Bonneville Speedmaster
MOŻLIWOŚCI

DEFINIUJĄCE TĘ KATEGORIĘ MOŻLIWOŚCI, KOMFORT I KONTROLA
Ten ekscytujący nowy model jest wszystkim, czym powinien być brytyjski Bonneville, z odpowiednio ukształtowanym, 12 litrowym zbiornikiem paliwa, wykończanymi maszynowo żebrami silnika oraz stylizowanym na gaźnikiukrytym układzie wtryskowym, gdzie wszystko to jest otoczone ponadczasową, kultową konstrukcją motocykla.
Odsunięte do tyłu uchwyty kierownicy, ustawione w przedniej części podnóżki, obniżone siedzenie i charakterystyczna dla maszyny Triumph neutralna dynamika jezdna — połączenie tych wszystkich cech gwarantuje najdoskonalszą jazdę w stylu motocykla cruiser. Hamulce i zawieszenie z górnej półki w połączeniu z wyszywanym siedzeniem kierowcy oraz wymiennym siedzeniem pasażera zwiększają komfort i kontrolę.


STYL BONNEVILLE SPEEDMASTER
Przy tak wielu kultowych akcentach stylistycznych, jak przykładowo klasyczne obudowy reflektorów reflektora oraz podwójny chromowany układ wydechowy, nowy Speedmaster wygląda równie fantastycznie, jak fantastycznie się go prowadzi.
Jest to motocykl klasy premium, który zbudowano na bazie autentycznego brytyjskiego dziedzictwa firmy Triumph w dziedzinie maszyn typu custom. Wszechstronna konfiguracja z dwoma siedzeniami obejmuje siedzenie pasażera, które można w dowolnym momencie łatwo zdemontować w celu uzyskania czystej konfiguracji z jednym siedzeniem.
Klasyczne odsunięte do tyłu manetki kierownicy, wysunięte do przodu podnóżki, specjalnie uformowany tylny błotnik, 12-litrowy zbiornik paliwa i obręcze kół 32 szprychami z drutu stalowego tworzą ten fantastyczny, zrelaksowany styl jazdy motocyklem typu cruiser.
WYPOSAŻENIE SPEEDMASTERA KLASY PREMIUM
Tak zaawansowane parametry jezdne, komfort i kontrola wymagają zastosowania pływające zaciski hamulców z górnej półki, dlatego nowy Speedmaster jest wyposażony w podwójne tarcze hamulcowe i dwutłoczkowe pływające zaciski hamulcowe Brembo z przodu oraz jednotłoczkową przesuwną szczękę hamulcową z tyłu.
Nadwozie i zawieszenie skonfigurowano w celu uzyskania płynniej, wygodnej jazdy, gdzie charakterystyczny, imitujący sztywną ramę wahacz i ukryty amortyzator monoshock zapewniają o ponad 35% większy skok zawieszenia niż w przypadku jakiegokolwiek innego motocykla w tej kategorii plus 41 mm przednie widelce kasetowe z 90 mm skokiem zawieszenia.
W połączeniu z niewiarygodnie dostępną niską wysokością siedzenia (705 mm) uzyskano motocykl zbudowany z myślą o prawdziwie idealnej jeździe.
UKIERUNKOWANE NA KIEROWCĘ TECHNOLOGIE SPEEDMASTERA
Pośród fantastycznych technologii ukierunkowanych na kierowcę Bonneville Speedmaster 2018 wyposażono w całkowicie LED-owe oświetlenie łącznie ze światłami do jazdy dziennej (DRL*), układ ride-by-wire z trybami jazdy Road (Drogowy) i Rain (Deszcz), układ kontroli trakcji z możliwością wyłączenia, sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego, układ ABS, immobilizer oraz nowy intuicyjny tempomat obsługiwany jednym przyciskiem — wszystko to dostępne w standardzie.
Jeden zegar naszpikowany dostępnymi funkcjami jest wyświetlany w obrębie stylowej, minimalistycznej obudowy, która mieści wyświetlacz LCD i wielofunkcyjne menu, do którego dostęp można uzyskać za pośrednictwem łatwo dostępnych elementów sterowania. Do najważniejszych dostępnych funkcji należy: licznik przebiegu dziennego i bieżącego, obrotomierz, wskaźnik wybranego biegu, dystans do wyczerpania paliwa, poziom paliwa, średnie i bieżące zużycie paliwa, zegar, dwa ustawienia trybu jazdy, wskaźnik przeglądu plus dostęp do ustawień tempomatu i układu kontroli trakcji.