Tiger 900 Rally

Tiger 900 Rally łączy w sobie definiujące swoją klasę podwozie i supernowoczesną technologię nastawioną na sprostanie wymaganiom motocyklisty z zupełnie bardziej agresywną stylistyką, przesuwając granice motocyklowej przygody w nieznane dotąd przestrzenie.
Dzięki trzycylindrowemu silnikowi o pojemności 900 cm3 zapewniającemu lepsze osiągi, większą moc i moment obrotowy Rally stanowi krok naprzód w wyprawach w nieznane.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 66 800,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 888 cm³ |
Średnica | 78 mm |
Suw | 61,9 mm |
Stopień sprężania | 11,27:1 |
Maksymalna moc | 95,2 KM / (70 kW) przy 8750 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 87 Nm przy 7250 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
Wahacz | Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium |
Przednie koło | Szprychowe, bezdętkowe, 21 x 2,15 cala |
Tylne koło | Szprychowe, bezdętkowe, 17 x 4,25 cala |
Przednia opona | 90/90-21 |
Tylna opona | 150/70R17 |
Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Showa z ręcznym ustawieniem napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 240 mm. |
Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Showa, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 230 mm. |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa Brembo z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Przyrządy | Wielofunkcyjny pakiet wskaźników z 7-calowym ekranem TFT i cyfrowym prędkościomierzem, komputerem pokładowym, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem wybranego biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem serwisowym, wskazaniem temperatury otoczenia, zegarem i trybami jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 935 mm |
Wysokość bez lusterek | 1,452-1,502 mm |
Wysokość siedzenia | 860-880 mm |
Rozstaw osi | 1551 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24,4 º |
Wyprzedzenie | 145,8 mm |
Masa | 196 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5,2 l/100 km (55,4 MPG) |
Emisja CO2 | Norma EURO 5: 119 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
KLUCZOWE CECHY MODELU
7-CALOWY EKRAN TFT
Wiodący w swojej klasie kolorowy ekran TFT zapewnia wyraźny obraz bez żadnych refleksów, we wszystkich warunkach pogodowych.

NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI ZAWIESZENIE SHOWA
Przeznaczone do off-roadu zawieszenie o wysokiej specyfikacji. Przód: ręcznie regulowany, typu upside-down Showa 45 mm o skoku 240 mm. Tył: ręcznie regulowany RSU Showa z gazem sprężonym o skoku 230 mm.

KONTROLA TRAKCJI I ABS DZIAŁAJĄCY W ZAKRĘTACH
Dzięki tej funkcji zachowuje się optymalną siłę hamowania i kontrolę trakcji przy każdym kącie nachylenia pojazdu. Funkcję można włączyć lub wyłączyć, zależnie od potrzeb.

HAMULCE BREMBO STYLEMA®
Najwyższą moc hamowania zapewniają wiodące w swojej kategorii hamulce Brembo Stylema® z lekkimi, kompaktowymi, precyzyjnie wyprofilowanymi zaciskami o wysokiej skuteczności.

OFF-ROADOWE OPONY
Specjalnie opracowane, przetestowane i zatwierdzone opony terenowe Pirelli Scorpion Rally zwiększają niesamowite możliwości modeli Tiger 900 Rally.

SZPRYCHOWE KOŁA Z OPONAMI BEZDĘTKOWYMI
Szprychowe koła z oponami bezdętkowymi, przednie i tylne, zaprojektowano z myślą o sprostaniu wyjątkowym wyzwaniom towarzyszącym jeździe terenowej, dzięki czemu są idealnym uzupełnieniem motocykli serii Tiger 900 Rally.

PEŁNE OŚWIETLENIE LED
Sygnowane oświetlenie Tigera 900 obejmuje reflektor LED, światło tylne, kierunkowskazy* i charakterystyczne światła do jazdy dziennej DRL* (* tam, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy), zapewniające doskonałą widzialność.

