Skip to main content

Street Triple

Dziesięć powodów, dla których warto jeździć

Street Triple to najbardziej wybuchowa, ekscytująca, zwrotna i intuicyjna seria motocykli ulicznych w historii.

Oferuje zarówno uzależniającą codzienną jazdę, jak i pełnowymiarową broń wyścigową w jednym fantastycznym motocyklu. Sercem motocykli Street Triple jest ten sam silnik o pojemności 765 cm3, który stanowi wyłączną jednostkę napędową Motocyklowych Mistrzostw Świata Moto2™ poczynając od roku 2019 r.

Bazując na zasłużonej reputacji motocykli Street Triple w zakresie jakości, charakteru i stylu, ta najnowsza seria zapewnia jeszcze więcej wszystkiego. Oto dziesięć powodów, dla których właściciele motocykli Street Triple tak bardzo kochają swoje maszyny.

 

 

Nr 1. LŻEJSZY, ZWROTNIEJSZY I Z LEPSZYMI PARAMETRAMI JEZDNYMI

Jeszcze smuklejsze i bardziej charakterne — te najnowsze motocykle Street Triple są lżejsze od poprzedniej generacji, dzięki czemu utrzymały pozycję najlżejszych motocykli w swojej klasie. Ta redukcja masy, w połączeniu z nowym silnikiem o pojemności 765 cm3 i większej mocy pozwoliła uzyskać zdumiewający stosunek mocy do masy, co jest kluczowe dla wydajności motocykli Street Triple, która zmienia zasady gry. Są to prawdziwie wybuchowe, kocio-zwinne i ekscytujące maszyny. Nowy tylny, skrzydłowy wahacz zaprojektowany specjalnie dla tej nowej serii, zapewnia większą wytrzymałość na skręcanie w płaszczyźnie podłużnej w połączeniu z wypracowaną zmniejszoną sztywnością w płaszczyźnie bocznej. Maksymalizuje to stabilność przy wyższych prędkościach, jakie można uzyskać na motocyklu Street Triple i gwarantuje możliwość większego ścinania zakrętów oraz zapewnia precyzyjniejsze zachowanie nadwozia, co doskonale czuć na drogach i na torze wyścigowym.

NR 2. ZAWIESZENIE Z WYŻSZEJ PÓŁKI

Motocykle z serii Street Triple są wyposażone w zawieszenie o wyższej specyfikacji, które jest uniwersalne i opracowane oraz dostrojone specjalnie pod kątem tych najnowszych modeli. Stanowiący ukoronowanie serii motocykl Street Triple RS fantastycznie wykorzystuje wielkotłoczkowe przednie widelce Showa o średnicy 41 mm i najwyższej specyfikacji (z możliwością regulacji napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia), natomiast z tyłu wykorzystano amortyzator Öhlins STX40 Monoshock ze zbiornikiem wyrównawczym. Motocykl o średniej specyfikacji, Street Triple R jest wyposażony w wielkotłoczkowe, widelce upside-down Showa o średnicy 41 mm, o skoku 115 mm , które zapewniają wyższy komfort jazdy bez kompromisów oraz tylny amortyzator Showa Monoshock ze zbiornikiem wyrównawczym. Natomiast motocykl StreetTriple S jest wyposażony przednie widelce upside-down Showa o średnicy 41 mm oraz o skoku 110mm oraz tylny amortyzator Monoshock ze zbiornikiem wyrównawczym oraz skokowo regulowanym napięciem wstępnym.

NR 3. NIEWIARYGODNA SIŁA HAMOWANIA

 

Motocykle serii Street Triple są wyposażone w hamulce o wyższej specyfikacji niż montowano w modelach poprzedniej generacji. Model Street Triple RS wyposażono z przodu w 4-tłoczkowe radialne szczęki hamulcowe Brembo M50 z dźwignią o regulowanym przełożeniu i dystansie oraz z tyłu w jednotłoczkowe przesuwne szczęki hamulcowe Brembo. Model Street Triple R wyposażono w 4-tłoczkowe radialne szczęki hamulcowe Brembo M4.32 oraz jednotłoczkowe przesuwne szczęki hamulcowe Brembo z tyłu, co gwarantuje znacznie ulepszoną siłę hamowania w porównaniu do poprzedniej generacji. Natomiast model StreetTriple S wyposażono w 2-tłoczkowe przesuwne szczęki hamulcowe Nissin z przodu i jednotłoczkowe przesuwne szczęki hamulcowe Brembo z tyłu.

 

NR 4. OPONY Z WYŻSZEJ PÓŁKI

 

Wszystkie motocykle Street Triple zostały wyposażone w opony o wyższej specyfikacji i większej wydajności, które pasują do większej mocy i możliwości sportowych. Model StreetTriple RS, jest wyposażony w topowe opony Pirelli Diablo Supercorsa SP, które zapewniają zaawansowaną sportową sprawność na drogach oraz w okazjonalnych wyścigach. Natomiast modele StreetTriple S i R są wyposażone w opony Pirelli Diablo Rosso Corsa klasy premium gwarantujące precyzyjne i zwinne sterowanie oraz fantastyczną stabilność i przyczepność.

