Skip to main content
triumph street triple motorcycles on a race track

TO WSZYSTKO ZMIENIA

Najbardziej wybuchowa, ekscytująca, zwrotna i intuicyjna seria motocykli ulicznych w historii.

Ceny zaczynają się od: zł 39,900

Triumph Street Triple motorcycle riding on city street
Silhouette of Triumph Street Triple Motorcycle

ULICE NIGDY JUŻ NIE BĘDĄ TAKIE SAME

Motocykle Street Triple bez wątpienia są najbardziej ekscytującymi, dynamicznymi, zwrotnymi i wydajnymi motocyklami ulicznymi, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy. Niezależnie od tego, czy szukasz maszyny do uzależniającej codziennej jazdy, czy też w pełni wyposażonej broni na tory wyścigowe, ta seria oferuje trzy modele: Street Triple S, R i RS, które spełnią wszystkie potrzeby. Każdy z nich cechuje własny, niepowtarzalny, indywidualnie dostosowany poziom mocy, wydajności, technologii i specyfikacji.

STREET TRIPLE W LICZBACH

123  KM MOC

Modernizacje silnika pozwoliły uzyskać zwiększenie mocy nawet o 16% w porównaniu do wcześniejszych modeli.

77 NM MOMENT OBROTOWY

Większy moment obrotowy przy niskich obrotach (do 77 Nm) umożliwia lepsze przyspieszanie.

5 TRYBÓW JAZDY

Można wybrać tryb Rain (Deszcz), Road (Drogowy), Sport (Sportowy), Rider (personalizowany) i (wyłącznie w przypadku modelu RS) Track (Torowy).

765 cm3 POJEMNOŚĆ SILNIKA

Over 80 new engine parts have combined to produce razor-sharp performance.

ZOBACZ PEŁNĄ SPECYFIKACJĘ

MOTOCYKLE SERII STREET TRIPLE

PORÓWNAJ NAJNOWSZE MODELE Z SERII STREET TRIPLE

STREET TRIPLE S

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

  • Nowy silnik o pojemności 765 cm3
  • 113 KM przy 11 250 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy 73 Nm przy 9 100 obr./min
  • Zawieszenie Showa z przodu i z tyłu z regulowanym amortyzatora wstępnym napięciem sprężyny
  • Układ ABS i programowalna kontrola trakcji
  • Zupełnie nowy wahacz skrzydłowy
  • Tryby jazdy Road (drogowy) i Rain (deszcz)
  • LED-owe światła pozycyjne
  • Zaktualizowany pakiet wskaźników LCD obejmujący komputer pokładowy ze wskaźnikiem poziomu paliwa, licznikiem przebiegu dziennego i bieżącego oraz licznikiem przebiegu od momentu włączenia zapłonu
  • Zupełnie nowe nadwozie
  • Sportowa konstrukcja podwójnego siedzenia
  • Czarne, powlekane proszkowo elementy: rama główna, rama pomocnicza i wahacz.

STREET TRIPLE R

DODATKOWO W STOSUNKU DO MODELU STREET TRIPLE S:

  • 118 KM przy 12 000 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy 77 Nm przy 9 400 obr./min
  • Przednie szczęki hamulcowe Brembo M4.32 Monobloc z radialnym cylindrem głównym
  • Wspomagane sprzęgło
  • W pełni regulowane, oddzielnie działające przednie zawieszenie Showa
  • W pełni regulowany tylny amortyzator Showa
  • Układ ABS i kontroli trakcji z możliwością wyłączenia
  • Wielokolorowy 5-calowy pakiet wskaźników TFT
  • 4 tryby jazdy: Road (Drogowy), Rain (Deszcz), Sport (Sportowy) i Rider (Personalizowany)
  • Komputer pokładowy o wysokiej specyfikacji wyposażony we wszystkie funkcje znane z modelu S plus: czas podróży, średnia prędkość, średnie zużycie paliwa, chwilowe zużycie paliwa, dystans do wyczerpania paliwa, 2x trasa oraz temperatura otoczenia.
  • Nowe zespoły przełączników z 5-pozycyjnym joystickiem sterowania
  • Światła do jazdy dziennej DRL
  • Samoczynnie wyłączające się kierunkowskazy
  • Sportowa osłona w kolorze nadwozia ze zintegrowanym wlotem paliwa z modelu Speed Triple
  • Najwyższej jakości nakładki winylowe i szwy obicia siedzenia
  • Czerwona tylna część ramy pomocniczej, czerwone paski na kołach i detale
  • Dostępny model z obniżonym zawieszeniem (LRH)

STREET TRIPLE RS

DODATKOWO W STOSUNKU DO MODELU STREET TRIPLE R:

  • 123 KM przy 11 700 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy 77 Nm przy 10 800 obr./min
  • Przednie szczęki hamulcowe Brembo M50 Monobloc
  • Dźwignia z możliwością regulacji ustawień odległości i przełożeń, radialny cylinder główny
  • W pełni regulowane, wielotłoczkowe przednie zawieszenie Showa
  • W pełni regulowany tylny amortyzator Öhlins ze zbiornikiem wyrównawczym
  • Quickshifter
  • Laptimer
  • 5 tryby jazdy: Road (Drogowy), Rain (Deszcz), Rider (Personalizowany), Sport (Sportowy) i Track (Torowy )
  • Aluminiowa tylna część ramy pomocniczej z matowo-srebrnym lakierem
  • Owiewka dolna silnika oraz osłona tylnego s iedzenia w kolorze nadwozia (dostarczane również tylne siedzenie)
  • Dolna osłona łańcucha.

MOTOCYKLE SERII STREET TRIPLE

ZOBACZ CAŁĄ SERIĘ

Triumph Street Triple S in Diablo Red

Street Triple S

Ceny Rozpoczynające Się Od 39 900,00 zł

Triumph Styreet Triple R in Aluminium Silver

Street Triple R

Ceny Rozpoczynające Się Od 45 500,00 zł

Street Triple RS

Ceny Rozpoczynające Się Od 50 900,00 zł