STREET TRIPLE RS

Znaczne polepszenie osiągów Street Triple RS nowej generacji możliwe było dzięki modernizacji trzycylindrowego silnika o pojemności 765 cm3, zapewniającego moc i moment obrotowy wymagane na torze wyścigowym, a opracowanego przez zespół konstrukcyjny Moto2™ firmy Triumph.
Dzięki swoim rewolucyjnym rozwiązaniom Street Triple zawsze ustanawiał nowe standardy. Podobnie jest teraz, gdy nowy RS znów podniósł poprzeczkę.
STREET TRIPLE RS W LICZBACH
Udoskonalenia opracowane przez nasz zespół konstrukcyjny Moto2™.
Większy moment obrotowy o 9% w zakresie średnich obrotów.
Zoptymalizowanych tak, by sprostać wymaganiom związanym z lepszymi osiągami nowego, udoskonalonego silnika.
Umożliwiających nadanie swojemu nowemu Street Triple indywidualnego charakteru pod kątem komfortu jazdy, stylu i elementów dekoracyjnych.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 51 000,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 765 cm³ |
Średnica | 77.99 mm |
Suw | 53.4 mm |
Stopień sprężania | 12.54:1 |
Maksymalna moc | 123PS / 121.36 BHP (90.5kW) @11750rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 79Nm@ 9350rpm |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny, sterowany elektronicznie wtrysk paliwa z modułem SAI. Elektroniczny układ sterowania przepustnicą |
Układ wydechowy | Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonanym ze stali nierdzewnej |
Układ napędowy | X ring łańcuch |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa z Triumph Shift Assist |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | " Przód — Rama kratownicowa typu Twin-Spar z aluminiowymi belkami. Tył — 2-elementowa rama odlewana pod wysokim ciśnieniem " |
Wahacz | Twin-sided - dwustronny, odlewany ze stopu aluminium |
Przednia opona | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 3,5 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 5,5 cala |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 180/55 ZR17 |
Przednie zawieszenie | Showa BPF 41 mm upside down. Regulowane tłumienie kompresji, tłumienie odbicia i regulowane napięcie wstępne |
Tylne zawieszenie | Ohlins STX40 monoshock z pełną regulacją ze zbiornikiem wyrównawczym RSU. |
Przedni hamulec | Podwójne, 310 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe radialne szczęki hamulcowe Monobloc M50, układ ABS z możliwością wyłączenia |
Tylni hamulec | Pojedyncza 220 mm stała tarcza hamulcowa, pojedyncze zaciski hamulcowe Brembo, układ ABS z możliwością wyłączenia |
Przyrządy | 5-calowy wyświetlacz TFT wskaźników z możliwością wyboru 4 stylów oraz wysokiego/niskiego kontrastu |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 775 mm |
Wysokość bez lusterek | 1085 mm |
Wysokość siedzenia | 825 mm |
Rozstaw osi | 1405 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.9 º |
Wyprzedzenie | 100 mm |
Masa bez płynów | 166 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 17.4 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 5.2 l/100km |
Emisja CO2 | EURO 5 Standard: 119 g/km **Emisje CO2 oraz zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości dotyczące zużycia paliwa uzyskano przy zastosowaniu swoistych warunków testowych i podano je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
STREET TRIPLE RS CECHY

ZUPEŁNIE NOWY, PODWÓJNY REFLEKTOR LED
Nowe reflektory o ostrzejszych kształtach są jaśniejsze i bardziej rzucają się w oczy, wbudowane są w nich światła do jazdy dziennej.

UKŁAD ŁĄCZNOŚCI MYTRIUMPH
Udoskonalony wyświetlacz TFT z grafiką 2. generacji oferuje lepszą funkcjonalność, a układ Bluetooth skonfigurowany jest do współpracy z opcjonalnie montowanym modułem umożliwiającym sterowanie kamerą GoPro, nawigacją i telefonem/odtwarzaczem.

NOWY TŁUMIK Z WYKOŃCZENIEM Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO
Tłumik o swobodniejszym przepływie z podwójnym katalizatorem redukuje ograniczenia i obniża emisję spalin, a jego stylowi i piękna dodaje wykończenie z włókna węglowego.

NOWY UKŁAD SZYBKICH ZMIAN BIEGÓW TRIUMPH SHIFT ASSIST
Układ szybkich zmian biegu na wyższy lub niższy umożliwia płynne, wygodne zmiany biegów bez zmiany położenia manetki gazu, co czyni ze Street Triple RS motocykl wyścigowy.

CAŁKOWICIE NOWE I NOWOCZESNE NADWOZIE
Charakterystyczne nadwozie, z przednią owiewką, wlotem powierza, bocznymi panelami, tylną owiewką i dolną osłoną silnika ma teraz jeszcze bardziej sportowy charakter.

ZAWIESZENIE O DOSKONAŁEJ SPECYFIKACJI
W pełni regulowany widelec tłokowy Showa ma średnicę 41 mm, a skok przedniego koła wynosi 115 mm. W pełni regulowany tylny amortyzator RSU Öhlins STX40 typu monoshock o skoku tylnego koła 131 mm.

WYSOKIEJ JAKOŚCI HAMULCE BREMBO
Niezawodną moc hamowania zapewnia zestaw 4-tłoczkowych przednich, radialnych szczęk monoblokowych Brembo 50 i tylni hamulec Brembo zintegrowany z dźwignią hamulca Brembo MCS.

SPRZĘGŁO SLIP & ASSIST
Zapewnia większy komfort i pewność jazdy zmniejszając wysiłek konieczny do obsługi dźwigni sprzęgła, a przez to zmęczenie kierowcy. Poślizg sprzęgła redukuje drgania koła podczas gwałtownego hamowania.

WAHACZ
Wahacz Street Triple zapewnia zrównoważone połączenie sztywności i wytrzymałości na skręcanie z elastycznością w płaszczyźnie bocznej, co maksymalnie zwiększa stabilność przy większych prędkościach.
OSIĄGI STREET TRIPLE
W nowym Street Triple RS, skorzystano z najlepszych wzorców, czego efektem jest wiodące w tej kategorii wyposażenie, doskonałe prowadzenie, o 9% większa moc i moment obrotowy w zakresie średnich obrotów, oraz zauważalne zwiększenie elastyczności przepustnicy.
ZNACZNE UDOSKONALENIE SILNIKA
Po udoskonaleniach dokonanych przez ten sam zespół ekspertów, który opracował silnik Moto2™, charakterny silnik Street Triple o pojemności 765 cm3 spełnia wymogi normy emisji spalin Euro 5.