Tiger 900 Rally Pro

Tigera 900 Rally Pro, ustanawiającego standard jazdy terenowej, zaprojektowano z myślą o pełnej niezawodności motocykla w każdych warunkach, bez względu na nawierzchnię, punkt docelowy podróży czy odległość.
Ten niesamowity motocykl po brzegi wypełniony jest najlepszymi w tej kategorii rozwiązaniami technologicznymi zapewniającymi maksimum off-roadowej przygody i pełną niezawodność na szosie.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 72 900,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 888 cm³ |
Średnica | 78 mm |
Suw | 61,9 mm |
Stopień sprężania | 11,27:1 |
Maksymalna moc | 95,2 KM / (70 kW) przy 8750 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 87 Nm przy 7250 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
Wahacz | Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium |
Przednie koło | Szprychowe, bezdętkowe, 21 x 2,15 cala |
Tylne koło | Szprychowe, bezdętkowe, 17 x 4,25 cala |
Przednia opona | 90/90-21 |
Tylna opona | 150/70R17 |
Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Showa z ręcznym ustawieniem napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 240 mm. |
Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Showa, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 230 mm. |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa Brembo z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
Przyrządy | Wielofunkcyjny pakiet wskaźników z 7-calowym ekranem TFT i cyfrowym prędkościomierzem, komputerem pokładowym, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem wybranego biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem serwisowym, wskazaniem temperatury otoczenia, zegarem i trybami jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 935 mm |
Wysokość bez lusterek | 1,452-1,502 mm |
Wysokość siedzenia | 860-880 mm |
Rozstaw osi | 1551 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 24,4 º |
Wyprzedzenie | 145,8 mm |
Masa | 201 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5,2 l/100 km (55,4 MPG) |
Emisja CO2 | Norma EURO 5: 119 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
KLUCZOWE CECHY MODELU

7-CALOWY EKRAN TFT
Wiodący w swojej klasie nowy kolorowy ekran TFT zapewnia wyraźny obraz bez żadnych refleksów, we wszystkich warunkach pogodowych.

SYSTEM ŁĄCZNOŚCI „MY TRIUMPH”
Zintegrowany system łączności „My Triumph” i moduł Bluetooth® montowane są jako wyposażenie standardowe, umożliwiają obsługę telefonu, ustawianie muzyki, sterowanie nawigacją i kamerą GoPro, a to wszystko za pomocą przycisków i wyświetlacza TFT.

NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI ZAWIESZENIE SHOWA
Charakterne zawieszenie off-roadowe o wysokiej specyfikacji. Przód: ręcznie regulowane, odwrócone typu upside-down Showa 45 mm o skoku 240 mm. Tył: ręcznie regulowany RSU Showa z gazem sprężonym o skoku 230 mm.

KONTROLA TRAKCJI I ABS DZIAŁAJĄCY W ZAKRĘTACH
Dzięki tej funkcji zachowuje się optymalną siłę hamowania i kontrolę trakcji przy każdym kącie nachylenia pojazdu. Funkcję można włączyć lub wyłączyć, zależnie od potrzeb.

HAMULCE BREMBO STYLEMA®
Najwyższą moc hamowania zapewniają wiodące w swojej kategorii hamulce Brembo Stylema® z lekkimi, kompaktowymi, precyzyjnie wyprofilowanymi zaciskami o wysokiej skuteczności.

OFF-ROADOWE OPONY
Specjalnie opracowane, przetestowane i zatwierdzone opony terenowe Pirelli Scorpion Rally zwiększają niesamowite możliwości modeli Tiger 900 Rally.

TRIUMPH SHIFT ASSIST – QUICKSHIFTER
Układ szybkiej zmiany biegów, tzw. Quickshifter, opracowany przez Triumpha, montowany jest jako wyposażenie standardowe i umożliwia płynną, wygodną zmianę biegów bez operowania manetką gazu.

SZEŚĆ TRYBÓW JAZDY
Korzystając z trybów jazdy Droga, Deszcz, Sport, Off-Road, Off-Road Pro oraz Programowanego przez kierowcę, można dopasować sposób reakcji przepustnicy oraz ustawienia ABS i układu kontroli trakcji do warunków drogowych.

