TIGER 800 XRX Low

Jet Black
Ceny Rozpoczynające Się Od 51 900,00 zł
Skonfiguruj
Tap and drag Click and drag
Loading your ride Loading your ride


Nowy, kochający drogi motocykl Tiger 800 XRX „LRH” (o obniżonym siedzeniu) to jeszcze bardziej przystępna wersja tego łatwo się prowadzącego motocykla i idealnie nadaje się do jazdy po światowych autostradach. 

Model XRX LRH (o obniżonym siedzeniu) cechuje współczesna stylizacja oraz przystępne siedzenie umieszczone na wysokości 780 mm (czyli o 50 mm niżej niż w przypadku standardowego motocykla Tiger XRX). Motocykl wyposażono również w możliwość konfiguracji siedzenia, co pozwala uzyskać kolejne 20 mm redukcji i ustawienie siedzenia na wysokości 760, co daje nową, bardziej przystępną pozycję jazdy. 

Lepiej reagujący trzycylindrowy silnik Triumph 800, lżejszy układ wydechowy, nowe, wielokolorowe – wskaźniki TFT oraz zespół przełączników, nowa, pięciopozycyjna szyba i cztery tryby jazdy. To wszystko to zaledwie kilka z licznych funkcji, które zostały wprowadzone w najnowszej generacji modelu XRX LRH.

19-calowe, odlane z aluminium koło przednie oraz opony Metzeler Tourance współpracują z układami dynamicznymi modelu XRX LRH, aby zagwarantować komfortową jazdę w dowolnych warunkach. Natychmiast zauważysz kontrolę dzięki innowacyjnemu krótszemu przełożeniu pierwszego biegu oraz lepszą przyczepność przy niskiej prędkości jak również natychmiastowe reakcje pojazdu w sytuacjach, kiedy tego najbardziej potrzebujesz. Stanowi to dodatek do najważniejszych technologii definiujących kategorię, w tym przepustnicę z technologią Ride-By-Wire oraz nowy, przedni układ hamulcowy Brembo klasy premium.



NOWY MOTOCYKL TIGER 800 XRX LOW W LICZBACH

95 KM MOC SILNIKA 

Ekscytujący silnik nowej generacji z szybszą reakcją, fantastycznym momentem obrotowym oraz mocą na niższych obrotach.

79 NM MOMENT OBROTOWY 

Maksymalny moment obrotowy przy 8050 obr./min zapewnia płynną i niezawodną jazdę.

4 TRYBÓW JAZDY

Można wybrać jeden z czterech trybów jazdy: „Road” (drogowy), „Off-Road” (terenowy), „Rain” (deszcz), i „Sport” (sportowy).

760 MM SIEDZENIE USTAWIONE NA WYSOKOŚCI 

Charakterystycznie niską wysokość siedzenia uzyskano dzięki wykorzystaniu spersonalizowanego zawieszenia i siedzenia.

VIEW SPECIFICATION

7 powodów dla których warto jeździć

Motocykl Tiger 800 jest bez wątpienia jednym z najbardziej ukochanych, a najprawdopodobniej również jednym z najlepiej przyjętych motocykli, o rodowodzie wywodzącym się z pierwszych złotych medali zdobytych przez motocykle Tiger podczas międzynarodowych zawodów motocyklowych International Six Days Enduro (wcześniej znanych jako International Six Days Trial) w 1936 r.

Oto siedem powodów, dla których kochamy jazdę na nowym motocyklu Tiger 800!

ZUPEŁNIE NOWA SERIA MOTOCYKLI TIGER 800

triumph tiger xr in crystal white

TIGER 800 XR

Ceny Rozpoczynające Się Od 44 600,00 zł

triumph tiger 800 xrx in lucerne blue

TIGER 800 XRX

Ceny Rozpoczynające Się Od 51 900,00 zł

triumph tiger xrt in graphite

TIGER 800 XRT

Ceny Rozpoczynające Się Od 58 900,00 zł

tiger 800 xrx low in black

TIGER 800 XRX LOW

Ceny Rozpoczynające Się Od 51 900,00 zł

triumph tiger 800 xcx in khaki green

TIGER 800 XCX

Ceny Rozpoczynające Się Od 55 500,00 zł

Tiger 800 XCa side image marine colour

TIGER 800 XCA

Ceny Rozpoczynające Się Od 61 500,00 zł