Tiger 900 GT Low

Model Tiger 900 GT LOW o obniżonej wysokości (LRH) posiada unikalny układ zawieszenia z regulowaną wysokością siedziska, o 50 mm niższą w porównaniu ze standardowym GT, zapewniając najwyższy komfort podczas szosowych wojaży.
Budzący dreszcz emocji GT o agresywnej sylwetce i stylu łączy w sobie definiujące swoją klasę podwozie, zwrotność i technologię, które w pełni zadowolą Twego żądnego przygód ducha.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 62 800,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 888 cm³ |
Średnica | 78 mm |
Suw | 61,9 mm |
Stopień sprężania | 11,27:1 |
Maksymalna moc | 95,2 KM / (70 kW) przy 8750 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 87 Nm przy 7250 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
Wahacz | Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 19 x 2,5 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17 x 4,25 cala |
Przednia opona | 100/90-19 |
Tylna opona | 150/70R17 |
Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 140 mm. |
Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Marzocchi, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 151 mm. |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa Brembo z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Przyrządy | Wielofunkcyjny pakiet wskaźników z 7-calowym ekranem TFT i cyfrowym prędkościomierzem, komputerem pokładowym, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem wybranego biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem serwisowym, wskazaniem temperatury otoczenia, zegarem i trybami jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 930 mm |
Wysokość bez lusterek | 1,385-1,435 mm |
Wysokość siedzenia | 770-790 mm |
Rozstaw osi | 1545 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24,1 º |
Wyprzedzenie | 130,0 mm |
Masa | 193 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5,2 l/100 km (55,4 MPG) |
Emisja CO2 | Norma EURO 5: 119 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
KLUCZOWE CECHY MODELU
OBNIŻONA WYSOKOŚĆ SIEDZISKA
W modelu GT Low siedzisko znajduje się wyjątkowo nisko (o 50 mm niżej w porównaniu ze standardowym Tigerem 900 GT) i można je regulować w zakresie 770–790 mm.

7-CALOWY EKRAN TFT
Wiodący w swojej klasie kolorowy ekran TFT zapewnia wyraźny obraz bez żadnych refleksów, we wszystkich warunkach pogodowych.

20-LITROWY ZBIORNIK PALIWA
Celem zapewnienia wszechstronności wszystkie Tigery 900 wyposażono w większy zbiornik paliwa o pojemności 20 litrów, dzięki czemu możesz zacząć planować jeszcze dalsze wyprawy.

PEŁNE OŚWIETLENIE LED
Sygnowane oświetlenie Tigera 900 obejmuje reflektor, światło tylne, kierunkowskazy* i charakterystyczne światła do jazdy dziennej DRL* (* tam, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy), zapewniające doskonałą widzialność.

HAMULCE BREMBO STYLEMA®
Najwyższą moc hamowania zapewniają wiodące w swojej kategorii hamulce Brembo Stylema® z lekkimi, kompaktowymi, precyzyjnie wyprofilowanymi zaciskami o wysokiej skuteczności.

ODLEWANE KOŁA
Odlewane koła skonstruowane z myślą o sprostaniu rygorystycznym wymaganiom długodystansowej jazdy szosowej, doskonałe dla serii Tiger 900 GT.

ZAWIESZENIE MARZOCCHI
Unikalne zawieszenie o wysokiej specyfikacji skonstruowane z myślą o jeździe szosowej. Przód: ręcznie regulowane, odwrócone typu upside-down 45 mm o skoku 140 mm. Tył: ręcznie regulowany RSU o skoku 151 mm.

KONTROLA TRAKCJI I ABS DZIAŁAJĄCY W ZAKRĘTACH
Dzięki tej funkcji zachowuje się optymalną siłę hamowania i kontrolę trakcji przy każdym kącie nachylenia pojazdu. Funkcję można włączyć lub wyłączyć, zależnie od potrzeb.

