NOWY BONNEVILLE SPEEDMASTER

62 500,00 zł

i

NOWY BONNEVILLE SPEEDMASTER

62 500,00 zł

Nowy Bonneville Speedmaster posiada słynny silnik o pojemności 1200 ccm, dostarczający wysoki moment obrotowy, wydobywający z siebie charakterystyczny dźwięk Bobber’a. Maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 106 Nm przy 4,000 obr./min – aż o 42% więcej niż w poprzedniej wersji Speedmaster’a z 2015 oraz o 10% więcej niż najnowszy model Bonneville T120.

Podwójne filtry powietrza w dwóch oddzielnych skrzynkach zostały zaprojektowane dla optymalnej objętości. Układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej oraz minimalistyczna stylistyka oraz chromowane tłumiki dostarczają niesamowity ryk silnika.

Maksymalna moc 77 KM (57 k W) / 6100 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 106 Nm / 4000 obr./min
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, ABS
Przednie hamulce tarcza 310 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS
Przednie zawieszenie KYB 41 mm forks with cartridge damping. 90mm travel.
Tylne zawieszenie KYB monoshock with linkage and stepped preload adjuster, 73.3 mm rear wheel travel.

KLUCZOWE PARAMETRY

DOSTARCZAJĄCY WYSOKI MOMENT OBROTOWY SILNIK 1200 ccm

DOSTARCZAJĄCY WYSOKI MOMENT OBROTOWY SILNIK 1200 ccm

8-zaworowy, dwucylindrowy, równoległy silnik z systemem chłodzenia cieczą o pojemności 1200 ccm, stworzony dla lepszych osiągów oraz większej wydajności paliwa. Charyzmatyczny odstęp zapłonu 270° gwarantuje płynne, liniowe dostarczanie mocy, dzięki 6-biegowej przekładni.

NOWOCZESNA TECHNOLOGIA

NOWOCZESNA TECHNOLOGIA

Inteligentnie wkomponowana technologia skupiona na kierowcy obejmuje programowalną kontrolę trakcji, wspomagane sprzęgło, ABS, immobiliser oraz tempomat w standardzie.

TRYBY JAZDY

TRYBY JAZDY

Speedmaster Bonneville jest zintegrowany z dwoma programowalnymi trybami jazdy – Road (drogowy) oraz Rain (deszcz) dla zwiększonego bezpieczeństwa oraz kontroli nad pojazdem. Dedykowane dwie mapy zapłonu są wybierane za pomocą przełączników usytuowanych na kierownicy.

NOWY BONNEVILLE SPEEDMASTER SPECYFIKACJA

Rodzaj chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, wał korbowy 270° dwucylindrowy, równoległy
Pojemność 1200 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka 97.6 / 80mm
Stopień sprężania 10.0:1
Maksymalna moc 77 KM (57 k W) / 6100 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 106 Nm / 4000 obr./min
Układ zasilania wielosekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Chromed stainless steel 2 into 2 twin-skin exhaust system with chromed stainless silencers
Układ napędowy łańcuch
Sprzęgło mokre
Skrzynia biegów 6-biegowa
Rama rama stalowa, rurowa, kołyskowa
Wahacz dwustonny wahacz, cylindrowy, stalowy
Przednie koło 32-szprychy, stalowe obręcze 16 x 2.5 cala
Tylne koło 32-szprychy, stalowe obręcze 16 x 3.5 cala
Przednia opona 130/90 B16
Tylna opona 150/80 R16
Przednie zawieszenie KYB 41 mm forks with cartridge damping. 90mm travel.
Tylne zawieszenie KYB monoshock with linkage and stepped preload adjuster, 73.3 mm rear wheel travel.
Przednie hamulce tarcza 310 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, ABS
Przyrządy Pakiet wielofunkcyjnych wskaźników na wyświetlaczu LCD: analogowy prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik włączonego biegu, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik dokonania serwisu, zegar, 2 x trasa, średnie i bieżące zużycie paliwa, status kontroli trakcji, podgrzewanych manetek - wszystko kontrolowane za pomocą przycisku przewijania umieszczonego w kierownicy.
Szerokość kierownicy 770 mm
Wysokość bez lusterek 1040 mm
Wysokość siedzenia 705 mm
Rozstaw osi 1510 mm
Kąt pochylenia główki ramy 25.3 º
Wyprzedzenie 91.4 mm
Masa bez płynów 245.5 Kg
Pojemność zbiornika paliwa 12L
Zużycie paliwa ** 4.3 l/100 km
Emisja CO2 ** EURO 4 Standard: 98 g/km **CO2 and fuel consumption are measured according to regulation 168/2013/EC.  Figures on fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results.

**Cena detaliczna uwzględnia podatek VAT w wysokości 23% .