Speed Twin

Wyposażony w silnik o pojemności 1200 cm3 motocykl Speed Twin to nowoczesny klasyk i customowy roadster, który wprowadza możliwości następnej generacji połączone z wiodącym w swojej klasie prowadzeniem i wydajnością zamkniętym w przepięknej stylistyce nowoczesnego customa.
Nowy Speed Twin jest wspierany przez zaawansowane technologie ukierunkowane na kierowcę i zapewnia prawdziwie intuicyjne i dostępne wrażenia, porywające podawanie momentu obrotowego oraz charakterystyczne brzmienie brytyjskiego silnika dwucylindrowego.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 53 700,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, 270°, rzędowy |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 11.0 :1 |
Maksymalna moc | 97 KM / 72kW przy 6750 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 112 Nm przy 4950 obr./min |
Układ zasilania | wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem |
Układ napędowy | łańcuch O-ring |
Sprzęgło | wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | rurowa, stalowa, kołyskowa |
Wahacz | dwustronny, aluminiowy |
Przednia opona | odlewane z aluminium, 17 x 3,5 cala |
Tylne koło | odlewane z aluminium, 17 x 5 cali |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 160/60 ZR17 |
Przednie zawieszenie | 41 mm, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | podwójne amortyzatory z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 120 mm |
Przedni hamulec | podwójna tarcza 305 mm, 4-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS |
Tylni hamulec | pojedyncza tarcza 220 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, ABS |
Przyrządy | Pakiet wielofunkcyjnych wskaźników LCD obejmujący: analogowy prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik zmiany biegu, wskaźnik poziomu paliwa, odległość do pokanania do kolejnego tankowania, wskaźnik dokonania przeglądu, zegar, komputer pokładowy, przycisk przewijania trybów jazdy na kierownicy, podgrzewane manetki, wyświetlanie poziomu zużycia pawlia, status kontroli trakcji, status TPMS |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 760 mm |
Wysokość bez lusterek | 1110 mm |
Wysokość siedzenia | 807 mm |
Rozstaw osi | 1430 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 22.8 º |
Wyprzedzenie | 93.5 mm |
Masa bez płynów | 196 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 14.5 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,8 l/100km |
Emisja CO2 | Norma EURO 4: 109g/km |
NOWY MOTOCYKL SPEED TWIN

ALUMINIOWE DETALE KLASY PREMIUM
Wiodące w swojej kategorii detale i wykończenia obejmują przednie i tylne błotniki ze szczotkowanego aluminium klasy premium, osłony korpusu przepustnicy, wykończenia paneli bocznych i osłony na pięty, wsporniki reflektora głównego z jasno anodowanego kutego aluminium oraz wahacz z przejrzystego anodowanego aluminium.
ODKRYJ WIĘCEJ
TRZY TRYBY JAZDY
Trzy dostępne do wybrania tryby jazdy — Road (Drogowy), Rain (Deszcz) i Sport (Sportowy) — kontrolują dedykowane mapy ustawień pracy przepustnicy oraz układu kontroli trakcji, dopasowując je do panujących na drodze warunków i preferencji kierowcy, aby zagwarantować optymalne doznania z jazdy.
ODKRYJ WIĘCEJ
PODWÓJNE SPORTOWE TŁUMIKI WYGIĘTE DO GÓRY
Współczesne, czarne, podwójne megafonowe sportowe tłumiki wygięte do góry przyczyniają się do uzyskania ekscytującego głębokiego brytyjskiego brzmienia pasujące do legendarnej nazwy Speed Twin. Zastosowane przez firmę Triumph innowacyjne, ciągłe poprowadzenie układu wydechowego umożliwiło ukrycie katalizatora.
ODKRYJ WIĘCEJ
OŚWIETLENIE LED-OWE
Dla wyższej trwałości oraz większej energooszczędności motocykl Speed Twin wyposażono w LED-owe światło stopu i kierunkowskazy. W krajach, gdzie przepisy prawa miejscowego na to pozwalają, w reflektorze zamontowano również LED-owe światła do jazdy dziennej (DRL).

