UDOSKONALENIA SILNIKA MOTOCYKLI SPEED TRIPLE

ZNACZĄCA EWOLUCJA WYDAJNOŚCI

Znany już na całym świecie dzięki idealnej równowadze, ostrej jak brzytwa zwinności, wydajności, charakterowi i agresywnemu stylu, nowej generacji trzycylindrowy silnik o pojemności 1050 cm3 wynosi tego oryginalnego chuligana na zupełnie nowy poziom.

Cechuje go o 7% wyższa łączna moc maksymalna (150 KM) czyli o 10 KM więcej niż w przypadku poprzedniej generacji oraz o 4% wyższy maksymalny moment obrotowy, 117 niutonometrów przy 7150 obr./min. Ta kolejna generacja kultowego trzycylindrowego silnika o pojemności 1050 cm3 przez dłuższy czas może pracować na maksymalnych obrotach i ma o 1000 obr./min wyżej położoną czerwoną linię, bardziej natychmiastową odpowiedź na aktywację przepustnicy oraz w dalszym ciągu tak samo liniowe dostarczanie mocy, z którego słynie ten trzycylindrowy silnik.

Zupełnie nowy układ wydechowy o płynniejszym przepływie oraz tytanowy tłumik Arrow klasy premium modelu RS plus usprawniona skrzynia biegów, stopniowane sprzęgło poślizgowe z systemem Slip Assist, mniejsza masa oraz charakter skupiony w konstrukcji z opuszczonym przodem, właściwości jezdne i styl dają rzeczywistą zmianę wydajności oraz stanowią jedne z najbardziej ekscytujących motocykli Speed Triple , jakie kiedykolwiek stworzyliśmy.


Moc i moment obrotowy motocykli Speed Triple

Teraz trzycylindrowy silnik firmy Triumph o pojemności 1050 cm3 zapewnia jeszcze wyższą moc i moment obrotowy, a ponadto rozkręca się szybciej i dłużej pracuje na wyższych obrotach. Znaczące prace rozwojowe pozwoliły uzyskać moc 150 KM i w związku z tym zwiększyły moc w obrębie całego zakresu obrotów, co umożliwiło płynne dostarczanie mocy i momentu obrotowego, zapewniając precyzyjniejszą i bardziej intuicyjną jazdę.

Najlepsze brzmienie

Nowy, płynniej poprowadzony układ wydechowy generuje charakterystyczne kultowe brzmienie znacznie usprawnionego trzycylindrowego silnika firmy Triumph. Jeszcze bardziej ulepszony dzięki zastosowaniu nowego, lżejszego systemu głowicowego oraz większego katalizatora, motocykl Speed Triple S wyposażono w tłumiki o nowej sportowej stylizacji, natomiast model o najbogatszej specyfikacji, RS wyposażono w nowe tytanowe tłumiki sportowe Arrow klasy premium.

105 ulepszeń silnika

W tym nowym silniku motocykla Speed Triple wprowadzono dokładnie 105 usprawnień, w tym nowe i lżejsze aluminiowe tuleje cylindrów pokryte Nikasilem, lżejsze przełożenia, nowe tłoczki profilowe, nowe sprężyny zaworów, nowe zarysy krzywek high-lift, nowy hydrauliczny napinacz oraz łopatkę napinacza z nowym paskiem trącym.  Dalsze usprawnienia wydajności uzyskano dzięki zastosowaniu nowej głowicy cylindra, nowego, lżejszego wałka wyrównoważającego oraz zoptymalizowanej przekładni napędowej balansera.

Do innych nowych korzystnych zmian należy nowa miska olejowa, mniejszy rozrusznik, lżejszy akumulator i alternator oraz nowa konstrukcja filtra powietrza.  Ponadto, zmieniono sposób poprowadzenia układu olejowego i udoskonalonoukład paliwowy w celu uzyskania jeszcze wydajniejszego działania.



ZNACZĄCE USPRAWNIENIA SILNIKA

Nowy trzycylindrowy silnik o pojemności 1050 cm3 to duża modernizacja, która zapewnia większą moc, szybsze reakcje oraz jeszcze lepszą jazdę, od postoju, niezwłocznie na czerwone pole.

NOWA SKRZYNIA BIEGÓW

W samym centrum charakterystycznego dla motocykli Speed Triple zrównoważenia właściwości i parametrów jezdnych znajduje się nowo ulepszona skrzynia biegów. Nowe koło zapadkowe poprawia jakość zmiany biegów, a nowe wyjściowe koło zębate usprawnia przyspieszanie, co wszystko przyczynia się do poczucia lepszej kontroli kierowcy nad maszyną.

STOPNIOWANE SPRZĘGŁO POŚLIZGOWE Z SYSTEMEM SLIP ASSIST

Obok usunięcia przekładni zębatej z luzem, co zmniejszyło masę oraz poprawiło brzmienie, system Slip Assist poprawia obsługę sprzęgła i zmniejsza wysiłek wymagany przy obsłudze manetki, co pozwala kierowcy na dłuższą jazdę bez wyczerpania fizycznego.

SPEED TRIPLE

The greatest Speed Triple ever made

Skonfiguruj