Speed Triple RS

SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 68 880,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 1,050 cm³ |
Średnica | 79 mm |
Suw | 71.4 mm |
Stopień sprężania | 12.92:1 |
Maksymalna moc | 150 KM (110 kW) przy 10 500 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 117 Nm przy 7150 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny, sterowany elektronicznie wtrysk paliwa z modułem SAI |
Układ wydechowy | Układ wydechowy w systemie 3 w 2 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonanym ze stali nierdzewnej |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rama kratownicowa typu Twin-Spar z aluminiowymi belkami |
Wahacz | jednostronny ze stopu aluminium z mimośrodowym napinaczem łańcucha |
Przednia opona | Odlewane z aluminium, wieloszprychowe, 17 x 3,5 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, wieloszprychowe, 17 x 6,0 cala |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 190/55 ZR17 |
Przednie zawieszenie | Öhlins NIX30 43 mm upside down, z regulowanym napięciem wstępnym, tłumieniem odbicia i kompresji, z skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | Öhlins TTX36 monoshock z regulowanym napięciem wstępnym, tłumieniem odbicia i kompresji, skok tylnego koła 130 mm |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe radialne szczęki hamulcowe Monobloc Brembo. Układ ABS z możliwością wyłączenia |
Tylni hamulec | pojedyncza 255 mm tarcza hamulcowa, 2-tłoczkowe przesuwne szczęki hamulcowe. Układ ABS z możliwością wyłączenia |
Przyrządy | wielokolorowy, 5-calowy wyświetlacz TFT wskaźników |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 775 mm |
Wysokość bez lusterek | 1,070 mm |
Wysokość siedzenia | 825 mm |
Rozstaw osi | 1,445 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 22.9 º |
Wyprzedzenie | 91.3 mm |
Masa | 189 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 15.5 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5,2 l/100 km |
Emisja CO2 | Norma EURO 4: 119 g/km **Emisje CO2 oraz zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości dotyczące zużycia paliwa uzyskano przy zastosowaniu swoistych warunków testowych i podano je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
KLUCZOWE PARAMETRY

NOWY KOLOROWY WYŚWIETLACZ WSKAŹNIKÓW TFT
Wielokolorowy 5-calowy wyświetlacz wskaźników TFT, który prezentuje zarówno niezbędne, jak i dodatkowe informacje dla kierowcy przekazywane przez komputer pokładowy. Dostępny jest wybór jednego z sześciu stylów ekranu, wszystkie z ustawieniem wysokiego lub niskiego kontrastu oraz możliwością regulacji w celu uzyskania optymalnej widoczności.
Zobacz Szczegółowe
NOWE, PODŚWIETLANE PRZEŁĄCZNIKI ZESPOLONE I TEMPOMAT
Ergonomicznie zaprojektowane przełączniki zespolone ze stylowym podświetleniem umożliwiają obsługę koniuszkami palców w każdych warunkach oświetlenia oraz dostęp do takich funkcji, jak wskaźniki TFT, tryby jazdy oraz nowy tempomat, co w znacznym stopniu poprawia wygodę podczas długich tras.
Zobacz Szczegółowe
PIĘĆ TRYBÓW JAZDY
Za pomocą łatwo dostępnego przełącznika zespolonego po lewej stronie można wybrać jeden z nawet pięciu trybów jazdy: Rain ( deszcz), Road ( drogowy), Sport Rider ( spersonalizowany) i Track ( torowy). Każdy z nich zmienia mapę zapłonu, sposób działania układu ABS i kontroli trakcji, dopasowując je do warunków lub żądanego stylu jazdy.
Zobacz Szczegółowe
NOWY UKŁAD ABS I KONTROLI TRAKCJI Z FUNKCJĄ OPTYMALIZACJI POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
Układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów oraz układ kontroli trakcji gwarantują optymalne hamowanie i kontrolę nad momentem obrotowym, poprawiając sposób prowadzenia pojazdu zarówno podczas jazdy po prostym torze, jak i przy pokonywaniu zakrętów. Pomaga w tym nowy bezwładnościowy moduł pomiarowy (IMU), który stale oblicza kąt pochylenia.
Zobacz Szczegółowe
NOWA TECHNOLOGIA BEZKLUCZYKOWA
Nowy zaawansowany, bezkluczykowy system zapłonu i blokady kierownicy motocykli Speed Triple rozpoznaje obecność breloczka w pobliżu pojazdu przed zainicjowaniem aktywacji. Dla zwiększenia bezpieczeństwa można wyłączyć transmisję sygnału, żeby wyłączyć funkcję dostępu bezkluczykowego, kiedy nie jest używana.
Zobacz Szczegółowe
POWAŻNA AKTUALIZACJA SILNIKA, USPRAWNIENIE SKRZYNI BIEGÓW ORAZ NOWY TŁUMIK ARROW
Nowy RS jest lżejszy i wyposażony w ulepszony silnik o pojemności 1050 cm3, który zapewnia więcej mocy, bo aż 150 KM, lepiej reagującą przepustnicę, usprawnioną skrzynię biegów oraz tytanowy tłumik sportowy Arrow, który generuje przyprawiające o „gęsią skórkę” brzmienie.
Zobacz Szczegółowe
W PEŁNI REGULOWANE ZAWIESZENIE ÖHLINS
Motocykl RS jest wyposażony w 43 mm zawieszenie upsdie down Öhlins NIX30 oraz dwururowe amortyzatory TTX36 Monoshock RSU, w pełni regulowane w zakresie napięcia wstępnego, tłumienia kompresji i odbicia. Uzyskano również zwiększenie komfortu jazdy poprzez zastosowanie nowego siedziska kierowcy z trójwymiarowymi wkładkami 3D net.
Zobacz Szczegółowe
ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ
Widź i bądź widziany. Światła do jazdy dziennej DRL, łączą fantastyczną widoczność z pełną pewności siebie deklaracją stylu. Zamontowano je w reflektorach czołowych, co w połączeniu ze zintegrowanym kanałem wlotowym powietrza i owiewką tworzy charakterystyczny profil przedni.(Światła DRL – dostępne wyłącznie na rynkach, gdzie dopuszczone jest stosowanie świateł do jazdy dziennej)

