Street Triple R

Nowy Street Triple R, łączy w sobie agresywny charakter i styl z elastycznością i osiągami trzycylindrowego silnika 765 cm3 i doskonałej jakości osprzętem.
Jego uzależniające osiągi, wraz z wyjątkowym momentem obrotowym w zakresie niskich i średnich obrotów, zapewniają dynamikę i zwinność jazdy, nie wspominając o frajdzie, z których znane są motocykle rodziny Street Triple.
STREET TRIPLE R W LICZBACH
Udoskonalenia opracowane przez nasz zespół konstrukcyjny Moto2™.
Wysoki moment obrotowy już od niskich obrotów aż po cały zakres obrotów średnich.
W trybach Droga, Deszcz i Sport ustawienia reagowania przepustnicy i układu kontroli trakcji dopasowują się do warunków na drodze.
Umożliwiających nadanie swojemu nowemu Street Triple indywidualnego charakteru pod kątem komfortu jazdy, stylu i elementów dekoracyjnych.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 45 800,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder |
Pojemność | 765 cm³ |
Średnica | 77.99 mm |
Suw | 53.38 mm |
Stopień sprężania | 12.5:1 |
Maksymalna moc | 86.8 kW (118 PS) @ 12,000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 77Nm @ 9,400 rpm |
Układ zasilania | Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI. Electronic throttle control |
Układ wydechowy | Stainless steel 3 into 1 exhaust system low single sided stainless steel silencer |
Układ napędowy | X ring chain |
Sprzęgło | Wet, multi-plate, slip-assisted |
Skrzynia biegów | 6-speed with Triumph Shift Assist |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Front - Aluminium beam twin spar. Rear - 2 piece high pressure die cast |
Wahacz | Twin-sided, cast aluminium alloy |
Przednia opona | Cast aluminium alloy 5-spoke 17 x 3.5 in |
Tylne koło | Cast aluminium alloy 5-spoke 17 x 5.5 in |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 180/55 ZR17 |
Przednie zawieszenie | Showa 41 mm upside down separate function big piston forks (SF-BPF), Adjustable compression damping, rebound damping and preload adjustment. |
Tylne zawieszenie | Showa piggyback reservoir monoshock, Adjustable compression and rebound damping and preload adjustment. |
Przedni hamulec | Twin 310 mm floating discs, Brembo M4.32 4-piston radial monobloc calipers, ABS |
Tylni hamulec | Single 220 mm disc, Brembo single piston caliper, ABS |
Przyrządy | LCD multi-functional instrument pack with digital speedometer, fuel gauge, trip computer, analogue tachometer, lap timer, gear position indicator, programmable gear change lights, clock, TPMS ready. 3 Riding Modes. |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 775 mm |
Wysokość bez lusterek | 1065 mm |
Wysokość siedzenia | 825mm. Low seat version available: 780 mm |
Rozstaw osi | 1405 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.5 º |
Wyprzedzenie | 98.3 mm |
Masa | 168 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 17.4 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.1 l/100km |
Emisja CO2 | EURO 5 Standard: 119 g/km **CO2 and fuel consumption are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures on fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results. |
STREET TRIPLE R CECHY
NOWE REFLEKTORY LED
Nowym, charakterystycznym, podwójnym reflektorom LED nadano teraz efektowny kształt i agresywny styl. Mniejsze zużycie energii zapewnia im większą trwałość.

NOWY UKŁAD SZYBKICH ZMIAN BIEGÓW TRIUMPH SHIFT ASSIST
Układ szybkich zmian biegów na wyższy i niższy firmy Triumph montowany jest teraz w standardzie, a zapewnia płynne i wygodne zmiany biegów bez zmiany położenia manetki przyspieszenia.

NOWE I NOWOCZESNE NADWOZIE
Street Triple R ma teraz zupełnie nowe nadwozie nadające mu nowego, agresywnego i nowoczesnego stylu. Udoskonalenia obejmują owiewkę, wlot powietrza, boczne panele i tył motocykla.

SPRZĘGŁO SLIP & ASSIST
Zapewnia większy komfort i pewność jazdy zmniejszając wysiłek konieczny do obsługi dźwigni sprzęgła, a przez to zmęczenie kierowcy. Poślizg sprzęgła redukuje drgania koła podczas gwałtownego hamowania.

TRZY TRYBY JAZDY
Trzy tryby jazdy (Droga, Deszcz i Sport) zapewniają większą kontrolę nad motocyklem dostosowując sposób reagowania przepustnicy i ustawienia układu kontroli trakcji do stylu jazdy.

ZAWIESZENIE O DOSKONAŁEJ SPECYFIKACJI
Zawieszenie modelu R wyposażono w widelce up-sidedown Showa o 115 mm skoku przedniego koła, oraz tylne zwieszenie Showa typu monoshock o 131 mm skoku tylnego koła.

ZOPTYMALIZOWANE HAMULCE
4-tłokowe, przednie szczęki radialne Brembo M4.32, jednotłokowa tylna szczęka hamulcową, oraz klocki hamulcowe z materiału o zoptymalizowanym składzie zapewniają ogromną siłę hamowania.

WAHACZ
Wahacz Street Triple zapewnia zrównoważone połączenie sztywności i wytrzymałości na skręcanie z elastycznością w płaszczyźnie bocznej, co maksymalnie zwiększa stabilność przy większych prędkościach.
STYL STREET TRIPLE
Na wygląd i styl Street Triple R korzystnie wpływają nowe, charakterystyczne, podwójne reflektory LED, nowe i nowoczesne nadwozie z graficznymi detalami dekoracyjnymi, nowa stylistyka tłumika i lusterek, oraz nowe, ekscytujące malowania.
ELASTYCZNOŚĆ STREET TRIPLE
Nowy, trzycylindrowy silnik o pojemności 765 cm3 spełnia wymogi normy emisji spalin Euro 5, a dzięki 7% redukcji bezwładności w ruchu obrotowym charakteryzuje się większą elastycznością, wydając przy tym bardziej wyrazisty, czystszy i wyrafinowany odgłos.
STREET TRIPLE R – WERSJA O ZMNIEJSZONEJ WYSOKOŚCI
Street Triple R produkowany jest również w wersji Low Ride Height, tj. o obniżonej wysokości siedzenia i odpowiednio dopasowanemu zawieszeniu. Dzięki niższej w stosunku do wersji standardowej o 45 mm wysokości siedzenia dosiadanie pojazdu jest jeszcze wygodniejsze.