THRUXTON 1200
POJEMNOŚCI 1200 CM3
Zapierająca dech w piersiach wydajność café racera jest zapewniana przez sześciobiegowy silnik Bonneville specyfikacji Thruxton z wysoką mocą i pojemnością 1200 cm3. Ta jednostka napędowa jest wyposażona w unikatową skrzynię korbową i duży filtr powietrza oraz maksymalny moment obrotowy na poziomie 112 Nm przy zaledwie 4950 obr./min.

Legendarny charakter maszyny Thruxton ożywa dzięki 8-zaworowemu dwurzędowemu silnikowi o pojemności 1200 cm3 i wysokiej mocy. Płynność jazdy motocyklem Thruxton wzmacnia wsparcie zapewniane przez układ ABS, kontrolę trakcji, sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego oraz trzy tryby jazdy, natomiast dedykowane nadwozie i zawieszenie skonfigurowano pod kątem prawdziwej sportowej zwrotności oraz wyposażono w rurki kierownicy typu clip-on, w pełni regulowane zawieszenie oraz 17-calowe przednie koło w całości zaprojektowane z myślą o charakterystycznej dynamice jazdy maszynami firmy Triumph. Efekt? Zdumiewająca zwinność połączona z angażującą i ekscytującą jazdą.
EKSCYTUJĄCY SILNIK O POJEMNOŚCI 1200 CM3
Sześciobiegowy silnik o niskiej bezwładności i wysokiej wydajności wyposażono w skrzynię korbową i filtr powietrza, które są unikatowe dla modeli Thruxton i Thruxton R. Dzięki zegarmistrzowskiej precyzji oraz natychmiastowej reakcji przepustnicy następnej generacji systemu wtrysku paliwa ride-by-wire zasilanego autentycznymi, podwójnymi przepustnicami, silnik Bonneville specyfikacji Thruxton zapewnia ogromny maksymalny moment obrotowy na poziomie 112 Nm przy zaledwie 4950 obr./min, co oznacza wartość o zdumiewające 62% większą niż w przypadku poprzedniej generacji. Dzięki wysokiej mocy na poziomie 97 KM przy 6750 obr./min (o 41% więcej niż w przypadku silnika poprzedniego modelu), nowy silnik motocykla Thruxton o pojemności 1200 cm3 dostarcza znacznie więcej mocy na niskich obrotach oraz w obrębie całego przedziału zakresu obrotów, zapewniając o 68% większą moc przy 4500 obr./min.
PRZEPIĘKNY STYL I DŹWIĘK
Silnik Thruxtona o pojemności 1200 cm3 i wysokiej mocy cechuje przepiękna stylistyka z bardzo wysokim poziomem detali i wykończenia oraz wizualne aspekty klasycznego silnika Thruxton Bonneville, a jednocześnie integruje on współczesne komponenty w sposób umożliwiający zachowanie autentycznego wyglądu. Wygięte do góry, odwrócone megafonowe rury układu wydechowego zaprojektowano z myślą o generowaniu ekscytującego brzmienia brytyjskiego, dwurzędowego silnika wyścigowego, z bogatą, pierwotną nutą pasującą do legendarnej nazwy tego wyjątkowego motocykla.
ZNACZNIE ULEPSZONA OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA
Za zewnętrznym wyglądem silnika specyfikacji Thruxton o pojemności 1200 cm3 kryje się zaawansowany system chłodzenia cieczą, który z wyczuciem wkomponowano, minimalizując jego wpływ na wygląd całej jednostki i uzyskując czystsze emisje oraz lepszą oszczędność paliwa — zużycie paliwa o 11% mniejsze w porównaniu do poprzedniej generacji. W połączeniu z nowym, wydłużonym okresem pomiędzy przeglądami (16 000 km) przyczynia się to do zredukowania całkowitego kosztu własności.
THRUXTON R — NAJDOSKONALSZY CAFÉ RACER
Bazujący na możliwościach modelu Thruxton, Thruxton R wynosi wyposażenie na nowy poziom i staje się prawdopodobnie najbardziej ekscytującym i pełnokrwistym sportowym klasycznymmotocyklem, jaki można kupić. Dzięki bardziej skupionej pozycji jazdy wynikającej z podwyższonego tyłu maszyny oraz uchwytów o mniejszej średnicy ten motocykl z wyposażeniem klasy premium zawiera podwójne pływające szczęki hamulcowe Brembo Monobloc, siłownik Brembo, wielkotłoczkowe widelce wyścigowe Showa z pełną regulacją, tylne podwójne amortyzatory Öhlins z pełną regulacją oraz opony Diablo Rosso Corsa firmy Pirelli. Dzięki dodaniu dedykowanego podwozia Thruxton jest to czystej krwi maszyna firmy Triumph cechująca się idealnym zbilansowaniem zwinności i stabilności.