Zbudowany z myślą o wzbudzaniu natychmiastowego wrażenia, nowe motocykle Rocket 3 bezsprzecznie imponują potęgą, czystymi płynnymi liniami, wyjątkową sylwetką i charakterystyczną, muskularną postawą.
Dominującą obecność największego seryjnie produkowanego silnika motocyklowego na świecie podkreślają oryginalne elementy konstrukcyjne, piękne detale i nieporównywalne z niczym wykończenie, a wszystko to składa się na urodziwy i dynamiczny motocykl o ogromnych możliwościach roadstera.
Poniżej przedstawiamy kilka z najbardziej przykuwających wzrok cech, które nadają modelom Rocket 3 ich niezrównaną prezencję i styl.
CHARAKTERYSTYCZNY, PODWÓJNY REFLEKTOR PRZEDNI
Całkowicie nowy, wyróżniający się podwójny reflektor z pełnym oświetleniem diodowym LED chełpi się pięknym trójkątnym logo producenta, firmy Triumph, a motocykle przeznaczone na rynki, w których przepisy na to pozwalają, wyposażone są w opracowane przez firmę Triumph charakterystyczne i stylowe światła do jazdy dziennej DRL.
HYDROFORMOWANY KOLEKTOR WYDECHOWY
Trzydrożny, pięknie profilowany kolektor wydechowy to kultowy szczegół wzorniczy rodziny Rocket 3. Jego innowacyjny projekt opracowano z myślą o doskonałym odprowadzaniu spalin, które przechodzą z kolektora do zintegrowanego katalizatora, a stąd do potrójnego tłumika.
MISTERNE, 20-SZPRYCHOWE KOŁA
Całkowicie nowe, lekkostopowe, wieloszprychowe koła z lanego aluminium uzupełniają zachwycającą, współczesną konstrukcję. Koła motocykli Rocket 3 R są urodziwie przyczernione, podczas gdy w modelu Rocket 3 GT wyeksponowano obróbkę obręczy i szprych.
SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANE OPONY O DOSKONAŁEJ CHARAKTERYSTYCE
Opony Avon Cobra Chrome zaprojektowano specjalnie dla rodziny motocykli Rocket 3, a ich imponujący rozmiar uzupełnia charakterystyczną, muskularną prezencję „Rocket”.
Opony są kunsztownie zdobione, a obydwie mają nowy wzór bieżnika zaprojektowany z myślą o znakomitej przyczepności i niewiarygodnej trwałości.
CHARAKTERYSTYCZNY JEDNOSTRONNY WAHACZ
Uzupełnieniem czystej, niczym nie zakłóconej stylistyki modeli Rocket 3 jest wysmakowanie skonstruowany jednostronny wahacz z offsetowym zawieszeniem monoshock z gustownym wykończeniem przekładni kątowej i aluminiowym uchwytem tablicy rejestracyjnej.
STYLOWA KIEROWNICA Z WEWNĘTRZNYM OKABLOWANIEM
Rodzina nowych Rocket 3 wyposażona jest w stylową kierownicę z wewnętrznym okablowaniem, która podkreśla odczucia potęgi motocykla i władczą pozycję jazdy. Umożliwia również zamontowanie na niej dodatkowych przyrządów. Model Rocket 3 R wyposażono w kierownicę typu roadster, podczas gdy model Rocket 3 GT ma kierownicę turystyczną.
KOMFORTOWE, PROFILOWANE SIEDZENIE PASAŻERA I KIEROWCY
Uzupełnieniem wyprofilowanego siedzenia kierowcy i pasażera są wykończenia z lanego aluminium, tworzące niespotykaną opływową linię wzdłuż całego motocykla.
Układ siedzisk każdego Rocket 3 można z łatwością zmienić z podwójnego na pojedynczy, a dodanie opcjonalnego wypełnienia uwypukla wygląd jedno-siodłowca.
UKŁAD SIEDZISK W DWÓCH MODELACH ROCKET
Każdy model Rocket 3 ma własny układ siedzisk kierowcy i pasażera.
Rocket 3 R ma przednie i tylnie siedzenie w stylu roadster, umieszczone na wysokości jedynie 773 mm. W modelu Rocket 3 GT układ siedzeń turystycznych znajduje się na jeszcze wygodniejszej wysokości 750 mm. Wygląd Rocket 3 GT zyskuje również dzięki standardowo montowanemu oparciu tylnego siedzenia wykonanego ze szczotkowanego aluminium.
ERGONOMICZNE UDOGODNIENIA Z MOŻLIWOŚCIĄ REGULACJI
Celem zapewnienia maksimum komfortu, każdy model Rocket 3 oferuje szereg ergonomicznych udogodnień z możliwością regulacji.
Podnózki sterowania Rocket 3 R można regulować ustawiając je w pionie w dwóch pozycjach (0 mm / -15 mm), podczas gdy wysunięte w przód podnóżki sterowania Rocket 3 GT można ustawiać w poziomie w trzech pozycjach (-25mm / 0mm / +25mm). Wysokość oparcia tylnego siodła również można dopasować do własnych wymagań.
PIĘKNE DETALE I NIEZRÓWNANE WYKOŃCZENIE
Nowa rodzina Rocket 3 korzysta z najwyższej jakości wykończeń i doskonałego wzornictwa tworzącego niesamowity styl, z którego słyną motocykle Triumph. Wśród nich należy wymienić zbiornik paliwa muskularnie wyprofilowany zgodnie z najlepszymi tradycjami Triumph, pasek na zbiorniku ze szczotkowanej stali nierdzewnej i aluminiowy korek zbiornika w stylu Monza, osłonę wlotu powietrza ze szczotkowanego aluminium, korki zbiornika płynu chłodzącego i oleju ze szczotkowanego aluminium w stylu Monza, skrawane żebra na karterach, osłonę głowicy, szczotkowane osłony termiczne rur wydechowych i okucia, oraz chowane podnóżki pod tylnym siedzeniem o niespotykanym sposobie składania.