Skip to main content

Tiger 900 Rally Pro

Pure White
Ceny Rozpoczynające Się Od 65 900,00 zł
Tiger 900 Rally Pro Pure White RHS CGI
Tap and drag Click and drag
Loading your ride Loading your ride

 

 

Tigera 900 Rally Pro, ustanawiającego nowy standard jazdy terenowej, zaprojektowano z myślą o pełnej niezawodności motocykla w każdych warunkach, bez względu na nawierzchnię, punkt docelowy podróży czy odległość.

Ten niesamowity motocykl po brzegi wypełniony jest najlepszymi w tej kategorii rozwiązaniami technologicznymi zapewniającymi maksimum off-roadowej przygody i pełną niezawodność na szosie.

 


SPECYFIKACJA 

TIGER 900 RALLY PRO Specyfikacja
Feature Details
Cena
Ceny Zaczynają Się Od Od 65 900,00 zł

TIGER 900 RALLY PRO Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 11,27:1
Maksymalna moc 95,2 KM / (70 kW) przy 8750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 7250 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów

TIGER 900 RALLY PRO Specyfikacja
Feature Details
Podwozie
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednia opona Szprychowe, bezdętkowe, 21 x 2,15 cala
Tylne koło Szprychowe, bezdętkowe, 17 x 4,25 cala
Przednia opona 90/90-21
Tylna opona 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Showa z ręcznym ustawieniem napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 240 mm.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Showa, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 230 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Tylni hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa Brembo z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Przyrządy Wielofunkcyjny pakiet wskaźników z 7-calowym ekranem TFT i cyfrowym prędkościomierzem, komputerem pokładowym, cyfrowym obrotomierzem, wskaźnikiem wybranego biegu, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem serwisowym, wskazaniem temperatury otoczenia, zegarem i trybami jazdy.

TIGER 900 RALLY PRO Specyfikacja
Feature Details
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 935 mm
Wysokość bez lusterek 1,452-1,502 mm
Wysokość siedzenia 850-870 mm
Rozstaw osi 1551 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,4 º
Wyprzedzenie 145,8 mm
Masa 201 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 L

TIGER 900 RALLY PRO Specyfikacja
Feature Details
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 5,2 l/100 km (55,4 MPG)
Emisja CO2 Norma EURO 5: 119 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.

ŚWIETNE OSIĄGI TRIPLE'A

Nowy trzycylindrowy silnik Tigera o pojemności 900 cm3 zapewnia charakterystyczne uderzenie już z dołu i głęboki, chrypliwy ryk, z ekscytującym ciągiem w średnim zakresie obrotów i najwyższej klasy osiągi.

 

Triumph Tiger 900 New Triumph Tiger 900 Logo Lockup
Użyj słuchawek, aby uzyskać najlepsze doznania akustyczne Użyj słuchawek, aby uzyskać najlepsze doznania akustyczne
Start Stop
Start Stop
Użyj słuchawek, aby uzyskać najlepsze doznania akustyczne Użyj słuchawek, aby uzyskać najlepsze doznania akustyczne

TIGER 900 RALLY

KLUCZOWE CECHY MODELU:

  • Regulowane off-roadowe zawieszenie Showa
  • Szprychowe Koła Bezdętkowe
  • ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrola trakcji
  • LED-owe światła do jazdy dziennej oraz kierunkowskazy
  • Tempomat
  • Grzane Manetki
  • 7-calowy w pełni kolorowy ekran TFT
  • Handbary
  • 4 Tryby Jazdy

TIGER 900 RALLY PRO

WSZYSTKIE CECHY MODELI RALLY PLUS:

  • Stopka centralna
  • Gmole osłaniające silnik
  • Aluminiowa Osłona Miski Olejowej
  • quickshifter Triumph Shift Assist
  • Monitorowanie ciśnienia w oponach
  • System Łączności My Triumph
  • Podgrzewane siedzenia kierowcy oraz pasażera
  • LED-owe światła przeciwmgielne
  • 6 Trybów Jazdy

TIGER 900 GT

KLUCZOWE CECHY MODELU

  • ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrola trakcji
  • LED-owe światła do jazdy dziennej oraz kierunkowskazy
  • Tempomat
  • Grzane Manetki
  • 7-calowy w pełni kolorowy ekran TFT
  • Handbary
  • W pełni regulowane tylne zawieszenie Marzocchi
  • 4 Tryby Jazdy

TIGER 900 GT PRO

WSZYSTKIE CECHY MODELI GT PLUS:

  • System Łączności My Triumph
  • Stopka centralna
  • Elektrycznie regulowane tylne zawieszenie Marzocchi
  • LED-owe światła przeciwmgielne
  • quickshifter Triumph Shift Assist
  • Podgrzewane siedzenia kierowcy oraz pasażera
  • Monitorowanie ciśnienia w oponach
  • 5 Trybów Jazdy
     

NOWY TIGER 900

Sapphire Black Tiger 900 GT RHS CGI

TIGER 900 GT

Ceny Rozpoczynające Się Od 55 900,00 zł

Tiger 900 GT Low

TIGER 900 GT LOW

Ceny Rozpoczynające Się Od 55 900,00 zł

Korosi Red Tiger 900 GT Pro RHS CGI

TIGER 900 GT PRO

Ceny Rozpoczynające Się Od 64 500,00 zł

Pure White Tiger 900 Rally LHS CGI

TIGER 900 RALLY

Ceny Rozpoczynające Się Od 59 900,00 zł

Matt Khaki Tiger 900 Rally Pro RHS CGI

TIGER 900 RALLY PRO

Ceny Rozpoczynające Się Od 65 900,00 zł