Thruxton 1200 R

Tworząc na bazie fenomenalnego fundamentu modelu Thruxton, model „R” wynosi tę maszynę na zupełnie nowy poziom z bardziej angażującą pozycją do jazdy dzięki podniesionemu tyłowi motocykla oraz hamulcom, oponom i zawieszeniu z wyższej półki, jak również przepięknym detalom stylizującym.
Prezentowana przez motocykl Thruxton R idealna równowaga zapierającego dech w piersiach stylu, ekscytującej wydajności, niezrównanych parametrów jezdnych oraz wiodących w swojej kategorii możliwości stanowi zapowiedź powrotu legendarnego motocykla wyścigowego firmy Triumph.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 62 900,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Liquid cooled, 8 valve, SOHC, 270° crank angle parallel twin |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 11.0:1 |
Maksymalna moc | 97 PS/ 96 bhp (72 kW) @ 6,750 rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 112 Nm @ 4,950 rpm |
Układ zasilania | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Układ wydechowy | Brushed 2 into 2 exhaust system with twin brushed silencers |
Układ napędowy | Chain |
Sprzęgło | Wet, multi-plate assist clutch |
Skrzynia biegów | 6-speed |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Tubular steel cradle |
Wahacz | Twin-sided, aluminium - Clear anodized |
Przednia opona | 32-spoke 17 x 3.5in, aluminium rims |
Tylne koło | 32-spoke 17 x 5in, aluminium rims |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 160/60 ZR17 |
Przednie zawieszenie | Showa 43mm USD big piston forks, fully adjustable 120mm travel |
Tylne zawieszenie | Fully adjustable Ohlins twin shocks with piggy back reservoir , 120mm rear wheel travel |
Przedni hamulec | Twin 310mm Brembo floating discs, Brembo 4-piston radial monobloc calipers, ABS |
Tylni hamulec | Single 220mm disc, Nissin 2-piston floating caliper, ABS |
Przyrządy | LCD multi-functional instrument pack with analogue speedometer, analogue tachometer, gear position indicator, fuel gauge, range to empty indication, service indicator, clock, trip computer, scroll and mode buttons on handlebars, heated grip ready, fuel consumption display, traction control status and throttle mode display. |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 745 mm |
Wysokość bez lusterek | 1030 mm |
Wysokość siedzenia | 810 mm |
Rozstaw osi | 1415 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 22.8 º |
Wyprzedzenie | 92 mm |
Masa | 203 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 14.5 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4.6 l/100km (61 MPG) |
Emisja CO2 | EURO 4 Standard: 106.0 g/km **CO2 and fuel consumption are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures on fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real riding results. |
LINIA THRUXTON 1200 WYRAŻONA LICZBAMI
Zaprojektowany z myślą o generowaniu ekscytującego brzmienia brytyjskiego, dwurzędowego silnika wyścigowego, z bogatą, pierwotną nutą pasującą do legendarnej nazwy Thruxton.
Maksymalny moment obrotowy na poziomie 112 Nm to wartość o 62% większa niż w przypadku silnika poprzedniej generacji Thruxtonów. Ponadto, ta jednostka umożliwia uzyskanie większej mocy w całym zakresie obrotów.
Czym jest prawdziwy café racer bez personalizowanych akcentów? Wybieraj z ponad 160 akcesoriów klasy premium inspirowanych customami.
Ekscytujące dostarczanie mocy w całym zakresie obrotów zapewniane jest przez silnik Bonneville HP (High Power) o wysokiej mocy z niepowtarzalnym brzmieniem Thruxtona.
Thruxton 1200 R

HAMULCE Z GÓRNEJ PÓŁKI ORAZ UKŁAD ABS Z MOŻLIWOŚCIĄ WYŁĄCZENIA
Aby zapewnić jeszcze lepsze działanie hamulców, model Thruxton R wyposażono w przednie podwójne hamulce tarczowe Brembo z 4-tłoczkowymi radialnymi szczękami hamulcowymi Monoblock oraz tylne jednotarczowe 2-tłoczkowe pływające szczęki hamulcowe Nissin.

