NOWY SPEED TWIN 1200

SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 66 495,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
| Pojemność | 1200 cm³ |
| Średnica | 97,6 mm |
| Suw | 80 mm |
| Stopień sprężania | 12.1:1 |
| Maksymalna moc | 105 KM / (77.2 kW) przy 7750 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 112 Nm przy 4250 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z kontrolą przepustnicy. Dwa tryby jazdy. |
| Układ wydechowy | Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem |
| Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
| Sprzęgło | Wielotarczowe, mokre, ze wspomaganiem momentu obrotowego |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Stalowa rama, kołyskowa |
| Wahacz | Dwustronny, aluminiowy |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17” x 3,5” |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17” x 5,0” |
| Przednia opona | 120/70 R17 |
| Tylna opona | 160/60 R17 |
| Przednie zawieszenie | 43 mm USD Marzocchi, skok 120 mm |
| Tylne zawieszenie | Podwójne amortyzatory Marzocchi RSU z zewnętrznymi zbiornikami i regulowanym napięciem wstępnym, skok koła 116 mm |
| Przedni hamulec | Podwójne, pływające tarcze o średnicy 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski radialne marki Triumph, OC ABS |
| Tylny hamulec | Pojedyncza 220 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, OC ABS |
| Przyrządy | Wielofunkcyjne instrumenty LCD ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 792 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1140 mm |
| Wysokość siedzenia | 805 mm |
| Rozstaw osi | 1413 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 22.4 º |
| Wyprzedzenie | 91 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 14,5 L |
| Masa z płynami | 216 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Emisja CO2 | EURO5+ Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wyposażenie standardowe | |
| Układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrolą trakcji | |
| Reflektor przedni LED ze światłami do jazdy dziennej DRL | |
| Dwa tryby jazdy (Road, Rain) | |
| Gniazdo ładowania USB-C na kokpicie | |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wyposażenie opcjonalne | |
| Regulowane zawieszenie Öhlins RSU | |
| Zestaw do obniżenia kierownicy | |
| Podgrzewane manetki | |
| Tempomat | |
| System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | |
| System łączności My Triumph | |
| Pływające, LED-owe kierunkowskazy | |
| System Triumph Protect | |
| System Triumph Track | |
| Feature | Details |
|---|---|
| Akcesoria | |
| Kierownica typu Clip-On | |
| Pikowane siedzenie typu bullet | |
| Osłona siedzenia | |
| I wiele więcej | |
ZACHWYCAJĄCY
Oszałamiający i bezkompromisowy, minimalistyczny oraz elegancki design Speed Twina 1200 ewoluował. Wyprofilowany i wyrzeźbiony zbiornik paliwa z głębokimi wycięciami z przodu ma muskularny kształt, a minimalistyczne osłony przepustnicy zostały wykończone szczotkowanym aluminium i płynnie zintegrowane z rzeźbionymi panelami bocznymi w smukłej tylnej ramie. Podwozie to smukłe, kształtne obudowy silnika, pomalowane proszkowo na czarno i nieprzerwanie objęte układem wydechowym, który kończy się dwoma, uniesionymi do góry tłumikami w kształcie megafonów.
Nowoczesne elementy, takie jak kompaktowe tylne światło LED i reflektor przedni z charakterystyczną sygnaturą, idą w parze z klasycznymi elementami wzornictwa – od obrabianych maszynowo żeber chłodzących na głowicy cylindra i żebrowanych rozetach kolektora dolotowego, po tradycyjne podwójne tylne amortyzatory i smukłą, jednoczęściową kanapę. Uzupełnione o najwyższej klasy materiały i jakość wykończenia, takie jak szczotkowana aluminiowa ramka reflektora i osłony pięt, tworzą wygląd łączący współczesny design z ponadczasowym stylem.
PEŁNY MOŻLIWOŚCI
Wyważony i dodający pewności siebie Speed Twin został wprost stworzony do pokonywania zakrętów.