 

NR 5. WIĘKSZA MOC, MOMENT OBROTOWY I BOGATSZE BRZMIENIE TRZYCYLINDROWEGO SILNIKA

Nowy silnik o pojemności 765 cm3 stworzono na bazie słynnej jednostki napędowej Daytona 675 w celu uzyskania znaczącego zwiększenia wydajności, zwłaszcza w zakresie niskich i średnich obrotów. Dodajmy do tego nowy moduł ECU i nastawy, układ wydechowy o swobodniejszym przepływie oraz dedykowaną konfigurację mocy dostosowaną do każdego z trzech nowych modeli i uzyskuje się najbardziej ekscytujący silnik motocykli Street Triple w historii.

 

 

NR 6. MOTOCYKL STREET TRIPLE IDEALNIE DOSTOSOWANY DO CIEBIE I TWOJEGO STYLU JAZDY

Ponieważ można wybrać jeden z trzech motocykli Street Triple, wszyscy kierowcy, niezależnie od prezentowanego stylu jazdy, znajdą idealnie skrojoną opcję dla siebie dzięki niepowtarzalnym poziomom mocy, wydajności oraz konfiguracji zawieszenia. Od modelu Street Triple S (stworzonego z myślą głównie o jeździe po drogach) aż po model Street Triple RS (najdoskonalsze osiągnięcie w dziedzinie motocykli ulicznych o najwyższej mocy), każda maszyna posiada pełnię charakteru oraz łatwość jazdy, za które pokochano motocykle Street Triple.

NR 7. WIĘCEJ CHARAKTERU, OSTRZEJSZA STYLIZACJA I BARDZIEJ ATLETYCZNY STYL

Seria Street Triple wynosi charakterystyczną, dynamiczną stylistykę oryginału na zupełnie nowy poziom, łącząc bardziej pochylony przód z ulepszonymi współczesnymi, agresywnymi liniami, nowym nadwoziem, bardziej sportową konstrukcją podwójnego siedzenia oraz najwyższym poziomem wykończenia w obrębie całej maszyny. Nadwozie zostało uwspółcześnione dzięki oszałamiającym detalom, w tym nowym owiewkom chłodnicy, ulepszonym błotnikom i tylnym panelom nadwozia. Zastosowano nową osłonę w kolorze dobranym pod kolor nadwozia i ze zintegrowanym wlotem powietrza, którą w modelu Street Triple S cechuje profil bardziej skupiony na drodze i bardziej aerodynamiczny, a w modelu Street Triple R i RS jest on agresywniejszy, ostrzejszy i bardziej sportowy. Model RS posiada jeszcze wyższy poziom wykończenia poprzez zastosowanie oznaczonej kolorem owiewki dolnej silnika, oznaczonej kolorem osłony tylnego siedzenia z wymiennym tylnym siedzeniem i osłoną łańcucha na wyposażeniu standardowym.

NR 8. BARDZIEJ SPORTOWA KONSTRUKCJA PODWÓJNEGO SIEDZENIA ORAZ WYŻSZA JAKOŚĆ DETALI I FUNKCJI

Wszystkie motocykle nowej serii Street Triple cechuje zupełnie nowa, ostrzejsza, bardziej sportowa konstrukcja podwójnego siedzenia, przy tworzeniu której inspirowano się motocyklami Daytona R i Speed Triple — oczywiście bez kompromisów w dziedzinie wygody. Modele Street Triple R i RS posiadają ulepszone detale w zakresie szycia na siedzeniach oraz wytłaczane logo firmy Triumph. Dodatkowo maszyny tej serii naszpikowano najwyższej jakości detalami takimi, jak ochraniacze pięt oraz kute podnóżki dla tylnego siedzenia. Model Street Triple S wyposażono w czarną, powlekaną proszkowo ramę główną, ramę pomocniczą i wahacz. Model Street Triple R posiada charakterystyczną dla marki Triumph czerwoną tylną ramę pomocniczą oraz czerwone paski na kołach, a model RS wyposażono w zupełnie nową matową, aluminiową tylną ramę pomocniczą.

 

 

NR 9. NAJNOWOCZEŚNIEJSZE TECHNOLOGIE

Nowy motocykl Street Triple reprezentuje to, co najlepsze w zakresie technologii dla kierowcy. Wszystkie rozwiązania mają zagwarantować najbardziej ekscytującą i angażującą jazdę motocyklem Street Triple niż kiedykolwiek wcześniej. Wyposażenie takie, jak do pięciu trybów jazdy, nowy system ride-by-wire, układ ABS i kontroli trakcji z możliwością wyłączenia oraz 5-calowy wielokolorowy wyświetlacz TFT wskaźników, LED-owe światła do jazdy dziennej (DRL*, w modelu R i RS), a nawet quickshifter i laptimer w modelu RS, sprawia, że motocykle serii Street Triple to zupełnie nowy punkt odniesienia. *Należy pamiętać, że światła DRL nie są dostępne na wszystkich rynkach — w celu uzyskania dalszych informacji należy skontaktować się z lokalnym dealerem.

NR 10. AKCESORIA

Spersonalizuj swój motocykl Street Triple dzięki fantastycznej ofercie ponad 60 najwyższej jakości akcesoriów, które zaprojektowano równolegle do samej maszyny i które mają ulepszyć jej wydajność i styl, dostosowując go do indywidualnych potrzeb i wymagań w celu stworzenia prawdziwe niepowtarzalnego motocyklu Street Triple.

 

Street Triple

SKONFIGURUJ