ZAWIESZENIE Z GÓRNEJ PÓŁKI
Możliwości i parametry jezdne motocykli café racer wyniesiono teraz na wyższy poziom dzięki w pełni regulowanym widelcom wielkotłoczkowym Showa USD oraz w pełni regulowanym podwójnym tylnym amortyzatorom Öhlins ze zbiornikiem wyrównawczym.

WYSOKIEJ JAKOŚCI KOŁA I OPONY
Lekkie, 17-calowe aluminiowe obręcze kół o 32 szprychach uzupełniają opony Diablo Rosso Corsa firmy Pirelli, co gwarantuje najwyższe parametry jezdne, przyczepność oraz wydajność.

UKŁAD RIDE-BY-WIRE ORAZ TRYBY JAZDY
Elektroniczny system ride-by-wire modelu Thruxton R wzmacnia kontrolę nad przepustnicą, responsywność, bezpieczeństwo i wrażenia związane z jazdą. Powiązane z systemem ride-by-wire trzy możliwe do wyboru tryby jazdy Road (Drogowy), Rain (Deszcz) i Sport (Sportowy) dają kierowcy większą kontrolę i bezpieczeństwo , oraz w trybie Sport) jeszcze szybszą reakcję przepustnicy silnika.

UKŁAD KONTROLI TRAKCJI Z MOŻLIWOŚCIĄ WYŁĄCZENIA
Motcykle Thruxton R wyposażono w wyrafinowany system ride-by-wire oraz układ kontroli trakcji z możliwością wyłączenia, który optymalizuje dostarczanie ogromnego momentu obrotowego w razie problemów z przyczepnością. Układ można wyłączyć za pomocą menu.

SPRZĘGŁO ZE WSPOMAGANIEM MOMENTU OBROTOWEGO
Ten układ sprawia, że obsługa manetki sprzęgła motocykla Thruxton R jest lekka i przyjemna, umożliwiając łatwiejszą i dłuższą jazdę motocyklem.

ELEMENTY STEROWANIA DOSTĘPNE W ZASIĘGU RĘKI
Zespół przełączników modelu Thruxton R wyposażono w prosty przycisk przewijania obsługiwany palcami, co umożliwia łatwy dostęp do najważniejszych funkcji cyfrowych zegarów.

PODWÓJNE ZEGARY NASZPIKOWANE FUNKCJAMI
Stylowe, naszpikowane funkcjami podwójne zegary (obrotomierz i prędkościomierz) z przepięknymi, trójwymiarowymi powierzchniami tarczowymi zawierają inteligentnie rozmieszczony system cyfrowego menu, do którego dostęp można uzyskać za pomocą przycisku przewijania — zainstalowanego w obrębie manetki. Do najważniejszych dostępnych funkcji należą: ustawienie trybu jazdy, wskaźnik wybranego biegu, licznik przebiegu z dwoma trybami, wskaźnik przeglądu, dystans do wyczerpania paliwa, poziom paliwa, średnie i bieżące zużycie paliwa, zegar i dostęp do możliwości wyłączenia układu kontroli trakcji i układu ABS.

LED-OWE ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ (DRL)
Reflektory motocykli Thruxton R wyposażono w najnowsze, współcześnie już montowane w standardzie, LED-owe światła do jazdy dziennej (DRL) o charakterystycznym profilu świetlnym oraz ulepszonej energooszczędności, co gwarantuje długą żywotność.

TYLNE ŚWIATŁO LEDOWE
LED-owe tylne światło zamontowano w inspirowanej klasyczną i stylową konfiguracją tyłu maszyny, zapewniając charakterystyczny profil tylnego światła oraz fantastyczną energooszczędność.