PODGRZEWANE MANETKI
Doskonale sprawdzają się we wszystkich warunkach pogodowych oraz w długich trasach. Delektuj się ciepłem, wygodą i kontrolą nad pojazdem dzięki podgrzewanym manetkom kierownicy, standardowo montowanym we wszystkich modelach Tigera 900 o średniej i najwyższej specyfikacji.

20-LITROWY ZBIORNIK PALIWA
Celem zapewnienia wszechstronności wszystkie Tigery 900 wyposażono w większy zbiornik paliwa o pojemności 20 litrów, dzięki czemu możesz zacząć planować jeszcze dalsze wyprawy.

CZTERY TRYBY JAZDY
Korzystając z trybów jazdy Droga, Deszcz, Sport i Off-Road, można dopasować sposób reakcji przepustnicy oraz ustawienia ABS i układu kontroli trakcji do warunków drogowych.

SPRZĘGŁO SLIP AND ASSIST
Zoptymalizowane sprzęgło Slip and Assist zostało stworzone z myślą o zapewnieniu motocykliście większego komfortu podczas częstego ruszania i zatrzymywania, np. w ruchu miejskim, ale też w długich trasach oraz w trakcie pokonywania przeszkód w terenie.

TEMPOMAT
Elektroniczny tempomat redukuje zmęczenie w długich trasach, wpływając również na ekonomikę zużycia paliwa. Łatwy dostęp do ustawień tempomatu zapewnia maksymalną wygodę i bezpieczeństwo.
TIGER 900 RALLY
KLUCZOWE CECHY MODELU:
- Regulowane off-roadowe zawieszenie Showa
- Szprychowe Koła Bezdętkowe
- ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrola trakcji
- LED-owe światła do jazdy dziennej oraz kierunkowskazy
- Tempomat
- Grzane Manetki
- 7-calowy w pełni kolorowy ekran TFT
- Handbary
- 4 Tryby Jazdy
TIGER 900 RALLY PRO
WSZYSTKIE CECHY MODELI RALLY PLUS:
- Stopka centralna
- Gmole osłaniające silnik
- Aluminiowa Osłona Miski Olejowej
- quickshifter Triumph Shift Assist
- Monitorowanie ciśnienia w oponach
- System Łączności My Triumph
- Podgrzewane siedzenia kierowcy oraz pasażera
- LED-owe światła przeciwmgielne
- 6 Trybów Jazdy
TIGER 900 RALLY ARAGÓN EDITON
WSZYSTKIE CECHY MODELU RALLY ORAZ:
- Stopka Centralna
- Gmole Osłaniające Silnik
- Gmole Osłaniające Zbiornik
- Aluminiowa Osłona Miski Olejowej
- Quickshifter Triumph Shift Assist
- System Monitorowania Ciśnienia w Oponach
- System My Triumph Connectivity
- LED’owe Światła Przeciwmgielne
- 6 Trybów Jazdy
TIGER 900 GT
KLUCZOWE CECHY MODELU
- ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrola trakcji
- LED-owe światła do jazdy dziennej oraz kierunkowskazy
- Tempomat
- Grzane Manetki
- 7-calowy w pełni kolorowy ekran TFT
- Handbary
- W pełni regulowane tylne zawieszenie Marzocchi
- 4 Tryby Jazdy
TIGER 900 GT PRO
WSZYSTKIE CECHY MODELI GT PLUS:
- System Łączności My Triumph
- Stopka centralna
- Elektrycznie regulowane tylne zawieszenie Marzocchi
- LED-owe światła przeciwmgielne
- quickshifter Triumph Shift Assist
- Podgrzewane siedzenia kierowcy oraz pasażera
- Monitorowanie ciśnienia w oponach
- 5 Trybów Jazdy
TIGER 900 GT ARAGÓN EDITON
WSZYSTKIE CECHY MODELU GT ORAZ:
- Stopka Centralna
- Gmole Osłaniające Silnik
- Elektronicznie Regulowane Tylne Zawieszenie Marzocchi
- Quickshifter Triumph Shift Assist
- System Monitorowania Ciśnienia w Oponach
- System My Triumph Connectivity
- LED’owe Światła Przeciwmgielne
- 5 Trybów Jazdy