TEMPOMAT
Elektroniczny tempomat redukuje zmęczenie w długich trasach, wpływając również na ekonomikę zużycia paliwa. Łatwy dostęp do ustawień tempomatu zapewnia maksymalną wygodę i bezpieczeństwo.

PODGRZEWANE MANETKI
Doskonale sprawdzają się we wszystkich warunkach pogodowych oraz w długich trasach. Delektuj się ciepłem, wygodą i kontrolą nad pojazdem dzięki podgrzewanym manetkom kierownicy, standardowo montowanym we wszystkich modelach Tigera 900 o średniej i najwyższej specyfikacji.

CZTERY TRYBY JAZDY
Korzystając z trybów jazdy Droga, Deszcz, Sport i Off-Road, można dopasować sposób reakcji przepustnicy oraz ustawienia ABS i układu kontroli trakcji do warunków drogowych.

SPRZĘGŁO SLIP AND ASSIST
Zoptymalizowane sprzęgło Slip and Assist zostało stworzone z myślą o zapewnieniu motocykliście większego komfortu podczas częstego ruszania i zatrzymywania, np. w ruchu miejskim oraz w długich trasach.
TIGER 900 GT
KLUCZOWE CECHY MODELU
- ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrola trakcji
- LED-owe światła do jazdy dziennej oraz kierunkowskazy
- Tempomat
- Grzane Manetki
- 7-calowy w pełni kolorowy ekran TFT
- Handbary
- W pełni regulowane tylne zawieszenie Marzocchi
- 4 Tryby Jazdy
TIGER 900 GT PRO
WSZYSTKIE CECHY MODELI GT PLUS:
- System Łączności My Triumph
- Stopka centralna
- Elektrycznie regulowane tylne zawieszenie Marzocchi
- LED-owe światła przeciwmgielne
- quickshifter Triumph Shift Assist
- Podgrzewane siedzenia kierowcy oraz pasażera
- Monitorowanie ciśnienia w oponach
- 5 Trybów Jazdy
TIGER 900 GT ARAGÓN EDITON
WSZYSTKIE CECHY MODELU GT ORAZ:
- Stopka Centralna
- Gmole Osłaniające Silnik
- Elektronicznie Regulowane Tylne Zawieszenie Marzocchi
- Quickshifter Triumph Shift Assist
- System Monitorowania Ciśnienia w Oponach
- System My Triumph Connectivity
- LED’owe Światła Przeciwmgielne
- 5 Trybów Jazdy
TIGER 900 RALLY
KLUCZOWE CECHY MODELU:
- Regulowane off-roadowe zawieszenie Showa
- Szprychowe Koła Bezdętkowe
- ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrola trakcji
- LED-owe światła do jazdy dziennej oraz kierunkowskazy
- Tempomat
- Grzane Manetki
- 7-calowy w pełni kolorowy ekran TFT
- Handbary
- 4 Tryby Jazdy
TIGER 900 RALLY PRO
WSZYSTKIE CECHY MODELI RALLY PLUS:
- Stopka centralna
- Gmole osłaniające silnik
- Aluminiowa Osłona Miski Olejowej
- quickshifter Triumph Shift Assist
- Monitorowanie ciśnienia w oponach
- System Łączności My Triumph
- Podgrzewane siedzenia kierowcy oraz pasażera
- LED-owe światła przeciwmgielne
- 6 Trybów Jazdy
TIGER 900 RALLY ARAGÓN EDITON
WSZYSTKIE CECHY MODELU RALLY ORAZ:
- Stopka Centralna
- Gmole Osłaniające Silnik
- Gmole Osłaniające Zbiornik
- Aluminiowa Osłona Miski Olejowej
- Quickshifter Triumph Shift Assist
- System Monitorowania Ciśnienia w Oponach
- System My Triumph Connectivity
- LED’owe Światła Przeciwmgielne
- 6 Trybów Jazdy