SCRAMBLER 400 X
Zwinne prowadzenie, wiodące w swojej klasie osiągi i doskonałe wykończenie sprawiają, że Scrambler 400 X jest fajny i ma niezwykły potencjał.
SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 30 900,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Jednocylindrowy, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, DOHC |
| Pojemność | 398,15 cm³ |
| Średnica | 89,0 mm |
| Suw | 64,0 mm |
| Stopień sprężania | 12:1 |
| Maksymalna moc | 40 KM / (29.4 kW) przy 8000 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 37.5 Nm przy 6500 obr./min |
| Układ zasilania | Elektroniczny wtrysk paliwa Boscha z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
| Układ wydechowy | Dwuwarstwowy układy kolektorów z tłumikiem ze stali nierdzewnej |
| Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
| Sprzęgło | Mokre sprzęgło wielotarczowe ze Slip & Assist |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Hybrydowa/obwodowa rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
| Wahacz | Obustronny, odlewany ze stopu aluminium |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 19 x 2.5 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 3.5 cala |
| Przednia opona | 100/90-19 |
| Tylna opona | 140/80-17 |
| Przednie zawieszenie | Odwrócony widelec Big Piston o średnicy 43 mm, skok koła 150 mm |
| Tylne zawieszenie | Amortyzator gazowy RSU z zewnętrznym zbiornikiem i regulacją napięcia wstępnego, skok koła 150 mm |
| Przedni hamulec | 320 mm tarcza, 4-tłoczkowe, radialne zaciski, ABS |
| Tylny hamulec | 230 mm tarcza, ByBre 1-tłoczkowy, pływający zacisk, ABS |
| Przyrządy | Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 901 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1169 mm |
| Wysokość siedzenia | 835 mm |
| Rozstaw osi | 1,418 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 23.2 º |
| Wyprzedzenie | 108 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 13 L |
| Masa z płynami | 179 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 3.5 l./100 km |
| Emisja CO2 | 83.8 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) |
|
Cechy
|
|
|---|---|
| Silnik | Charakterny i responsywny silnik serii TR (zgodny z normą Euro 5) |
| Skrzynia biegów | 6-biegowa skrzynia biegów ze sprzęgłem ze wspomaganiem momentu obrotowego |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Ergonomia | Wysokość siedzenia 835 mm, wąska talia i charakterystyczna dla Scramblera zrelaksowana ergonomia |
| Podwozie | Lekka rama z przykręcaną tylną ramą pomocniczą i wahaczem z odlewanego aluminium |
| Zawieszenie | Widelec upside-down o średnicy 43 mm i tylny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego |
| Hamulce | Tarcza 320 mm i mocny zacisk radialny z ABS-em, który można dezaktywować |
| Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym, wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Oświetlenie | LED-owe światła ze światłami do jazdy dziennej (DRL) i charakterystycznym tylnym światłem |
| Serwis | Wiodący w swojej klasie interwał serwisowy co 16 000 km |
|
Cechy
|
|
|---|---|
| Silnik | Charakterny i responsywny silnik serii TR (zgodny z normą Euro 5) |
| Skrzynia biegów | 6-biegowa skrzynia biegów ze sprzęgłem ze wspomaganiem momentu obrotowego |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Ergonomia | Wysokość siedzenia 835 mm, wąska talia i charakterystyczna dla Scramblera zrelaksowana ergonomia |
| Podwozie | Lekka rama z przykręcaną tylną ramą pomocniczą i wahaczem z odlewanego aluminium |
| Zawieszenie | Widelec upside-down o średnicy 43 mm i tylny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego |
| Hamulce | Tarcza 320 mm i mocny zacisk radialny z ABS-em, który można dezaktywować |
| Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym, wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Oświetlenie | LED-owe światła ze światłami do jazdy dziennej (DRL) i charakterystycznym tylnym światłem |
| Serwis | Wiodący w swojej klasie interwał serwisowy co 16 000 km |
AUTENTYCZNY CHARAKTER SCRAMBLERA
Ponadczasowa sylwetka Scramblera, klasyczny profil silnika Triumpha i pozycja, która pomoże Ci pokonać każde wyzwanie, jakie stanie na Twojej drodze. Od kół w górę kultowy design jest wpisany w DNA Scramblera 400 X i to doskonale widać.
WYKOŃCZENIE I DETALE
Charakterystyczne czarne obudowy silnika, malowane proszkowo, wytrzymałe, anodowane na złoto widelce, wysokiej jakości lakier i wykwintne detale z logo Triumpha zapewniają wykończenie Scramblera 400 X na najwyższym poziomie.
WSZECHSTRONY POTENCJAŁ
Ochrona motocykla i jeźdźca. Dostępny dłuższy błotnik Scramblera i osłony miski olejowej, reflektora, chłodnicy i handbary przyczyniają się do wszechstronnego charakteru Scramblera 400 X.
ERGONOMIA
Władcza pozycja za kierownicą z szeroką regulowaną kierownicą i płaskimi podnóżkami o dużej przyczepności zapewnia Scramblerowi 400 X prezencję i komfort na drodze oraz doskonałą kontrolę w terenie.
PODWOZIE I ZAWIESZENIE
Dedykowane podwozie i konfiguracja zawieszenia Scramblera z widelcem USD Big Piston o średnicy 43 mm i regulowanym tylnym amortyzatorem typu monoshock zapewniającym pewne, zwinne prowadzenie na każdej nawierzchni.
KOŁA i OPONY
Dostosowane do motocykli Scrambler, lekkie, odlewane 19-calowe przednie i 17-calowe tylne ramienne aluminiowe koła w kształcie litery V z oponami marki premium zapewniają pewność na każdej drodze, niezależnie od panujących warunków.
HAMULCE
2-tłokowy radialny zacisk ze wzmocnionymi przewodami zapewnia mocne, progresywne hamowanie z ABS-em marki Bosch (można go dezaktywować), gwarantując doskonałe wyczucie i kontrolę zarówno na drodze, jak i w terenie.
NOWOCZESNA TECHNOLOGIA
Stylowe wskaźniki z klasycznym prędkościomierzem i w pełni funkcjonalnym wyświetlaczem LCD z dobrze widocznym wskaźnikiem biegu i najważniejszymi informacjami dla kierowcy. Układ kontroli trakcji z możliwością wyłączenia zwiększa bezpieczeństwo i kontrolę w terenie.
ZABEZPIECZENIE
Scrambler 400 X jest standardowo wyposażony w blokadę kierownicy i immobilizer zabezpieczający przed kradzieżą. Chip zabezpieczający zintegrowany z kluczykiem zapłonu sprawie, że tylko właściciel może uruchomić silnik.
Kultowy
Kultowy styl Scramblera i wiodące w swojej klasie możliwości dla nowego pokolenia motocyklistów Triumpha.