Skip to main content

STREET TRIPLE

POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO JEŹDZIĆ

Będąc już i tak rewolucyjnym i przełomowym motocyklem, Street Triple RS nowej generacji ma bardziej agresywną stylistykę, lepsze osiągi, i wysokiej klasy wyposażenie w standardzie.
Przedstawiamy kilka najważniejszych cech, na które warto zwrócić uwagę podczas jazdy testowej na tym niesamowitym motocyklu.

New Triumph Street Triple RS in Silver Ice powering down a racetrack

1. TO NASZ NAJLEPSZY STREET TRIPLE W HISTORII

Będąc najbardziej uzależniającym drogowym motocyklem dostępnym na rynku, nowy Street Triple RS oferuje maksymalną moc na poziomie 123PS przy 11.750 obrotów, oraz maksymalny moment obrotowy osiągający 79Nm przy 9.350 obrotach, co gwarantuje oszałamiającą zwrotność i dynamikę jazdy. Jest szybki i stylowy, jest też najlżejszym motocyklem w swojej klasie, a podwyższony moment obrotowy w zakresie niskich i średnich obrotów zmodernizowanego silnika gwarantuje jego większą elastyczność, co sprawdza się zarówno na torze wyścigowym, jak i na drodze.

Nowy Street Triple RS wyposażono w najlepszy osprzęt, jaki kiedykolwiek montowano w motocyklach tej klasy, najlepszą w historii technologię i pierwszorzędne udoskonalenia stylistyczne, dzięki którym  motocykl nabiera wyraźnie agresywnego wyglądu. Nadanie motocyklowi indywidualnego charakteru i zyskanie jeszcze większej satysfakcji z jazdy możliwe jest dzięki ponad 60 oryginalnym elementom wyposażenia dodatkowego, opracowanym przez firmę Triumph.

 

2. TRZYCYLINDROWY SILNIK 765cc Z LEPSZYMI OSIĄGAMI W ZAKRESIE ŚREDNICH OBROTÓW

Nowy Street Triple RS ma znacznie lepsze osiągi dzięki udoskonalonemu trzycylindrowemu silnikowi o pojemności 765 cm3, będącemu wynikiem prac zespołu konstrukcyjnego Moto2™ firmy Triumph.  Dzięki tym inżynieryjnym udoskonaleniom, nowa jednostka napędowa jest nie tylko bardziej elastyczna i mocniejsza, ale również spełnia wymogi normy emisji spalin Euro 5.  

Silnik nowego Street Triple jest bardziej charakterny i oferuje lepsze osiągi. W porównaniu z wcześniejszymi generacjami silnik RS ma jeszcze większy maksymalny moment obrotowy.  Zwiększoną elastyczność silnika osiągnięto również dzięki 7% redukcji mas wirujących w silniku, czego efektem jest zauważalne zwiększenie momentu obrotowego już od niskich aż po zakres średnich obrotów, co daje również czystszy i bardziej wyrafinowany odgłos pracy silnika.

 

3. STOSUNEK MOCY DO MASY

Street Triple RS nowej generacji charakteryzuje się lepszymi osiągami, wyjątkową jakością wykonania, agresywniejszym wyglądem i bardziej zaawansowaną technologią, niż kiedykolwiek wcześniej, a przy wręcz niewiarygodnym stosunku mocy do masy wciąż jest najlżejszym motocyklem w swoje klasie, by nie wspomnieć o porywającej zręczności, dynamice i niezrównanych możliwościach.

 

4. INNOWACJE Moto2™

Silnik nowego Street Triple, znany i ceniony za ekscytujące osiągi i dynamiczny charakter, zyskał na udoskonaleniach opracowanych przez nasz zespół konstrukcyjny Moto2™, wśród których warto wspomnieć o wyższym  momencie obrotowym na poziomie 79Nm przy 9.350 obr./min. W modelu RS, mocy większej o 9%, oraz momencie obrotowym na obrotach średnich sięgającym 123PS, charakterystycznym do motocykli wyścigowych.

 

5. JESZCZE LEPSZA TECHNOLOGIA I SPECYFIKACJA

Nowy Street Triple RS jako jedyny wyposażony jest w ekran TFT z grafiką 2. generacji, układ łączności My Triumph z całym oprogramowaniem koniecznym do obsługi opcjonalnie montowanego modułu Bluetooth umożliwiającego korzystanie z kamery GoPro i nawigacji.  Dodatkowo, Street Triple RS chlubi się układem Triumph Shift Assist - systemem szybkich zmian biegów na niższy lub wyższy, po raz pierwszy montowanym w standardzie.

Nowa generacja przynosi wyższy poziom technologiczny zapewniający jeszcze większą pewność jazdy i kontrolę nad pojazdem, udoskonalone tryby jazdy, które zoptymalizowano w taki sposób, by lepiej wykorzystać możliwości zmodernizowanego silnika, oraz oferujący możliwości regulacji układ ABS, przełączalny układ kontroli trakcji i elektroniczny układ sterowania przepustnicą.

 

 

 

7. BARDZIEJ AGRESYWNY STYL

Nowy Street Triple RS zyskuje dzięki znacznym udoskonaleniom stylistycznym, prezentując teraz bardziej agresywną sylwetkę, głównie dzięki całkowicie nowym podwójnym reflektorom LED o nowym, atrakcyjnym kształcie i bardziej agresywnie wystylizowanym światłom do jazdy dziennej, w które wyposażone są wyłącznie modele RS. Nadwozie ma teraz wyraźniejsze linie i bardziej sportowy styl, a to dzięki wprowadzonym w nowej generacji zmianom owiewki i wlotu powietrza bocznych paneli, osłony tylnego siedzenia i dolnej osłony silnika.  Nie wolno zapominać o całkowicie nowym, przeprojektowanym tłumiku, którego element końcowy wykonano z najwyższej jakości włókna węglowego, w który wyposażone są wyłącznie modele RS.

8. DOSKONAŁE WŁASNOŚCI JEZDNE NA DRODZE I NA TORZE WYŚCIGOWYM

Nowy Street Triple to synonim zręczności i ekscytacji, a to dzięki precyzji prowadzenia osiągniętej przez połączenie zaawansowanych rozwiązań konstrukcyjnych, jak wahacz dwustronny, którego sztywność skrętna i elastyczność poprzeczna maksymalizuje stabilność motocykla zarówno podczas jazdy po drodze, jak i na torze wyścigowym.

Model RS, jako jedyny, wyposażono w najnowszej generacji opony Diablo Supercorsa SP V3 firmy Pirelli, zapewniające osiągi, przyczepność i stabilność konieczne na torze wyścigowym, jednocześnie w pełni spełniając wymogi przepisów o ruchu drogowym. Potężne, najwyższej jakości hamulce Street Triple zapewniają ogromną siłę hamowania, a doskonałe zawieszenie zwiększa płynność i bezpieczeństwo jazdy.

 

9. WYRAFINOWANE WYKOŃCZENIE I DETALE DEKORACYJNE

Lusterka o nowym kształcie nadają przodowi RS bardziej nowoczesny wygląd, a na przeprojektowanym mocowaniu kierownicy umieszczono znak firmowy Triumph.  Dodatkowo, zharmonizowane wykończenie podzespołów i tłumik o wyjątkowym wykończeniu dodają motocyklowi atrakcyjności. 

Close-up front shot of Triumph Street Triple RS in Silver Ice beautifully distinctive full-LED twin headlight

NOWY STREET TRIPLE RS

Street o doskonałych osiągach.

Zobacz motocykl