TIGER 1200 RALLY EXPLORER
Dzięki komfortowi nie do pobicia i możliwości jazdy w każdych warunkach najwyższej klasy Rally Explorer jest najlepszym wyprawowym motocyklem o dużej pojemności.
SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 103 900,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 1160 cm³ |
| Średnica | 90.0 mm |
| Suw | 60.7 mm |
| Stopień sprężania | 13.2:1 |
| Maksymalna moc | 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 130 Nm przy 7000 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku |
| Układ napędowy | Wał Kardana |
| Sprzęgło | Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip & Assist |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium. |
| Wahacz | Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami. |
| Przednie koło | Szprychowe (bezdętkowe). 21 x 2,15 cala. |
| Tylne koło | Szprychowe (bezdętkowe). 18 x 4,25 cala. |
| Przednia opona | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
| Tylna opona | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Przednie zawieszenie | Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 200 mm skok. |
| Tylne zawieszenie | Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. Skok koła 220 mm. |
| Przedni hamulec | Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem. |
| Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem. |
| Przyrządy | Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 849 mm (982 mm z Handbarami) mm |
| Wysokość bez lusterek | 1490 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1547 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
| Wysokość siedzenia | 875/895 mm z możliwością regulacji mm |
| Rozstaw osi | 1560 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 23.7 º |
| Wyprzedzenie | 112 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 30 L |
| Masa z płynami | 262 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 5.5 litrów / 100 km |
| Emisja CO2 | 119 g/km EURO 5+ Regulacja (EU) No. 134/2014 aneks VIII |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
CECHY
|
RAMA
|
|
|---|---|
| Koła | 21-calowe przednie / 18-calowe tylne lekkie, bezdętkowe koło szprychowe |
| Zbiornik Paliwa | 30-litrowy aluminiowy zbiornik paliwa |
| Podnóżek centralny | Included |
| Półaktywne zawieszenie Showa | Półaktywne zawieszenie Showa o skoku 220 mm teraz z nową funkcją Aktywnej Redukcji Napięcia Wstępnego. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ono obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. |
|
TECHNOLOGIA
|
|
| Radar martwego punktu | Included |
| Tempomat | Included |
| Quickshifter | Triumph Shift Assist (góra-dół) |
| Hill Hold | Included |
| Tryby Jazdy | 6 |
| System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
| Adaptacyjne oświetlenie z funkcją doświetlania zakrętów | Included |
| W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
| Dodatkowe światła LED | Included |
| 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System | Included |
| Zoptymalizowany OC-ABS i kontrola trakcji | Included |
|
KOMFORT JAZDY
|
|
| Ochrona | Osłony rąk, aluminiowa osłona miski olejowej z uformowanymi górnymi rurami ochronnymi silnika, orurowanie ochronne zbiornika paliwa |
| Podgrzewane manetki | Included |
| Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Included |
|
GWARANCJA
|
|
| Gwarancja | 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów |
|
RAMA
|
|
|---|---|
| Koła | 21-calowe przednie / 18-calowe tylne lekkie, bezdętkowe koło szprychowe |
| Zbiornik Paliwa | 30-litrowy aluminiowy zbiornik paliwa |
| Podnóżek centralny | Included |
| Półaktywne zawieszenie Showa | Półaktywne zawieszenie Showa o skoku 220 mm teraz z nową funkcją Aktywnej Redukcji Napięcia Wstępnego. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ono obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. |
|
TECHNOLOGIA
|
|
| Radar martwego punktu | Included |
| Tempomat | Included |
| Quickshifter | Triumph Shift Assist (góra-dół) |
| Hill Hold | Included |
| Tryby Jazdy | 6 |
| System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
| Adaptacyjne oświetlenie z funkcją doświetlania zakrętów | Included |
| W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
| Dodatkowe światła LED | Included |
| 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System | Included |
| Zoptymalizowany OC-ABS i kontrola trakcji | Included |
|
KOMFORT JAZDY
|
|
| Ochrona | Osłony rąk, aluminiowa osłona miski olejowej z uformowanymi górnymi rurami ochronnymi silnika, orurowanie ochronne zbiornika paliwa |
| Podgrzewane manetki | Included |
| Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Included |
|
GWARANCJA
|
|
| Gwarancja | 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów |
BARDZIEJ UDOSKONALONY i ZAAWANSOWANY
Tiger 1200 Rally Explorer 2024 przeszedł znaczną modernizację, jest teraz jeszcze bardziej zaawansowany i dopracowany. Jeszcze lepsza kontrola prowadzenia przy niskich prędkościach, ze z większym komfortem i ergonomią.
