Skip to main content

SPECIFICATIONS


Tiger 900 Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 11,27:1
Maksymalna moc 95,2 KM / (70 kW) przy 8750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 7250 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów
Podwozie
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednia opona Odlewane z aluminium, 19 x 2,5 cala
Tylne koło Odlewane z aluminium, 17 x 4,25 cala
Przednia opona 100/90-19
Tylna opona 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi, bez regulacji.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Marzocchi, ręczna regulacja napięcia wstępnego, zakres ruchu tylnego koła 170 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, ABS
Tylni hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwne szczęki hamulcowe Brembo z jednym tłokiem, układ ABS
Przyrządy Wielofunkcyjny pakiet wskaźników z 5-calowym ekranem TFT i cyfrowym prędkościomierzem, komputerem pokładowym, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem wybranego biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem serwisowym, wskazaniem temperatury otoczenia, zegarem i trybami jazdy.
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 830 mm
Wysokość bez lusterek 1,410-1,460 mm
Wysokość siedzenia 810-830 mm
Rozstaw osi 1556 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,6 º
Wyprzedzenie 133,3 mm
Masa bez płynów 192 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 5,2 l/100 km (55,4 MPG)
Emisja CO2 Norma EURO 5: 119 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
Tiger 900 GT Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 11,27:1
Maksymalna moc 95,2 KM / (70 kW) przy 8750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 7250 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów
Podwozie
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednia opona Odlewane z aluminium, 19 x 2,5 cala
Tylne koło Odlewane z aluminium, 17 x 4,25 cala
Przednia opona 100/90-19
Tylna opona 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Marzocchi, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Tylni hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa Brembo z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Przyrządy Wielofunkcyjny pakiet wskaźników z 7-calowym ekranem TFT i cyfrowym prędkościomierzem, komputerem pokładowym, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem wybranego biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem serwisowym, wskazaniem temperatury otoczenia, zegarem i trybami jazdy.
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 930 mm
Wysokość bez lusterek 1,410-1,460 mm
Wysokość siedzenia 810-830 mm
Rozstaw osi 1556 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,6 º
Wyprzedzenie 133,3 mm
Masa bez płynów 194 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 5,2 l/100 km (55,4 MPG)
Emisja CO2 Norma EURO 5: 119 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
Tiger 900 GT low Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 11,27:1
Maksymalna moc 95,2 KM / (70 kW) przy 8750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 7250 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów
Podwozie
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednia opona Odlewane z aluminium, 19 x 2,5 cala
Tylne koło Odlewane z aluminium, 17 x 4,25 cala
Przednia opona 100/90-19
Tylna opona 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 140 mm.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Marzocchi, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 151 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Tylni hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa Brembo z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Przyrządy Wielofunkcyjny pakiet wskaźników z 7-calowym ekranem TFT i cyfrowym prędkościomierzem, komputerem pokładowym, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem wybranego biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem serwisowym, wskazaniem temperatury otoczenia, zegarem i trybami jazdy.
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 930 mm
Wysokość bez lusterek 1,385-1,435 mm
Wysokość siedzenia 760-780 mm
Rozstaw osi 1545 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,1 º
Wyprzedzenie 130,0 mm
Masa bez płynów 193 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 5,2 l/100 km (55,4 MPG)
Emisja CO2 Norma EURO 5: 119 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
Tiger 900 GT Pro Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 11,27:1
Maksymalna moc 95,2 KM / (70 kW) przy 8750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 7250 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów
Podwozie
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednia opona Odlewane z aluminium, 19 x 2,5 cala
Tylne koło Odlewane z aluminium, 17 x 4,25 cala
Przednia opona 100/90-19
Tylna opona 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Marzocchi, elektroniczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Tylni hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa Brembo z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Przyrządy Wielofunkcyjny pakiet wskaźników z 7-calowym ekranem TFT i cyfrowym prędkościomierzem, komputerem pokładowym, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem wybranego biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem serwisowym, wskazaniem temperatury otoczenia, zegarem i trybami jazdy.
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 930 mm
Wysokość bez lusterek 1,410-1,460 mm
Wysokość siedzenia 810-830 mm
Rozstaw osi 1556 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,6 º
Wyprzedzenie 133,3 mm
Masa bez płynów 198 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 5,2 l/100 km (55,4 MPG)
Emisja CO2 Norma EURO 5: 119 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
Tiger 900 Rally Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 11,27:1
Maksymalna moc 95,2 KM / (70 kW) przy 8750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 7250 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów
Podwozie
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednia opona Szprychowe, bezdętkowe, 21 x 2,15 cala
Tylne koło Szprychowe, bezdętkowe, 17 x 4,25 cala
Przednia opona 90/90-21
Tylna opona 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Showa z ręcznym ustawieniem napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 240 mm.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Showa, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 230 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Tylni hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa Brembo z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Przyrządy Wielofunkcyjny pakiet wskaźników z 7-calowym ekranem TFT i cyfrowym prędkościomierzem, komputerem pokładowym, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem wybranego biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem serwisowym, wskazaniem temperatury otoczenia, zegarem i trybami jazdy.
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 935 mm
Wysokość bez lusterek 1,452-1,502 mm
Wysokość siedzenia 850-870 mm
Rozstaw osi 1551 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,4 º
Wyprzedzenie 145,8 mm
Masa bez płynów 196 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 5,2 l/100 km (55,4 MPG)
Emisja CO2 Norma EURO 5: 119 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
Tiger 900 Rally Pro Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 11,27:1
Maksymalna moc 95,2 KM / (70 kW) przy 8750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 7250 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów
Podwozie
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednia opona Szprychowe, bezdętkowe, 21 x 2,15 cala
Tylne koło Szprychowe, bezdętkowe, 17 x 4,25 cala
Przednia opona 90/90-21
Tylna opona 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Showa z ręcznym ustawieniem napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 240 mm.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Showa, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 230 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Tylni hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa Brembo z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Przyrządy Wielofunkcyjny pakiet wskaźników z 7-calowym ekranem TFT i cyfrowym prędkościomierzem, komputerem pokładowym, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem wybranego biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem serwisowym, wskazaniem temperatury otoczenia, zegarem i trybami jazdy.
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 935 mm
Wysokość bez lusterek 1,452-1,502 mm
Wysokość siedzenia 850-870 mm
Rozstaw osi 1551 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,4 º
Wyprzedzenie 145,8 mm
Masa bez płynów 201 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 5,2 l/100 km (55,4 MPG)
Emisja CO2 Norma EURO 5: 119 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.

TIGER 900 RANGE

Tiger 900 in Pure White RHS CGI

Tiger 900

Ceny Rozpoczynające Się Od 46 000,00 zł

Sapphire Black Tiger 900 GT RHS CGI

Tiger 900 GT

Ceny Rozpoczynające Się Od 53 700,00 zł

Pure White Tiger 900 GT RHS CGI

Tiger 900 GT low

Ceny Rozpoczynające Się Od 53 700,00 zł

Korosi Red Tiger 900 GT Pro RHS CGI

Tiger 900 GT Pro

Ceny Rozpoczynające Się Od 61 800,00 zł

Sapphire Black Tiger 900 Rally RHS CGI

Tiger 900 Rally

Ceny Rozpoczynające Się Od 57 500,00 zł

Matt Khaki Tiger 900 Rally Pro RHS CGI

Tiger 900 Rally Pro

Ceny Rozpoczynające Się Od 63 500,00 zł