STREET TWIN EC1

Nowa edycja Street Twina inspirowana miejskim stylem. Na cześć tętniącej życiem kultury motocyklowej wschodniego Londynu, z unikatowym malowaniem i grafiką EC1. Dostępna będzie wyłącznie przez rok.
SPECIFICATION
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 48 800,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
Pojemność | 900 cm³ |
Średnica | 84.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 11.0:1 |
Maksymalna moc | 65 KM (47.8 kW) przy 7 500 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 80 Nm przy 3 800 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | W systemie 2 w 2, z dwoma tłumikami, ze szczotkowanej stali nierdzewnej |
Układ napędowy | Łańcuch |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe ze sprzęgłem wspomagającym moment obrotowy |
Skrzynia biegów | 5-biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rurowa stalowa, podwójna kołyska |
Wahacz | Dwustronna |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, wieloszprychowe, 18 x 2,75 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, wieloszprychowe, 17 x 4,25 cala |
Przednia opona | 100/90-18 |
Tylna opona | 150/70 R17 |
Przednie zawieszenie | 41 mm widelec |
Tylne zawieszenie | Podwójne RSU z regulacją napięcia wstępnego |
Przedni hamulec | Pojedyńcza, 310 mm pływająca tarcza hamulcowa, 4-tłoczkowy stały zacisk Brembo, ABS |
Tylni hamulec | Pojedyńcza, 255 mm tarcza hamulcowa, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, ABS |
Przyrządy | Analogowy prędkościomierz z wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 780 mm |
Wysokość bez lusterek | 1110 mm |
Wysokość siedzenia | 765 mm |
Rozstaw osi | 1450 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 25.1 º |
Wyprzedzenie | 102.4 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 L |
Masa z płynami | 216 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4.1 l/100km |
Emisja CO2 | 93 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
WATCH FULL 360 INSIGHT
Features
|
|
---|---|
Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 900 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
Zawieszenie | 41 mm widelec z gumowymi osłonami i podwójne tylne zawieszenie |
Hamulce | 4-tłoczkowy zacisk Brembo z przodu i tylny zacisk Nissin, z ABS |
Koła | Felgi aluminiowe z obrabianymi maszynowo detalami |
Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz z jedną tarczą i wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
Oświetlenie | Tylne LED-owa lampa z charakterystycznym kształtem światła |
USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
Siedzenie | Nisko umieszczona kanapa 765 mm |
Features
|
|
---|---|
Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 900 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
Zawieszenie | 41 mm widelec z gumowymi osłonami i podwójne tylne zawieszenie |
Hamulce | 4-tłoczkowy zacisk Brembo z przodu i tylny zacisk Nissin, z ABS |
Koła | Felgi aluminiowe z obrabianymi maszynowo detalami |
Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz z jedną tarczą i wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
Oświetlenie | Tylne LED-owa lampa z charakterystycznym kształtem światła |
USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
Siedzenie | Nisko umieszczona kanapa 765 mm |

EDYCJA SPECJALNA EC1
Styl customowego Street Twina z pięknym i niepowtarzalnym malowaniem, które celebruje miejską scenę motocyklową historycznej londyńskiej dzielnicy East End.

EKSKLUZYWNE MALOWANIE EC1
Współczesna kolorystyka, inspirowana tętniącą życiem kulturą motocyklową wschodniego Londynu, ze zbiornikiem paliwa w kolorze Matt Aluminium Silver i Matt Silver Ice, ręcznie malowanym srebrnym wykończeniem i ekskluzywną grafiką EC1.

DETALE I STYL PREMIUM
Elegancka sylwetka, czarne, 10-ramienne, odlewane koła z obrabianymi maszynowo detalami, charakterystyczne podwójne, wygięte w górę tłumiki i rzeźbiony zbiornik paliwa z zamykanym chromowanym korkiem wlewu zapewniają współczesny, customowy wygląd.

SILNIK BONNEVILLE'A 900
Najnowszej generacji dwucylindrowy silnik o wysokim momencie obrotowym i pojemności 900 cm³ zapewnia maksymalny moment obrotowy 80 Nm, maksymalną moc 65 KM i klasyczne brzmienie twina Bonneville'a, a niski poziom emisji zapewnia zgodność z normą Euro 5.

SKONCENTROWANY NA JEŹDŹCU
Wiodące w swojej klasie tryby jazdy, ABS i kontrola trakcji z możliwością dezaktywacji zapewniają intuicyjne i wciągające prowadzenie, a niska wysokość siedziska 765 mm i doskonała ergonomia zapewniają komfort wszystkim motocyklistom.
SPERSONALIZUJ GO
Wybieraj spośród 120 akcesoriów Triumpha zapewniających ochronę, komfort, styl, pojemną przestrzeń bagażową i bezpieczeństwo, włączając opcję nowej owiewki Matt Silver Ice zaprojektowanej jako uzupełnienie edycji specjalnej EC1.