AKTYWNA REDUKCJA NAPIĘCIA WSTĘPNEGO
Poza regulowaną wysokością siedzenia w zakresie 875–895 mm, podczas zatrzymywania, funkcja aktywnej redukcji napięcia wstępnego może dodatkowo obniżyć motocykl nawet o 20 mm, w zależności od łącznej masy motocyklisty, pasażera i bagażu.
SILNIK
Niezależnie od tego, czy jedziesz po drodze, czy w terenie, zaktualizowany silnik T-Plane o zwiększonej kulturze pracy zapewnia lepszą precyzję prowadzenia i kontrolę przy niskich prędkościach, dzięki zwiększonej bezwładności, lepszemu wyważeniu i ulepszonej kalibracji.
30-LITROWY ZBIORNIK
30-litrowy zbiornik paliwa w Rally Explorerze zapewnia o 50% większy zasięg niż w Rally Pro. Dodatkowa masa jest przenoszona nisko, aby zachować wyjątkowy balans i zwrotność przy niskich prędkościach.
BLIND-SPOT RADAR
W modelu Rally Explorer zastosowano ważne innowacje techniczne w zakresie bezpieczeństwa opracowane we współpracy z firmą Continental – całkowicie montowany z tyłu radar, który steruje asystentem zmiany pasa ruchu oraz systemem Blind Spot Assist.
ZAWIESZENIE I KOŁA ALL-ROAD
21-calowe przednie koło w połączeniu z półaktywnym zawieszeniem Showa o skoku 220 mm zapewnia pełną kontrolę w najbardziej wymagającym terenie. System automatycznie dostosowuje się do załadunku i pokonywanej trasy, zapewniając bezkompromisowe prowadzenie.
PODGRZEWANA KANAPA KIEROWCY I PASAŻERA
Rally Explorer jest standardowo wyposażony w podgrzewane siedzenie kierowcy oraz pasażera, dostępne z wieloma ustawieniami temperatury i niezależną regulacją kierowcy i pasażera, gwarantując komfort w każdych warunkach atmosferycznych podczas każdej wyprawy.
SYSTEM MONITOROWANIA CIŚNIENIA W OPONACH
Standardowo montowany w Rally Explorerze dla większego bezpieczeństwa i wygody kierowcy system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) zapewnia informacje w czasie rzeczywistym i spokój ducha kierowcy.
OC ABS I KONTROLA TRAKCJI
Kontrolowane przez zaawansowaną jednostkę IMU, która stale monitoruje ruch motocykla, OC-ABS i systemy kontroli trakcji zapewniają dodatkowe bezpieczeństwo. Oba systemy można wyłączyć, aby móc jeździć profesjonalnie w terenie.
NAJWYŻSZEJ KLASY HAMULCE
Wiodące w swojej klasie zaciski Brembo Stylema w połączeniu z pompą hamulcową Magura zapewniają dużą siłę hamowania i wyczucie. ABS z możliwością dezaktywacji poprawia bezpieczeństwo na drodze i kontrolę w terenie.
KOMFORT I WYGODA
Rally Explorer jest wyposażony w technologię, która pozwala czerpać maksymalną przyjemność z jazdy. Najważniejsze cechy to podgrzewane kanapy i manetki, tempomat i schowek pod siedzeniem z gniazdem ładowania USB.