Skip to main content

SPECYFIKACJA

STREET TRIPLE S Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Pojemność 660 cm³
Średnica 76.0 mm
Suw 48.5 mm
Stopień sprężania 12.1:1
Maksymalna moc 35kW (47.6PS) @ 9,000rpm
Maksymalny moment obrotowy 60Nm @ 5,250rpm
Układ zasilania Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI. Electronic throttle control
Układ wydechowy Stainless steel 3 into 1 exhaust system low single sided stainless steel silencer
Układ napędowy X ring chain
Sprzęgło Wet, multi-plate
Skrzynia biegów 6-speed
Podwozie
Rama Front - Aluminium beam twin spar. Rear - 2 piece high pressure die cast
Wahacz Twin-sided, cast aluminium alloy
Przednia opona Cast aluminium alloy 5-spoke 17 x 3.5 in
Tylne koło Cast aluminium alloy 5-spoke 17 x 5.5 in
Przednia opona 120/70 ZR17
Tylna opona 180/55 ZR17
Przednie zawieszenie Showa 41mm USD forks.
Tylne zawieszenie Showa piggyback reservoir monoshock, adjustable preload.
Przedni hamulec Twin 310 mm floating discs, Nissin 2-piston sliding calipers, ABS
Tylni hamulec Single 220 mm disc, Brembo single piston caliper, ABS
Przyrządy LCD multi-functional instrument pack with digital speedometer, and 2 Riding Modes
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 765 mm
Wysokość bez lusterek 1060 mm
Wysokość siedzenia 810 mm
Rozstaw osi 1410 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24.3 º
Wyprzedzenie 103.4 mm
Masa bez płynów 168 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17.4 L
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 5.1l/100km
Emisja CO2 EURO 5 Standard: 119 g/km **CO2 and fuel consumption are measured according to regulation 168/2013/EC.  Figures on fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results.
STREET TRIPLE R Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Pojemność 765 cm³
Średnica 77.99 mm
Suw 53.38 mm
Stopień sprężania 12.5:1
Maksymalna moc 86.8 kW (118 PS) @ 12,000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 77Nm @ 9,400 rpm
Układ zasilania Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI. Electronic throttle control
Układ wydechowy Stainless steel 3 into 1 exhaust system low single sided stainless steel silencer
Układ napędowy X ring chain
Sprzęgło Wet, multi-plate, slip-assisted
Skrzynia biegów 6-speed with Triumph Shift Assist
Podwozie
Rama Front - Aluminium beam twin spar. Rear - 2 piece high pressure die cast
Wahacz Twin-sided, cast aluminium alloy
Przednia opona Cast aluminium alloy 5-spoke 17 x 3.5 in
Tylne koło Cast aluminium alloy 5-spoke 17 x 5.5 in
Przednia opona 120/70 ZR17
Tylna opona 180/55 ZR17
Przednie zawieszenie Showa 41 mm upside down separate function big piston forks (SF-BPF), Adjustable compression damping, rebound damping and preload adjustment.
Tylne zawieszenie Showa piggyback reservoir monoshock, Adjustable compression and rebound damping and preload adjustment.
Przedni hamulec Twin 310 mm floating discs, Brembo M4.32 4-piston radial monobloc calipers, ABS
Tylni hamulec Single 220 mm disc, Brembo single piston caliper, ABS
Przyrządy LCD multi-functional instrument pack with digital speedometer, fuel gauge, trip computer, analogue tachometer, lap timer, gear position indicator, programmable gear change lights, clock, TPMS ready. 3 Riding Modes.
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 775 mm
Wysokość bez lusterek 1065 mm
Wysokość siedzenia 825mm. Low seat version available: 780 mm
Rozstaw osi 1405 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.5 º
Wyprzedzenie 98.3 mm
Masa bez płynów 168 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17.4 L
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 5.1 l/100km
Emisja CO2 EURO 5 Standard: 119 g/km **CO2 and fuel consumption are measured according to regulation 168/2013/EC.  Figures on fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results.
STREET TRIPLE RS Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 765 cm³
Średnica 77.99 mm
Suw 53.4 mm
Stopień sprężania 12.54:1
Maksymalna moc 123PS / 121.36 BHP (90.5kW) @11750rpm
Maksymalny moment obrotowy 79Nm@ 9350rpm
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny, sterowany elektronicznie wtrysk paliwa z modułem SAI. Elektroniczny układ sterowania przepustnicą
Układ wydechowy Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonanym ze stali nierdzewnej
Układ napędowy X ring łańcuch
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist
Skrzynia biegów 6-stopniowa z Triumph Shift Assist
Podwozie
Rama " Przód — Rama kratownicowa typu Twin-Spar z aluminiowymi belkami. Tył — 2-elementowa rama odlewana pod wysokim ciśnieniem "
Wahacz Twin-sided - dwustronny, odlewany ze stopu aluminium
Przednia opona Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 3,5 cala
Tylne koło Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 5,5 cala
Przednia opona 120/70 ZR17
Tylna opona 180/55 ZR17
Przednie zawieszenie Showa BPF 41 mm upside down. Regulowane tłumienie kompresji, tłumienie odbicia i regulowane napięcie wstępne
Tylne zawieszenie Ohlins STX40 monoshock z pełną regulacją ze zbiornikiem wyrównawczym RSU.
Przedni hamulec Podwójne, 310 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe radialne szczęki hamulcowe Monobloc M50, układ ABS z możliwością wyłączenia
Tylni hamulec Pojedyncza 220 mm stała tarcza hamulcowa, pojedyncze zaciski hamulcowe Brembo, układ ABS z możliwością wyłączenia
Przyrządy 5-calowy wyświetlacz TFT wskaźników z możliwością wyboru 4 stylów oraz wysokiego/niskiego kontrastu
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 775 mm
Wysokość bez lusterek 1085 mm
Wysokość siedzenia 825 mm
Rozstaw osi 1405 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.9 º
Wyprzedzenie 100 mm
Masa bez płynów 166 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17.4 L
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 5.2 l/100km
Emisja CO2 EURO 5 Standard: 119 g/km **Emisje CO2 oraz zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości dotyczące zużycia paliwa uzyskano przy zastosowaniu swoistych warunków testowych i podano je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.