SPEED 400
Odkryj Speeda 400, który posiada charakterystyczny, pozbawiony zbędnych dodatków customowy styl Triumpha, zwinne prowadzenie, responsywne osiągi i definiującą kategorię jakość wykonania tak ważną dla nowego pokolenia motocyklistów.
SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 27 300,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Jednocylindrowy, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, DOHC |
| Pojemność | 398.15 cm³ |
| Średnica | 89,0 mm |
| Suw | 64,0 mm |
| Stopień sprężania | 12:1 |
| Maksymalna moc | 40 KM / (29.4 kW) przy 8000 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 37.5 Nm przy 6500 obr./min |
| Układ zasilania | Elektroniczny wtrysk paliwa Boscha z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
| Układ wydechowy | Dwuwarstwowy układy kolektorów z tłumikiem ze stali nierdzewnej |
| Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
| Sprzęgło | Mokre sprzęgło wielotarczowe ze Slip & Assist |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Hybrydowy grzbiet/obwód rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
| Wahacz | Obustronny, odlewany ze stopu aluminium |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 3 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 4 cala |
| Przednia opona | 110/70 R17 |
| Tylna opona | 150/60 R17 |
| Przednie zawieszenie | Odwrócony widelec Big Piston o średnicy 43 mm. skok 140 mm |
| Tylne zawieszenie | Amortyzator gazowy RSU z zewnętrznym zbiornikiem i regulacją napięcia wstępnego. skok 130 mm |
| Przedni hamulec | 300 mm tarcza, 4-tłokowe radialne zaciski, ABS |
| Tylny hamulec | 230 mm pływająca tarcza hamulcowa, ABS |
| Przyrządy | Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 814 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1084 mm |
| Wysokość siedzenia | 790 mm |
| Rozstaw osi | 1,377 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 24.6 º |
| Wyprzedzenie | 102 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 13 L |
| Masa z płynami | 170 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 3.5L/100km (80.7 mpg) |
| Emisja CO2 | 83.8 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) |
|
Cechy
|
|
|---|---|
| Silnik | Charakterny i responsywny silnik serii TR (zgodny z normą Euro 5) |
| Skrzynia biegów | 6-biegowa skrzynia biegów ze sprzęgłem ze wspomaganiem momentu obrotowego |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Ergonomia | Wysokość siedziska 790 mm, wąska talia i urzekająca ergonomia |
| Podwozie | Lekka rama z przykręcaną tylną ramą pomocniczą i wahaczem z odlewanego aluminium |
| Zawieszenie | Widelec upside-down o średnicy 43 mm i tylny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego |
| Hamulce | Tarcza 300 mm i mocny zacisk radialny z ABS |
| Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym, wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Oświetlenie | LED-owe światła ze światłami do jazdy dziennej (DRL) i charakterystycznym tylnym światłem |
| Serwis | Wiodący w swojej klasie interwał serwisowy co 16 000 km |
|
Cechy
|
|
|---|---|
| Silnik | Charakterny i responsywny silnik serii TR (zgodny z normą Euro 5) |
| Skrzynia biegów | 6-biegowa skrzynia biegów ze sprzęgłem ze wspomaganiem momentu obrotowego |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Ergonomia | Wysokość siedziska 790 mm, wąska talia i urzekająca ergonomia |
| Podwozie | Lekka rama z przykręcaną tylną ramą pomocniczą i wahaczem z odlewanego aluminium |
| Zawieszenie | Widelec upside-down o średnicy 43 mm i tylny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego |
| Hamulce | Tarcza 300 mm i mocny zacisk radialny z ABS |
| Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym, wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Oświetlenie | LED-owe światła ze światłami do jazdy dziennej (DRL) i charakterystycznym tylnym światłem |
| Serwis | Wiodący w swojej klasie interwał serwisowy co 16 000 km |
STYLE i DNA
Od klasycznego profilu silnika i wyrzeźbionego zbiornika paliwa po wysokiej jakości lakier, nowoczesny styl customa i ponadczasowa sylwetka sprawiają, że nowy Speed 400 to bez wątpienia Triumph.
PREMIUM DETALE
Charakterystyczne czarne obudowy silnika, malowane proszkowo, wytrzymałe, anodowane na złoto widelce, wysokiej jakości lakier i wykwintne detale z logo Triumpha zapewniają wykończenie Speeda 400 na najwyższym poziomie.
SILNIK TR-SERIES
Całkowicie nowy silnik z serii TR łączy najnowszą technologię z nowoczesną klasyczną estetyką, aby zapewnić charakterystyczne dla Triumpha, bezkonkurencyjne w swojej klasie osiągi, a także niepowtarzalne brzmienie wydechu.
PODWOZIE I ZAWIESZENIE
Całkowicie nowa rama roadstera i wysokiej jakości zawieszenie zapewniają neutralne, dające pewność siebie prowadzenie i idealną pozycję, zapewniającą przyjemną i wciągającą jazdę zarówno nowym, jak i doświadczonym motocyklistom.
ERGONOMIA
Speeda 400 docenią wszyscy motocykliści niezależnie od wzrostu. Dzięki smukłej talii wciągająca i naturalna pozycja podczas jazdy łączy komfort z pewnym manewrowaniem przy niskich prędkościach.
KOŁA i OPONY
Lekkie, 10-ramienne, 17-calowe aluminiowe koła przyczyniają się do zwinności Speed 400, a markowe opony zapewniają pewność prowadzenia w każdych warunkach.
HAMULCE
Szybkość i pewność hamowania to zasługa 2-tłokowego radialnego zacisku i pływającej tarczy, wraz z wzmocnionymi przewodami hamulcowymi i układem ABS marki Bosch.
TECHNOLOGIA
Speed 400 naszpikowany jest nowoczesną technologią, która ułatwia jazdę, posiada on kontrolę trakcji, którą można dezaktywować, sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego, ABS marki Bosch, LED-owe oświetlenie i zupełnie nowe podwójne zegary.
ZABEZPIECZENIE
Speed 400 je st standardowo wyposażony w blokadę kierownicy i immobilizer zabezpieczający przed kradzieżą. Wyjątkowy chip zabezpieczający zintegrowany z kluczykiem zapłonu sprawia, że tylko właściciel może uruchomić silnik.
WARTOŚĆ
Dzięki wiodącej w swojej klasie specyfikacji, jakości i wydajności przy niskich kosztach eksploatacji, okresie między przeglądami co 16 000 kilometrów i dwuletniej gwarancji bez limitu kilometrów — Speed 400 reprezentuje niesamowity potencjał.
Kultowy
Przyszła legenda, ikona już w trakcie projektowania. Stworzony i udoskonalony dla zupełnie nowego pokolenia motocyklistów Triumpha.