STREET TRIPLE 765 R
Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów wyprodukowanych i dostarczonych. Dostępność może się różnić w zależności od rynku, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Agresywny nowy styl, 120 KM wywodzących się prosto z Moto2™, zaawansowana technologia i nowy poziom prowadzenia Street’a w wersji R — nowa generacja jest już dostępna.
Nagranie wykonywane z udziałem profesjonalnych jeźdźców w zamkniętych i kontrolowanych warunkach. Nie naśladuj. Zawsze noś odpowiedni sprzęt ochronny podczas jazdy.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 50 900,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 765 cm³ |
Średnica | 78.0 mm |
Suw | 53.4 mm |
Stopień sprężania | 13.25:1 |
Maksymalna moc | 120 KM (88.3kW) przy 11 500 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 80 Nm przy 9 500 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany z boku |
Układ napędowy | X ring łańcuch |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Kratownicowa typu Twin-Spar z aluminiowymi belkami, 2-elementowa rama pomocnicza odlewana pod wysokim ciśnieniem |
Wahacz | Twin-sided - dwustronny, odlewany ze stopu aluminium |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 3,5 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 5,5 cala |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przednie zawieszenie | Showa BPF 41 mm upside down. Regulowane tłumienie kompresji, tłumienie odbicia i regulowane napięcie wstępne |
Tylne zawieszenie | Showa monoshock z pełną regulacją ze zbiornikiem wyrównawczym RSU. Skok tylnego koła: 133.5 mm |
Przedni hamulec | Podwójne, 310 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe radialne zaciski hamulcowe typu monobloc Brembo M4.32, OC-ABS z możliwością wyłączenia |
Tylny hamulec | Pojedyncza 220 mm tarcza hamulcowa, pojedyncze zaciski hamulcowe Brembo, OC-ABS z możliwością wyłączenia |
Przyrządy | Wielofunkcyjny kolorowy ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 792 mm |
Wysokość bez lusterek | 1047 mm |
Wysokość siedzenia | 826 mm |
Rozstaw osi | 1402 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23.7 º |
Wyprzedzenie | 97.8 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 15 L |
Masa z płynami | 189 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
Emisja CO2 | 120g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Nagranie wykonywane z udziałem profesjonalnych jeźdźców w zamkniętych i kontrolowanych warunkach. Nie naśladuj. Zawsze noś odpowiedni sprzęt ochronny podczas jazdy.
Zwiększone osiągi
Poważna aktualizacja silnika 765 – jeszcze więcej moc przy 120 KM, a także wyższy moment obrotowy przy 80 Nm, do tego lepsza responsywność, szybsze przyspieszenie i nowy, z płynniejszym przepływem układ wydechowy, aby zapewnić charakterystyczne brzmienie triple’a.
Nowy Zoptymalizowany Cornering ABS
Zoptymalizowany Cornering ABS, wspierany przez jednostkę IMU ze zintegrowanymi ustawieniami z każdym z czterech trybów jazdy Street Triple’a R, zapewnia optymalną skuteczność hamowania w każdym kącie pochylenia.
Nowa zoptymalizowana kontrola trakcji typu cornering z możliwością dezaktywacji
Zoptymalizowana kontrola trakcji działa w zakrętach stale obliczając kąt pochylenia, aby zapewnić optymalną kontrolę poślizgu i momentu obrotowego. Można wybrać jeden z czterech samodzielnie regulowanych poziomów interwencji, aby dopasować go do stylu jazdy i aktualnych warunków.
Zwiększona ergonomia
Nowa generacja posiada szerszą o 12 mm kierownicę, co gwarantuje bardziej dominującą pozycję do jazdy modelem Street Triple R.
Siła hamowania
Podwójne radialne monoblokowe hamulce z zaciskami Brembo M4.32 zapewnia mocne, kontrolowane hamowanie w każdych warunkach. Cornering ABS dodaje bezpieczeństwa i pewności w jeździe motocykliście.
Zawieszenie
Wysokiej jakości, w pełni regulowany widelec Showa typu Big Piston Fork i tylny monoshock z pełną regulacją zapewniają miękkie, ale kontrolowane tłumienie, gwarantując nieskazitelne maniery na drodze przy zachowaniu sportowego potencjału.
Stabilność przy najwyższych prędkościach
Zaprojektowany z myślą o idealnej mieszance sztywności skrętnej i elastyczności bocznej, wspaniały wahacz typu Gullwing, który stabilizuje motocykl przy wyższych prędkościach, a także dostarcza motocykliście niezbędnych informacji.
Wysokość siedzenia
Street Triple R ma przystępną wysokość siedzenia umieszczoną na wysokości 826 mm, w modelu tym można też zamontować akcesoryjne obniżaną kanapę o 28 mm z technologią siatki 3D, która zwiększa komfort podczas jazdy.
TFT
Street Triple R jest wyposażony w przyjazne w obsłudze wielofunkcyjne przyrządy ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT. Intuicyjne, cztery tryby jazdy można łatwo ustawiać za pomocą ergonomicznego przełącznika.
Nowy wyrazisty wygląd
Nowy efektowny design Street Triple’a R z niepowtarzalnym DNA Street Triple, z całkowicie nowym 15-litrowym zbiornikiem paliwa, tłumikiem, osłonami chłodnicy, reflektorami i tylnym nadwoziem, tworzą pełną gracji, agresywną sylwetkę tego motocykla.
Bogata specyfikacja
Specyfikację premium Street Triple'a R uzupełnia quickshifter góra-dół Shift Assist, sprzęgło Slip & Assist, pełne oświetlenie LED, system unoszenia przedniego koła i opony Continental ContiRoad.
CECHY
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik 765 cm³ |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | 120 KM i 80 Nm |
Waga | 189 kg (z płynami) |
Zawieszenie | W pełni regulowane zawieszenie Showa Big Piston Fork typu SFF i monoshock typu piggyback |
Hamulce | Zaciski hamulcowe Brembo M4.32 z podwójnymi 310 mm tarczami |
Opony | Continental ContiRoad |
Elektronika | Zoptymalizowany Cornering ABS i zoptymalizowana kontrola trakcji CTC (z IMU) z możliwością dezaktywacji, system kontroli unoszenia przedniego koła |
Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
Tryby Jazdy | 4 tryby jazdy (Road, Rain, Sport, konfigurowalny Rider) |
Quickshifter | Triumph Shift Assist (góra-dół) |
Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
Oświetlenie | W pełni LED-owe oświetlenie |
Serwis | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
CECHY
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik 765 cm³ |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | 120 KM i 80 Nm |
Waga | 189 kg (z płynami) |
Zawieszenie | W pełni regulowane zawieszenie Showa Big Piston Fork typu SFF i monoshock typu piggyback |
Hamulce | Zaciski hamulcowe Brembo M4.32 z podwójnymi 310 mm tarczami |
Opony | Continental ContiRoad |
Elektronika | Zoptymalizowany Cornering ABS i zoptymalizowana kontrola trakcji CTC (z IMU) z możliwością dezaktywacji, system kontroli unoszenia przedniego koła |
Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
Tryby Jazdy | 4 tryby jazdy (Road, Rain, Sport, konfigurowalny Rider) |
Quickshifter | Triumph Shift Assist (góra-dół) |
Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
Oświetlenie | W pełni LED-owe oświetlenie |
Serwis | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |