STREET TRIPLE 765 RS
Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów wyprodukowanych i dostarczonych. Dostępność może się różnić w zależności od rynku, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Wraz ze znaczącym postępem technologicznym nowej generacji i oszałamiającym wyglądem, RS posiada hamulce o najwyższej specyfikacji, najbardziej zaawansowany zestaw poprawiający prowadzenie, ustanawiając nowy standard i stając się najmocniejszym Street Triple’em w historii.
SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 59 950,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 765 cm³ |
| Średnica | 78.0 mm |
| Suw | 53.4 mm |
| Stopień sprężania | 13.25:1 |
| Maksymalna moc | 130 KM (95.6kW) przy 12 000 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 80 Nm przy 9 500 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany z boku |
| Układ napędowy | X ring łańcuch |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Kratownicowa typu Twin-Spar z aluminiowymi belkami, 2-elementowa rama pomocnicza odlewana pod wysokim ciśnieniem |
| Wahacz | Dwustronny, odlewany ze stopu aluminium |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 3,5 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 5,5 cala |
| Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
| Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
| Przednie zawieszenie | Showa Big Piston Forks (BPF) 41 mm upside down. Regulowane tłumienie kompresji, tłumienie odbicia i regulowane napięcie wstępne |
| Tylne zawieszenie | Ohlins STX40 monoshock z pełną regulacją ze zbiornikiem wyrównawczym RSU. Skok tylnego koła: 131.2 mm |
| Przedni hamulec | Podwójne, 310 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe radialne zaciski hamulcowe typu monoblock Brembo Stylema, pompa Brembo MCS, OC-ABS |
| Tylny hamulec | Pojedyncza 220 mm tarcza hamulcowa, pojedyncze zaciski hamulcowe Brembo, OC-ABS |
| Przyrządy | W pełni kolorowy 5" ekran TFT |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 792 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1064 mm |
| Wysokość siedzenia | 836 mm |
| Rozstaw osi | 1399 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 23.2 º |
| Wyprzedzenie | 96.9 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 15 L |
| Masa z płynami | 188 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
| Emisja CO2 | 120g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Nagranie wykonywane z udziałem profesjonalnych jeźdźców w zamkniętych i kontrolowanych warunkach. Nie naśladuj. Zawsze noś odpowiedni sprzęt ochronny podczas jazdy.
CECHY
|
CECHY
|
|
|---|---|
| Silnik | Trzycylindrowy silnik 765 cm³ |
| Moc i Maksymalny moment obrotowy | 120 KM i 80 Nm |
| Waga | 189 kg (z płynami) |
| Zawieszenie | W pełni regulowane zawieszenie Showa, Big Piston Fork i monoshock Öhlins STX40 typu piggyback |
| Hamulce | Zaciski hamulcowe Brembo Stylema z podwójnymi 310 mm tarczami |
| Opony | Pirelli Diablo Supercorsa V3 |
| Elektronika | Zoptymalizowany Cornering ABS i zoptymalizowana kontrola trakcji CTC (z IMU) z możliwością dezaktywacji, system kontroli unoszenia przedniego koła |
| Wyświetlacz | 5-calowy ekran TFT |
| Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Rain, Road, Sport, Track i Rider) |
| Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
| Oświetlenie | W pełni LED-owe oświetlenie |
| Serwis | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
|
CECHY
|
|
|---|---|
| Silnik | Trzycylindrowy silnik 765 cm³ |
| Moc i Maksymalny moment obrotowy | 120 KM i 80 Nm |
| Waga | 189 kg (z płynami) |
| Zawieszenie | W pełni regulowane zawieszenie Showa, Big Piston Fork i monoshock Öhlins STX40 typu piggyback |
| Hamulce | Zaciski hamulcowe Brembo Stylema z podwójnymi 310 mm tarczami |
| Opony | Pirelli Diablo Supercorsa V3 |
| Elektronika | Zoptymalizowany Cornering ABS i zoptymalizowana kontrola trakcji CTC (z IMU) z możliwością dezaktywacji, system kontroli unoszenia przedniego koła |
| Wyświetlacz | 5-calowy ekran TFT |
| Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Rain, Road, Sport, Track i Rider) |
| Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
| Oświetlenie | W pełni LED-owe oświetlenie |
| Serwis | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Wiodąca w swojej klasie moc.