PODWÓJNE ZEGARY NASZPIKOWANE FUNKCJAMI
Superstylowe, współczesne zegary z trójwymiarowymi powierzchniami tarczowymi zawierają system cyfrowego menu, do którego dostęp można uzyskać za pomocą przycisku przewijania zainstalowanego w obrębie manetki. Do najważniejszych dostępnych funkcji należą: ustawienie trybu jazdy, wskaźnik wybranego biegu, ustawienia jazdy, dystans do wyczerpania paliwa, zegar i poziom paliwa.
ODKRYJ WIĘCEJ
ZAAWANSOWANE KOŁA I OPONY
Nowe, lekkie 7-szprychowe, 17-calowe koła z odlewanego aluminium i opony Pirelli Diablo Rosso 3 w znacznym stopniu przyczyniają się do dynamiki sterowania motocykla Speed Twin odpowiedniej dla maszyny typu roadster.
ODKRYJ WIĘCEJ
KOREK WLEWU PALIWA MONZA
Szybko zdejmij i nalej paliwa. Stylowy akcent doskonale pasujący do wyglądu współczesnego customa motocykla Sped Twin.
ODKRYJ WIĘCEJ
LUSTERKA BOCZNE NA KIEROWNICY
Te fantastycznie wyglądające lusterka boczne zamontowane na kierownicy gwarantują idealną, szerokokątną widoczność do tyłu podczas jazdy.

NISKO USTAWIONE SIEDZENIE
Nowe żebrowane siedzenie motocykla Speed Twin ustawiono na łatwo dostępnej wysokości 805 mm i zaprojektowano z myślą o większym komforcie kierowcy i pasażera.
Skonfiguruj
PONAD 80 CUSTOMOWYCH AKCESORIÓW
Popraw styl, komfort i możliwości motocykla Speed Twin przy użyciu ponad 80 ukierunkowanych na kierowcę akcesoriów, które odzwierciedlają twoje własne, osobiste potrzeby związane z tą maszyną.
ODKRYJ WIĘCEJNOWY MOTOCYKL SPEED TWIN
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
SILNIK
- Silnik Bonneville o wysokiej mocy i pojemności 1200 cm3 oraz nastrojeniu jak w modelu Thruxton
- Chłodzony cieczą 8-zaworowy dwurzędowy sześciobiegowy silnik o niskiej bezwładności i wysokiej wydajności z 270° kątem obrotu wału korbowego
- Moc maksymalna 97 KM przy 6750 obr./min
- Wysoki moment obrotowy na całym zakresie obrotów (maks.: 112 Nm przy 4950 obr./min
- Długie okresy pomiędzy przeglądami — co 16 000 km
PODWOZIE
- 4-tłoczkowe osiowe podwójne szczęki hamulcowe Brembo z górnej półki z podwójnymi pływającymi tarczami hamulcowymi
- 2-tłoczkowa pływająca tylna szczęka hamulcowa Nissin z jedną tarczą
- Widelce KYB z tłumieniem kasetowym
- Podwójne tylne amortyzatory KYB z regulowanym napięciem wstępnym sprężyny
- Lekkie 7-szprychowe koła aluminiowe
- Opony z górnej półki — Pirelli Diablo Rosso 3 firmy Pirelli
TECHNOLOGIA DLA KIEROWCY
- Ride-by-wire
- Układ ABS i programowalna kontrola trakcji
- Trzy tryby jazdy: „Road” (drogowy) „Rain” (deszcz) i „Sport” (sportowy)
- Sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego
- Oświetlenie LED-owe
- Podwójne zegary naszpikowane funkcjami
- Złącze USB do ładowania urządzeń
- Immobilizer
- Dostępny jako wyposażenie dodatkowe system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
STYL
- Charakterystyczny 14,5-litrowy zbiornik na paliwo
- Podwójne sportowe tłumiki wygięte do góry
- Żebrowane siedzenie
- Wyrzeźbione panele boczne z aluminiowymi detalami
- Lusterka boczne na kierownicy
- Wiodące w swojej kategorii detale i wykończenia
- Przedni i tylny błotnik ze szczotkowanego aluminium
- Osłony korpusu przepustnicy ze szczotkowanego aluminium
- Wykończenie paneli bocznych ze szczotkowanego aluminium
- Osłony pięt ze szczotkowanego aluminium
- Przejrzysty wspornik reflektora z anodowanego kutego aluminium
- Korek wlewu paliwa Monza
- Trzy wersje kolorystyczne: Silver Ice/Storm Grey (Srebrny lód/ Burzowy szary), Korosi Red/ Storm Grey (Wulkaniczna czerwień/ Burzowy szary) i Jet Black (Mroczna czerń)