uzyskanie lepszej kontroli tak w warunkach drogowych, jak i terenowych.

JESZCZE WIĘCEJ STYLU TIGERA
Współcześniejsze nadwozie klasy Premium oraz jak dotąd najwyższy poziom wykończenia i szczegółowości, łącznie z grafikami i wykończeniami klasy premium, dzięki którym podkreślono ten muskularny styl motocykli Tiger 1200.

REGULOWANA WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
Motocykl Tiger 1200 XRX wyposażono w regulowany, 2-pozycyjny mechanizm siedzenia, który pozwala kierowcy obniżyć siedzenie o 20 mm (z 855 na 835 mm), aby dopasować jego wysokość do własnego stylu oraz umożliwić uzyskanie bardziej komfortowej jazdy.

ZAWIESZENIE Z GÓRNEJ PÓŁKI
Regulowane zawieszenie motocykli XRX klasy premium obsługuje system półaktywnego zawieszenia firmy (TSAS, ang. Triumph Semi Active Suspension), który pozwala kierowcy ustawić poziom kontroli elektronicznej nad reagowaniem maszyny na warunki jazdy.

HAMULCE Z GÓRNEJ PÓŁKI
Podwójne, 305 mm pływające tarcze hamulcowe oraz radialnie montowane 4-tłoczkowe szczęki hamulcowe Brembo Monobloc w połączeniu z nowymi klockami hamulcowymi BRM10B z przodu i jedną 282 tarczą hamulcową z 2-tłoczkowymi przesuwnymi szczękami hamulcowymi z tyłu.

WYPOSAŻENIE SPECYFIKACJI PREMIUM
W standardzie dostępny jest niewiarygodny poziom wyposażenia, w tym obejmujący zintegrowany układ hamulcowy, bezwładnościowy moduł pomiarowy, sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego oraz elektronicznie regulowana szyba co pozwala motocyklom Tiger 1200 wznieść się na wyżyny swoich możliwości.
TIGER 1200 XR
KLUCZOWE PARAMETRY
NOWY
- O 2 kg mniejsza masa w porównaniu do poprzedniego modelu
- Istotnie zmodernizowany trzycylindrowy silnik o pojemności 1215 cm3
- Nowe stylowe odlewane felgi
- Nowy, lżejszy tłumik
KLUCZOWE PARAMETRY
- Długie okresy pomiędzy przeglądami — co 16 000 km
- Sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego
- Układ ABS i kontroli trakcji z możliwością wyłączenia
- 3 tryby jazdy: „Road” (drogowy), „Rain” (deszcz) i „Off-Road” (terenowy)
- Przednie szczęki hamulcowe Brembo Monobloc
- Regulowane przednie i tylne zawieszenie WP
- Tempomat
- Unikatowa , elektrycznie regulowana szyba
- 2-pozycyjna regulacja wysokości siedzenia
- Stojak centralny
- Osłonai misy olejowej
- Komputer pokładowy
- Gniazda zasilania 12V i USB
- Immobilizer
TIGER 1200 XRX AND XRX LRH
WZBOGACONA WERSJA XR:
NOWY
- O 2 kg mniejsza masa w porównaniu do poprzedniego modelu
- Wielokolorowe 5-calowy pakiety wskaźników TFT z regulacją kąta nachylenia
- W całości LED-owe oświetlenie, łącznie ze światłami do jazdy dziennej (DRL)
- Ergonomicznie podświetlane zespoły przełączników i 5-pozycyjny joystick
- Zapłon bezkluczykowy
KLUCZOWE PARAMETRY
- 4 tryby jazdy: „Road” (drogowy), „Rain” (deszcz), „Off-road” (terenowy) i „Sport” (sportowy)
- Półaktywne zawieszenie firmy Triumph (TSAS)
- Układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
- Układ kontroli trakcji z optymalizacją pokonywania zakrętów
- Zmodernizowany tempomat
TIGER 1200 XRT
WZBOGACONA WERSJA XRX:
NOWY
- O 11 kg mniejsza masa w porównaniu do poprzedniego modelu
- Funkcja Triumph Shift Assist
- Adaptacyjne oświetlenie LED-owe z funkcją doświetlania zakrętów
- Tytanowy tłumik Arrow z powłoką z włókna węglowego
KLUCZOWE PARAMETRY
- 5 trybów jazdy: „Road” (drogowy), „Rain” (deszcz), „Off-road” (terenowy), „Sport” (sportowy) i „Rider-Programmable” (programowalny przez kierowcę)
- Układ ruszania na wzniesieniu
- Unikatowa , elektrycznie regulowana szyba
- Dodatkowe światła LED-owe
- 3 dodatkowych stylów TFT
8 reasons to ride
However long the ride, and however epic your journey, now there's a new generation Tiger that's ready to go anywhere and take on anything.
Here’s 8 reasons to ride the Tiger 1200.
ZUPEŁNIE NOWA SERIA MOTOCYKLI TIGER 1200

EDYCJA ALPINE TIGER 1200
Ceny Rozpoczynające Się Od 75 500,00 zł

Tiger 1200 Desert Edition
Ceny Rozpoczynające Się Od 80 100,00 zł