BONNEVILLE BOBBER

POJEMNOŚCI 1200 CM3

Triumph Bonneville Bobber in Street

 

 

OSOBOWOŚĆ BONNEVILLE’A Z SILNIKIEM 1200 CM3

W sercu każdego Bobbera można znaleźć wiodący w swojej kategorii silnik Bonneville o wysokim momencie obrotowym i pojemności 1200 cm3, który generuje charakterystyczny pomruk Bobbera, zapewnia większy moment obrotowy i większą moc przy niskich obrotach niż silnik Bonneville T120.  Wszystko to wspiera dynamiczna, zwrotna i zwinna jazda zapewniana przez zawieszenie z górnej półki oraz szereg technologii ukierunkowanych na kierowcę, w tym tryby jazdy Road (Drogowy) i Rain (Deszcz), układ kontroli trakcji z możliwością wyłączenia, sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego, układ ABS, immobilizer, wydłużony interwał pierwszego dużego przeglądu (16 000 km) oraz dodatkowo, w modelu Bobber Black, intuicyjny, jednoprzyciskowy tempomat.

 

Triumph Bonneville Bobber in garage

BONNEVILLE BOBBER

OSZAŁAMIAJĄCY STYL MASZYNY CUSTOM — przepięknie stylizowany minimalizm z charakterystycznym wyglądem tylnej części ograniczonej do minimum. Bobber został elegancko skonstruowany z wykorzystaniem jednoosobowego siedzenia, szerokiej kierownicy o płaskich uchwytach oraz osadzonego siedzenia o surowym wyglądzie. Dodajmy do tego definiujące kategorię możliwości oraz technologie dla kierowcy zapewniające maksimum kontroli i komfortu, a otrzymamy prawdziwą jazdę motocyklem Bobber — bez żadnych kompromisów.

Triumph Bonneville Bobber in Warehouse

BONNEVILLE BOBBER BLACK

CIEMNIEJSZY, OSTRZEJSZY, SILNIEJSZY — wszystkie definiujące kategorię możliwości Bobbera, kultowa sylwetka i innowacje technologiczne połączone z jeszcze ciemniejszym muskularnym stylem, bardziej powalającą pewnością siebie, osobowością i charakterem oraz jeszcze bogatszym wyposażeniem.

 

 

NIEPOWTARZALNE BRZMIENIE BOBBERA

Ten niezrównany charakter jazdy Bobbera zmaksymalizowano poprzez wykorzystanie niepowtarzalnego podwójnego filtra powietrza w połączeniu z krótko odciętymi podwójnymi pękatymi tłumikami, które tworzą charakterystyczny, głęboki, pierwotny warkot układu wydechowego.  To uzależniające brzmienie charakterystyczne dla 1200 cm3 silnika Bonneville HT motocykli Bobber otacza kierowcę podczas każdej przejażdżki.  

 

 

UKŁAD WYDECHOWY BOBBERA — PODRASOWANE BRZMIENIE

Charakterystyczne podwójne odcięte tłumiki typu „peashooter” ze szczotkowanej stali nierdzewnej generują przyprawiające o ciarki brzmienie brytyjskiego silnika Bonneville.

Triumph Bonneville Bobber Exhaust Detail

WIODĄCY W SWOJEJ KATEGORII MOMENT OBROTOWY

Jednostka napędowa Bobbera zapewnia wiodący w swojej kategorii moment obrotowy na poziomie 106 Nm przy 4000 obr./min — czyli o zdumiewające 10% więcej niż w przypadku silnika Bonneville T120 przy 4500 obr./min na średnich obrotach... dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebujesz.

Person riding a Triumph Bonneville Bobber

 

 

LINIA PREMIUM

Zarówno Bobber jak i Bobber Black są przepiękne i ręcznie wytworzone oraz prezentują wszystkie znamiona prawdziwego brytyjskiego Bobbera w połączeniu z ponadczasowym DNA Bonneville, minimalistycznym stylem, innowacjami technologicznymi, obniżonym siedzeniem, niepowtarzalnymi detalami oraz klasyczną sylwetką Bobbera. Ponadto, są objęte wydłużonym okresem pomiędzy przeglądami (16 000 km), co przyczynia się do obniżenia kosztów eksploatacji.

 

 

BONNEVILLE BOBBER

Skonfiguruj