Dzięki znaczącym udoskonaleniom pochodzącym bezpośrednio z programu wyścigowego Moto2™, renomowany silnik 765 RS zapewnia wiodącą w swojej klasie moc 130 KM, wyższy moment obrotowy przy 80 Nm, a także jest bardziej responsywny i szybciej przyspiesza.
Nowy Zoptymalizowany Cornering ABS
Zoptymalizowany Cornering ABS, wspierany przez jednostkę IMU ze zintegrowanymi ustawieniami z każdym z pięciu trybów jazdy Street Triple’a RS, zapewnia optymalną skuteczność hamowania w każdym kącie pochylenia.
Nowa zoptymalizowana kontrola trakcji typu cornering z możliwością dezaktywacji
Zoptymalizowana kontrola trakcji działa w zakrętach stale obliczając kąt pochylenia, aby zapewnić optymalną kontrolę poślizgu i momentu obrotowego. Można wybrać jeden z czterech samodzielnie regulowanych poziomów interwencji, aby dopasować go do stylu jazdy i aktualnych warunków.
Najwyższej specyfikacji hamulce
Nowe 4-tłoczkowe radialne zaciski monoblokowe Brembo Stylema dopasowane do 310 mm tarcz gwarantują najwyższy poziom siły hamowania. Połączone z systemem Cornering ABS w celu uzyskania maksymalnej wydajności, zapewniają też większe bezpieczeństwo.
Precyzyjne prowadzenie
Street Triple RS ma nową, szerszą o 12 mm kierownicę oraz zmienioną geometrię, z bardziej pochylonym przodem i podniesionym tyłem, co zapewnia zwinniejsze prowadzenie, szybsze skręcanie i bardziej dominującą pozycję do jazdy.
Najwyższej jakości zawieszenie
RS wyposażony jest w topowej specyfikacji w 41 mm widelec Showa typu Big Piston Fork i tylny amortyzator Öhlins typu Piggyback ze zbiorniczkiem wyrównawczym. W pełni regulowane można je dostroić do optymalnej konfiguracji do jazdy zarówno na drodze, jak i torze.
Opony o wysokich osiągach
Opony Pirelli Supercorsa SP V3 o wysokich osiągach są w montowane w standardzie, oferując poziomy przyczepności znany z toru wyścigowego i wyjątkową stabilność prowadzenia przy dużych prędkościach, a wszystko to w zestawie w pełni dopuszczonym do ruchu drogowego.
Kolorowy wyświetlacz TFT
Regulowany kąt dla idealnego widzenia, 5-calowego ekranu TFT i ergonomicznie zoptymalizowane kostki przełączników zapewniają intuicyjną nawigację po systemie. Z systemu łączności My Triumph można korzystać po podłączeniu dodatkowego modułu Bluetooth.
Wysokość siedzenia
Standardowa wysokość siedzenia wynosi 836 mm, dostępne jest również akcesoryjne, niskie siedzenie, które zmniejsza wysokość kanapy o 28 mm, a dealerzy Triumpha mogą dodatkowo obniżyć siedzenie o kolejne 10 mm dzięki dedykowanemu zestawowi obniżającemu tylne zawieszenie.
Gotowy na Tor
Wyposażony w wyścigowej specyfikacji quickshifter Triumph Shift Assist pracujący góra-dół, specjalny tryb jazdy Track i licznik okrążeń, wraz ze zmienioną geometrią dla lepszego prowadzenia. Street Triple jest gotowy do akcji na torze.
Bogate wyposażenie
Premium specyfikację Street Triple RS uzupełnia sprzęgło Slip & Assist, pełne oświetlenie LED z charakterystycznymi światłami do jazdy dziennej, system sterowania podnoszeniem przedniego koła, gniazdo USB i immobilizer.
Nagranie wykonywane z udziałem profesjonalnych jeźdźców w zamkniętych i kontrolowanych warunkach. Nie naśladuj. Zawsze noś odpowiedni sprzęt ochronny podczas jazdy.