Skip to main content

STREET TRIPLE

TECHNOLOGIA

WSZYSTKO ZMIENIA

Triumph Street Triple motorcycle going round racetrack bend

 

WYŚWIETLACZ TFT

 

Modele Street Triple R i RS są wyposażone w wielokolorowy 5-calowy wyświetlacz instrumentów TFT z możliwością regulacji kąta nachylenia, który umożliwia dostęp do szeregu najnowocześniejszych technologii ukierunkowanych na kierowcę a zapewnianych przez nowy komputer pokładowy.

Można wybrać trzy różne style wyświetlania w modelu R oraz sześć stylów w modelu RS, które zmieniają układ wyświetlania informacji dla kierowcy. Są one powiązane z trybami jazdy, gdzie styl dla trybu Sport i Track (torowy) skupia się bardziej na obrotomierzu i wybranym biegu, a styl dla trybów Road (drogowy) i Rain (deszcz) bardziej eksponuje prędkościomierz.

Aby ekran był czytelny w każdych warunkach pogodowych i oświetleniowych, wszystkie trzy style mogą działać z kontrastem High (Wysoki) lub Auto (Automatyczny), który wykorzystuje zintegrowany czujnik oświetlenia otoczenia, aby automatycznie wybrać najbardziej odpowiednie ustawienia. Kierowca może łatwo i intuicyjnie zmieniać ustawienie kontrastu w podróży za pośrednictwem niepowtarzalnego zasobnika informacyjnego w dolnej części ekranu.

A jakby to wszystko nie było wystarczające, model Street Triple RS wyposażono również w laptimer. Model Street Triple S wyposażono w pełni zmodernizowany pakiet wskaźników LCD, który pozwala kierowcy wybrać tryb jazdy w trakcie podróży lub na postoju oraz uzyskać dostęp do najważniejszych informacji z komputera pokładowego, takich jak licznik przebiegu, wskaźnik poziomu paliwa, przebieg podróży i pokonany dystans.

 

 

SYSTEM RIDE-BY-WIRE

System ride-by-wire w każdym modelu serii Street Triple gwarantuje precyzyjniejszą, jeszcze bardziej natychmiastową i dokładniejszą odpowiedź przepustnicy z ulepszonym przejściem pomiędzy naciśnięciem i zwolnieniem manetki przepustnicy. Pozwala on również stosować różne ustawienia przepustnicy i w połączeniu z ustawieniami układu ABS oraz systemu kontroli trakcji daje do 5 możliwych do wyboru trybów jazdy.

 

QUICKSHIFTER

Nowy model Street Triple RS wyposażono w quickshifter, który umożliwia zmianę biegu na wyższy bez konieczności używania sprzęgła nawet do 2,5 raza szybciej niż w przypadku wykonywanej przez wprawnego kierowcę standardowej zmiany biegu na wyższy z użyciem sprzęgła Quickshifter jest również dostępny jako wyposażenie dodatkowe w modelach Street Triple S i R.

 

 

TRYBY JAZDY

 

Dzięki systemowi ride-by-wire i wprowadzeniu trybów jazdy motocykle serii Street Triple dają kierowcy znacznie większą kontrolę. Za pomocą jednego przycisku można dostosować, w podróży lub na postoju, odpowiedź przepustnicy, ustawienia układu ABS i kontroli trakcji.

Motocykl Street Triple S umożliwia wybór jednego z 2 trybów: „Road” (drogowy) i „Rain” (‘deszcz). Motocykl Street Triple R wyposażono w łącznie w 4 tryby poprzez dodanie trybu „Sport” (Sportowy) i „Rider Programmable” (Programowalny przez kierowcę). Motocykl Street Triple RS posiada najwyższą specyfikację z 5 trybami jazdy (dodano tryb Track (tor wyścigowy)).

 

 
Triumph Street Triple motorcycle cornering around bend on race track

 

KOMPUTER POKŁADOWY

 

Naszpikowany funkcjami komputer pokładowy modeli Street Triple R i RS za pośrednictwem wyświetlacza TFT daje kierowcy dostęp do wszystkich najważniejszych informacji.

W stałej części wyświetlacza znajduje się prędkościomierz, obrotomierz, symbol trybu jazdy, wskaźnik wybranego biegu, poziom paliwa, zegar i temperatura otoczenia.

Dodatkowe informacje są wyświetlane w obrębie zasobnika w dolnej części ekranu. Mogą się tam znaleźć dwa wskaźniki z informacjami serwisowymi, informacjami o przebiegu, średnim i chwilowym zużyciu paliwa, dystansie do wyczerpania paliwa, wybranym trybie jazdy, ustawieniach kontrastu, temperaturze płynu chłodzącego, symbolami ostrzegawczymi oraz, wyłącznie w modelu RS, z laptimerem.

 

ZESPOŁY PRZEŁĄCZNIKÓW Z 5-POZYCYJNYM JOYSTICKIEM

 

Do obsługi nowych wskaźników motocykli StreetTriple R i RS służą zespoły przełączników razem z intuicyjnym 5-pozycyjnym joystickiem, który jest ergonomiczny i zoptymalizowany pod kątem prostoty obsługi zarówno podczas jazdy, jak i na postoju.

 

ABS

Układ ABS firmy Continental zapewnia zupełnie nowy poziom kontroli we wszystkich modelach. Układ ABS ponadto można wyłączyć w modelach Street Triple R i RS za pośrednictwem trybu „Rider Programmable” (Programowalny przez kierowcę), który można dostosować zgodnie z potrzebami do ustawień trybu Road (drogowy) i Track (torowy) lub w razie potrzeby zupełnie wyłączyć.

 

 

ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ DRL

 

Motocykle serii Street Triple są wyposażone w reflektory zapewniające agresywniejszy wygląd.

Modele Street Triple R i RS na wyposażeniu posiadają charakterystyczne LED-owe światła do jazdy dziennej (DRL*) wbudowane w reflektory przednie. Gwarantują one nowy, przyciągający uwagę profil świetlny, który zwiększa widoczność motocykla na drodze oraz zużywają mało energii i zapewniają długą żywotność. Światła DRL zapewniają zdumiewającą, 28 razy większą jasność od świateł bocznych poprzedniej generacji.

Motocykl Street Triple S wyposażono w nowe, LED-owe światła pozycyjne. Te LED-owe światła pozycyjne zapewniają zdumiewającą, 4,6 razy większą jasność od świateł bocznych poprzedniej generacji.

*Należy pamiętać, że światła DRL nie są dostępne na wszystkich rynkach — w celu uzyskania dalszych informacji należy skontaktować się z lokalnym dealerem.

 

 

UKŁAD KONTROLI TRAKCJI Z MOŻLIWOŚCIĄ WYŁĄCZENIA

Układ kontroli trakcji z możliwością wyłączenia pozwala zarządzać mocą i momentem obrotowym w sytuacji pogorszenia przyczepności, co zapewnia kierowcy maksymalne bezpieczeństwo i kontrolę.

MODELE R I RS

Zarządzanie za pośrednictwem trybu jazdy „Rider Programmable” (Programowalny przez kierowcę) poprzez wybranie żądanego ustawienia kontroli trakcji: „Road” (drogowy), „Rain” (deszcz), „Track” (torowy ), „Sport” (sportowy) lub „off” (wyłączony).

MODEL S

Kontrolą trakcji zarządza się za pośrednictwem menu wskaźników poprzez wybranie trybu jazdy „Road” (drogowy) lub Rain (deszcz). Każdy z tych trybów jest powiązany z dedykowanymi ustawieniami układu kontroli trakcji.

Street Triple

SKONFIGURUJ