SZPRYCHOWE KOŁA Z OPONAMI BEZDĘTKOWYMI
Szprychowe koła z oponami bezdętkowymi, przednie i tylne, zaprojektowano z myślą o sprostaniu wyjątkowym wyzwaniom towarzyszącym jeździe terenowej, dzięki czemu są idealnym uzupełnieniem motocykli serii Tiger 900 Rally.

PODŚWIETLANE PRZEŁĄCZNIKI
Wszystkie przełączniki podświetlane są
wbudowanymi diodami LED, co zapewnia ich doskonałą widoczność o każdej porze
dnia.

PODGRZEWANE SIEDZENIA KIEROWCY I PASAŻERA
Komfort przez cały rok niezależnie od pogody zapewniają nowe podgrzewane siedzenia. Regulator umieszczono przy fotelu pasażera, zapewniając mu tym samym jeszcze większą wygodę.

SYSTEM MONITOROWANIA CIŚNIENIA W OPONACH (TPMS)
System TPMS Tigera 900 Rally Pro alarmuje jeźdźca w sytuacji, gdy ciśnienie w oponach spadnie poniżej optymalnego poziomu, co zapewnia motocykliście jeszcze większe bezpieczeństwo i wygodę.

NOWE PEŁNE OŚWIETLENIE LED
Sygnowane oświetlenie Tigera 900 obejmuje reflektor LED, światło tylne, kierunkowskazy* i charakterystyczne światła do jazdy dziennej DRL* (* tam, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy), zapewniające doskonałą widzialność.
TIGER 900 RALLY
KLUCZOWE CECHY MODELU:
- Regulowane off-roadowe zawieszenie Showa
- Szprychowe Koła Bezdętkowe
- ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrola trakcji
- LED-owe światła do jazdy dziennej oraz kierunkowskazy
- Tempomat
- Grzane Manetki
- 7-calowy w pełni kolorowy ekran TFT
- Handbary
- 4 Tryby Jazdy
TIGER 900 RALLY PRO
WSZYSTKIE CECHY MODELI RALLY PLUS:
- Stopka centralna
- Gmole osłaniające silnik
- Aluminiowa Osłona Miski Olejowej
- quickshifter Triumph Shift Assist
- Monitorowanie ciśnienia w oponach
- System Łączności My Triumph
- Podgrzewane siedzenia kierowcy oraz pasażera
- LED-owe światła przeciwmgielne
- 6 Trybów Jazdy
TIGER 900 RALLY ARAGÓN EDITON
WSZYSTKIE CECHY MODELU RALLY ORAZ:
- Stopka Centralna
- Gmole Osłaniające Silnik
- Gmole Osłaniające Zbiornik
- Aluminiowa Osłona Miski Olejowej
- Quickshifter Triumph Shift Assist
- System Monitorowania Ciśnienia w Oponach
- System My Triumph Connectivity
- LED’owe Światła Przeciwmgielne
- 6 Trybów Jazdy
TIGER 900 GT
KLUCZOWE CECHY MODELU
- ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrola trakcji
- LED-owe światła do jazdy dziennej oraz kierunkowskazy
- Tempomat
- Grzane Manetki
- 7-calowy w pełni kolorowy ekran TFT
- Handbary
- W pełni regulowane tylne zawieszenie Marzocchi
- 4 Tryby Jazdy
TIGER 900 GT PRO
WSZYSTKIE CECHY MODELI GT PLUS:
- System Łączności My Triumph
- Stopka centralna
- Elektrycznie regulowane tylne zawieszenie Marzocchi
- LED-owe światła przeciwmgielne
- quickshifter Triumph Shift Assist
- Podgrzewane siedzenia kierowcy oraz pasażera
- Monitorowanie ciśnienia w oponach
- 5 Trybów Jazdy
TIGER 900 GT ARAGÓN EDITON
WSZYSTKIE CECHY MODELU GT ORAZ:
- Stopka Centralna
- Gmole Osłaniające Silnik
- Elektronicznie Regulowane Tylne Zawieszenie Marzocchi
- Quickshifter Triumph Shift Assist
- System Monitorowania Ciśnienia w Oponach
- System My Triumph Connectivity
- LED’owe Światła Przeciwmgielne
- 5 Trybów Jazdy