Skip to main content

NIESAMOWITA PREZENCJA I STYL

Potężna prezencja i wyborny styl nowego Rocket 3.

Static shot of the Triumph all-new Rocket 3 R in Korosi Red and GT model in Silver Ice & storm grey

 

 

Zbudowany z myślą o wzbudzaniu natychmiastowego wrażenia, nowe motocykle Rocket 3 bezsprzecznie imponują potęgą, czystymi płynnymi liniami, wyjątkową sylwetką i charakterystyczną, muskularną postawą.

Dominującą obecność największego seryjnie produkowanego silnika motocyklowego na świecie podkreślają oryginalne elementy konstrukcyjne, piękne detale i nieporównywalne z niczym wykończenie, a wszystko to składa się na urodziwy i dynamiczny motocykl o ogromnych możliwościach roadstera.

Poniżej przedstawiamy kilka z najbardziej przykuwających wzrok cech, które nadają modelom Rocket 3 ich niezrównaną prezencję i styl.

 

 

Triumph Rocket 3 R twin LED headlight with class-defining finish

CHARAKTERYSTYCZNY, PODWÓJNY REFLEKTOR PRZEDNI

Całkowicie nowy, wyróżniający się podwójny reflektor z pełnym oświetleniem diodowym LED chełpi się pięknym trójkątnym logo producenta, firmy Triumph, a motocykle przeznaczone na rynki, w których przepisy na to pozwalają, wyposażone są w opracowane przez firmę Triumph charakterystyczne i stylowe światła do jazdy dziennej DRL.

Shot of Triumph Rocket 3's distinctive three-header exhaust run innovatively engineered for perfect exhaust routing

HYDROFORMOWANY KOLEKTOR WYDECHOWY

Trzydrożny, pięknie profilowany kolektor wydechowy to kultowy szczegół wzorniczy rodziny Rocket 3. Jego innowacyjny projekt opracowano z myślą o doskonałym odprowadzaniu spalin, które przechodzą z kolektora do zintegrowanego katalizatora, a stąd do potrójnego tłumika.

Triumph Rocket 3's high-specification Avon Cobra Chrome tyres

MISTERNE, 20-SZPRYCHOWE KOŁA

Całkowicie nowe, lekkostopowe, wieloszprychowe koła z lanego aluminium uzupełniają zachwycającą, współczesną konstrukcję. Koła motocykli Rocket 3 R są urodziwie przyczernione, podczas gdy w modelu Rocket 3 GT wyeksponowano obróbkę obręczy i szprych.

Close-up shot of Triumph Rocket 3's imposing high specification Avon Cobra Chrome tyres

SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANE OPONY O DOSKONAŁEJ CHARAKTERYSTYCE

Opony Avon Cobra Chrome zaprojektowano specjalnie dla rodziny motocykli Rocket 3, a ich imponujący rozmiar uzupełnia charakterystyczną, muskularną prezencję „Rocket”.

Opony są kunsztownie zdobione, a obydwie mają nowy wzór bieżnika zaprojektowany z myślą o znakomitej przyczepności i niewiarygodnej trwałości.

Triumph Rocket 3's high-specification Avon Cobra Chrome tyres with Brembo Stylema brakes

CHARAKTERYSTYCZNY JEDNOSTRONNY WAHACZ

Uzupełnieniem czystej, niczym nie zakłóconej stylistyki modeli Rocket 3 jest wysmakowanie skonstruowany jednostronny wahacz z offsetowym zawieszeniem monoshock z gustownym wykończeniem przekładni kątowej i aluminiowym uchwytem tablicy rejestracyjnej.

Triumph Korosi Red tank for the new Rocket 3 R with the TFT instruments and the Monza-style cap

STYLOWA KIEROWNICA Z WEWNĘTRZNYM OKABLOWANIEM

Rodzina nowych Rocket 3 wyposażona jest w stylową kierownicę z wewnętrznym okablowaniem, która podkreśla odczucia potęgi motocykla i władczą pozycję jazdy. Umożliwia również zamontowanie na niej dodatkowych przyrządów. Model Rocket 3 R wyposażono w kierownicę typu roadster, podczas gdy model Rocket 3 GT ma kierownicę turystyczną.

The new Triumph Rocket 3 R’s sculpted roadster rider and pillion saddle which comes with cast aluminium finishers underneath the rider seat.

KOMFORTOWE, PROFILOWANE SIEDZENIE PASAŻERA I KIEROWCY

Uzupełnieniem wyprofilowanego siedzenia kierowcy i pasażera są wykończenia z lanego aluminium, tworzące niespotykaną opływową linię wzdłuż całego motocykla.

Układ siedzisk każdego Rocket 3 można z łatwością zmienić z podwójnego na pojedynczy, a dodanie opcjonalnego wypełnienia uwypukla wygląd jedno-siodłowca.

The new Triumph Rocket 3 R’s sculpted roadster rider and pillion saddle which comes with cast aluminium finishers underneath the rider seat.

UKŁAD SIEDZISK W DWÓCH MODELACH ROCKET

Każdy model Rocket 3 ma własny układ siedzisk kierowcy i pasażera.

Rocket 3 R ma przednie i tylnie siedzenie w stylu roadster, umieszczone na wysokości jedynie 773 mm. W modelu Rocket 3 GT układ siedzeń turystycznych znajduje się na jeszcze wygodniejszej wysokości 750 mm. Wygląd Rocket 3 GT zyskuje również dzięki standardowo montowanemu oparciu tylnego siedzenia wykonanego ze szczotkowanego aluminium.

Triumph all-new Rocket 3's with foldable pillion footrests

ERGONOMICZNE UDOGODNIENIA Z MOŻLIWOŚCIĄ REGULACJI

Celem zapewnienia maksimum komfortu, każdy model Rocket 3 oferuje szereg ergonomicznych udogodnień z możliwością regulacji.

Podnózki sterowania Rocket 3 R można regulować ustawiając je w pionie w dwóch pozycjach (0 mm / -15 mm), podczas gdy wysunięte w przód podnóżki sterowania Rocket 3 GT można ustawiać w poziomie w trzech pozycjach (-25mm / 0mm / +25mm). Wysokość oparcia tylnego siodła również można dopasować do własnych wymagań.

PIĘKNE DETALE I NIEZRÓWNANE WYKOŃCZENIE

Nowa rodzina Rocket 3 korzysta z najwyższej jakości wykończeń i doskonałego wzornictwa tworzącego niesamowity styl, z którego słyną motocykle Triumph. Wśród nich należy wymienić zbiornik paliwa muskularnie wyprofilowany zgodnie z najlepszymi tradycjami Triumph, pasek na zbiorniku ze szczotkowanej stali nierdzewnej i aluminiowy korek zbiornika w stylu Monza, osłonę wlotu powietrza ze szczotkowanego aluminium, korki zbiornika płynu chłodzącego i oleju ze szczotkowanego aluminium w stylu Monza, skrawane żebra na karterach, osłonę głowicy, szczotkowane osłony termiczne rur wydechowych i okucia, oraz chowane podnóżki pod tylnym siedzeniem o niespotykanym sposobie składania.

 

 

CAŁKOWICIE ROCKET 3

Geneza motocyklowej legendy.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