Komfortowy, wygodny i porywający Speed Twin 1200, w którym kierownica jest na wyciągnięcie ręki, a wysokość siedziska na poziomie 810 mm i naturalne położenie podnóżków gwarantują łatwą i intuicyjną jazdę.
DYNAMICZNY
43-milimetrowe widelce Marzocchi USD zostały zestrojone tak, aby zapewnić niezrównaną zwinność i komfort jazdy w rzeczywistych warunkach. Współpracują z dwoma tylnymi amortyzatorami Marzocchi o wysokiej specyfikacji, ze zdalnymi zbiornikami, maja funkcję regulacji napięcia wstępnego, co pozwala na precyzyjnie kontrolowane tłumienie, gwarantując pewność jazdy.
Kontrola nad hamowaniem, dzięki mocnym zaciskom hamulców radialnych i sprzężeniu zwrotnemu pozostaje typowo sportowa, a początkowa część skoku zawieszenia pozostaje elastyczna, zapewniając większy komfort, nawet gdy nawierzchnia nie jest idealna.
Wysokiej klasy opony Metzeler Sportec M9RR zamontowano na stylowych, lekkich, odlewanych z aluminium kołach z siedmioma ramionami, co pozwala przenieść dynamiczne możliwości Speed Twina 1200 na drogę, zapewniając idealne połączenie przyczepności, stabilności i zwinności.
EKSCYTUJĄCY
Za ekscytujące, sportowe osiągi odpowiada legendarny twin Bonneville'a. Silnik o pojemności 1200 cm3, wyposażony jest w najnowocześniejszą technologię, a jednocześnie pozostaje pełen klasycznego charakteru, osiąga maksymalną moc 105 KM przy 7750 obr./min, a dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu sięgającemu 112 Nm przy 4250 obr./min jego reakcja jest natychmiastowa. Głębokie i charakterystyczne brzmienie Bonneville'a, wydobywa się dzięki dwóm, „megafonowym” tłumikom i jest niepowtarzalne.
PEWNY
Aby zapewnić nowoczesne możliwości z zachowaniem klasycznego charakteru Speed Twina, starannie wbudowano w niego najnowszą technologię, dla zapewnienia większej pewności w każdych warunkach. Układ ABS zoptymalizowany pod kątem pokonywania zakrętów i kontrola trakcji zapewniają spokój ducha przy maksymalnym wykorzystaniu dostępnych osiągów na różnych nawierzchniach i w różnych warunkach jazdy. Dwa tryby jazdy — Road i Rain — oraz wsparcie elektroniki , a także mapowanie przepustnicy są dostosowane tak, aby zapewnić doskonałe wrażenia z jazdy, intuicyjne wyczucie i kontrolę.
STYLOWA FUNKCJONALNOŚĆ
Czytelny zestaw wskaźników posiada dwa wyświetlacze. Duży ekran LCD wyświetla wszystkie najważniejsze informacje dotyczące jazdy, w tym prędkość, obroty silnika, wskaźnik biegu i poziom paliwa. Wszystkie informacje są wyraźne i widoczne w każdych warunkach oświetleniowych. Poniżej znajduje się zintegrowany kolorowy ekran TFT, który wyświetla informacje o trybach jazdy i innych funkcjach motocykla. Ekran jest kompatybilny z nawigacją „Zakręt po zakręcie” i umożliwia łączność z telefonem za pośrednictwem dodatkowego modułu My Triumph. Dzięki wygodnemu gniazdu ładowania USB-C umieszczonemu z boku wyświetlacza możliwe jest również łatwe zasilanie zewnętrznych urządzeń mobilnych.
SPERSONALIZUJ GO
Od personalizacji wyglądu, dopasowania komfortu po dodanie bezpieczeństwa i praktyczności – dostępna jest szeroka gama oryginalnych akcesoriów, a konfigurator Triumph Online ułatwia stworzenie idealnego Speed Twina 1200.
SKONFIGURUJ