KOŁA, OPONY, HAMULCE BREMBO Z GÓRNEJ PÓŁKI
Zgodnie z bezkompromisowym charakterem motocykli Speed Triple, model RS wyposażono w nowe odlewane koła z wykończeniem na wysoki połysk, opony premium Pirelli Diablo Supercorsa oraz podwójne przednie hamulce tarczowe ze szczękami hamulcowymi Brembo Monobloc, które specjalnie zmodyfikowano, aby przekazać miejski, sportowy charakter pojazdu.
Zobacz SzczegółoweSPEED TRIPLE S
SILNIK
- Moc maksymalna zwiększona o 10 KM — teraz 150 KM przy 10 500 obr./min
- Większy maksymalny moment obrotowy, teraz 117 Nm przy 7150 obr./min
- Nowy układ wydechowy o swobodniejszym przepływie z podwójnymi tłumikami o wyścigowym charakterze i wygiętej ku górze końcówce
- Stopniowane sprzęgło poślizgowe z systemem Slip Assist
CAPABILITY
- Nowy wielokolorowy 5-calowy wyświetlacz wskaźników TFT
- Nowe, podświetlany zespół przełączników z 5-pozycyjnym joystickiem
- Możliwość włączenia lub wyłączenia układu ABS i kontroli trakcji
- Cztery tryby jazdy: Road (drogowy), Rain (deszcz), Sport Rider (spersonalizowany)
- Nowy tempomat
- Reflektory przednie wyposażone w światła do jazdy dziennej
- Złącze USB do ładowania urządzeń
PODWOZIE
- W pełni regulowane zawieszenie upside down Showa i amortyzatory Monoshock RSU
- Podwójne hamulce tarczowe z przodu z radialnie montowanymi szczękami hamulcowymi Monobloc Brembo
- Opony Pirelli Diablo Supercorsa
STYLISTYKA
- Nowe, współczesne odlewane koła o wysokim połysku
- Ozdobne wykończenie kół
- Lusterka boczne z wykończeniem aluminiowym
- Two piece seat with embossed Triumph logo
SPEED TRIPLE RS
WZBOGACONA WERSJA SPEED TRIPLE S:
SILNIK
- Tytanowe, sportowe tłumiki Arrow z osłoną cieplną oraz nasadką końcową z włókna węglowego
CAPABILITY
- Nowy układ ABS i kontroli trakcji z funkcją optymalizacji pokonywania zakrętów
- Pięć trybów jazdy: Road (drogowy), Rain (deszcz), Sport Rider (spersonalizowany), Track (torowy)
- Nowa funkcja zapłonu bezkluczykowego łącząca immobilizer i elektroniczną blokadę kierownicy
PODWOZIE
- Lżejszy od poprzedniej generacji pomimo wdrożenia dodatkowych, nowych technologii
- W pełni regulowane zawieszenie upside down Öhlins NIX30 i dwururowe amortyzatory TTX36 Monoshock RSU
- Dźwignia hamulca z możliwością regulacji ustawień odległości i tempa Brembo MCS z dopasowaną dźwignią sprzęgła
STYLISTYKA
- Siedzenie kierowcy o podwyższonym komforcie z trójwymiarowymi wstawkami 3D net
- Nowy, lekki i stylowy przedni błotnik oraz osłony chłodnicy wykonane z włókna węglowego
- Oznaczona kolorem owiewka dolna silnika
- Matowa aluminiowa tylna rama pomocnicza