All-new Triumph Speed Twin travelling at speed through city underpass in darkness

NOWA IKONA W DZIEDZINIE WYDAJNOŚCI

Legendarny motocykl powraca do oferty firmy Triumph.

Cena w dniu ogłoszenia 18.01.2019

All-new Triumph Speed Twin close up shot of the engines detail finishes
All-new Triumph Speed Twin travelling at speed through an underpass at night, leaning around a sweeping corner

PREZENTUJEMY NOWY MOTOCYKL SPEED TWIN

Wyposażony w silnik o pojemności 1200 cm3 motocykl Speed Twin to ponowne wprowadzenie wybitnej marki do naszej linii nowoczesnych klasyków pod postacią ekscytującego, zupełnie nowego motocykla, który gwarantuje możliwości nowoczesnego customa następnej generacji oraz ponadczasowe DNA firmy Triumph połączone z zaawansowanymi technologiami dla kierowcy i wydajnością oraz wrażeniem najnowocześniejszego roadstera. Zaprojektowany z myślą o zapewnieniu zupełnie nowego standardu w zakresie możliwości jazdy dynamicznej, motocykl Speed Twin, z ulepszonym podwoziem, dostępną pozycją jazdy, zaawansowanymi możliwościami hamowania, zawieszeniem z górnej półki oraz ekscytującym podawaniem mocy, autentycznie uzasadnia swoją pozycję jako nowa ikona wydajności firmy Triumph.

All-new Triumph Speed Twin riding through the city in the twilight hours

NOWOCZESNY KLASYK SKUPIONY NA WYDAJNOŚCI

Wyposażony w silnik o pojemności 1200 cm3 motocykl Speed Twin łączy w sobie cały styl nowoczesnego customa dostępny pod postacią motocykla Street Twin firmy Triumph z jeszcze bardziej oszałamiającymi wykończeniami i detalami oraz całym komfortem i ponadczasowym DNA motocykla Bonneville T120, lecz z bardziej angażującą ergonomią oraz całą mocą i całym momentem obrotowym modelu Thruxton R w jeszcze dostępniejszej nowoczesnej konfiguracji.  Motocykl Speed Twin to nowy standard w zakresie wiodącego w swojej klasie sterowania i ustanawia nowy punkt odniesienia w zakresie tego, jak powinien wyglądać i sprawować się customowy roadster.

MOTOCYKL SPEED TWIN WYRAŻONY LICZBAMI

1200 cm3 SILNIK HP

Dynamiczne możliwości, ekscytujące podawanie wysokiego momentu obrotowego oraz intuicyjne, wiodące w swojej klasie parametry jezdne.

112 Nm MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Dwurzędowy silnik Bonneville o natychmiastowym generowaniu momentu obrotowego zapewnia ekscytującą wydajność od samego początku i w obrębie całego zakresu obrotów.

97 KM MOC SILNIKA

Prawdziwie ekscytującą moc maksymalną podkreśla charakterystyczne brzmienie brytyjskiego silnika dwurzędowego.

80 PONAD AKCESORIÓW

Dostępnych jest ponad 80 customowych akcesoriów, dzięki którym można stworzyć swój własny, specjalny motocykl Speed Twin oraz uzyskać jeszcze lepszy styl oraz jeszcze większy komfort i praktyczność.

Zobacz pełną specyfikację
360 Tap and drag
Right hand shoot of the Triumph Speed Twin in Korosi Red and Storm grey with graphite coachline

Dla nowego motocykla Speed Twin dostępnych jest ponad 80 customowych akcesoriów, dzięki którym można spersonalizować posiadaną maszynę, wzbogacając ją o więcej stylu, komfortu, bezpieczeństwa i praktyczności.

Loading your ride Loading your ride

NOWY MOTOCYKL SPEED TWIN

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

 

SILNIK

  • Silnik Bonneville o wysokiej mocy i pojemności 1200 cm3 oraz nastrojeniu jak w modelu Thruxton
  • Chłodzony cieczą 8-zaworowy dwurzędowy sześciobiegowy silnik o niskiej bezwładności i wysokiej wydajności z 270° kątem obrotu wału korbowego
  • Moc maksymalna 97 KM przy 6750 obr./min
  • Wysoki moment obrotowy na całym zakresie obrotów (maks.: 112 Nm przy 4950 obr./min 
  • Długie okresy pomiędzy przeglądami — co 16 000 km
     

PODWOZIE

  • 4-tłoczkowe osiowe podwójne szczęki hamulcowe Brembo z górnej półki z podwójnymi pływającymi tarczami hamulcowymi
  • 2-tłoczkowa pływająca tylna szczęka hamulcowa Nissin z jedną tarczą
  • Widelce KYB z tłumieniem kasetowym
  • Podwójne tylne amortyzatory KYB z regulowanym napięciem wstępnym sprężyny
  • Lekkie 7-szprychowe koła aluminiowe
  • Opony z górnej półki — Pirelli Diablo Rosso 3 firmy Pirelli
     

TECHNOLOGIA DLA KIEROWCY

  • Ride-by-wire
  • Układ ABS i programowalna kontrola trakcji
  • Trzy tryby jazdy: „Road” (drogowy) „Rain” (deszcz) i „Sport” (sportowy)
  • Sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego
  • Oświetlenie LED-owe 
  • Podwójne zegary naszpikowane funkcjami
  • Złącze USB do ładowania urządzeń
  • Immobilizer
  • Dostępny jako wyposażenie dodatkowe system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
     

STYL

  • Charakterystyczny 14,5-litrowy zbiornik na paliwo
  • Podwójne sportowe tłumiki wygięte do góry
  • Żebrowane siedzenie
  • Wyrzeźbione panele boczne z aluminiowymi detalami
  • Lusterka boczne na kierownicy
  • Wiodące w swojej kategorii detale i wykończenia
  • Przedni i tylny błotnik ze szczotkowanego aluminium
  • Osłony korpusu przepustnicy ze szczotkowanego aluminium
  • Wykończenie paneli bocznych ze szczotkowanego aluminium
  • Osłony pięt ze szczotkowanego aluminium
  • Przejrzysty wspornik reflektora z anodowanego kutego aluminium
  • Korek wlewu paliwa Monza
  • Trzy wersje kolorystyczne: Silver Ice/Storm Grey (Srebrny lód/ Burzowy szary), Korosi Red/ Storm Grey (Wulkaniczna czerwień/ Burzowy szary) i Jet Black (Mroczna czerń)
     

 

NOWY MOTOCYKL SPEED TWIN

Right hand shoot of the Triumph Speed Twin in Korosi Red and Storm grey with graphite coachline

Speed Twin

Ceny Rozpoczynające Się Od Cena W Dniu Ogłoszenia