CAŁKIEM NOWY SPEED TWIN 1200 RS
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 76 695,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97,6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 12.1:1 |
Maksymalna moc | 105 KM / (77.2 kW) przy 7750 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 112 Nm przy 4250 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z kontrolą przepustnicy. Dwa tryby jazdy. |
Układ wydechowy | Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Wielotarczowe, mokre, ze wspomaganiem momentu obrotowego |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rurowa stal, kołyskowa |
Wahacz | Dwustronny, aluminiowy |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17” x 3,5” |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17” x 5,0” |
Przednia opona | 120/70 R17 |
Tylna opona | 160/60 R17 |
Przednie zawieszenie | 43 mm USD Marzocchi, skok 120 mm |
Tylny hamulec | Pojedyncza 220 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, OCABS |
Przyrządy | Wielofunkcyjne instrumenty LCD ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 792 mm |
Wysokość bez lusterek | 1127 mm |
Wysokość siedzenia | 810 mm |
Rozstaw osi | 1414 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 22.6 º |
Wyprzedzenie | 92 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 14,5 L |
Masa z płynami | 216 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Emisja CO2 | EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
ZACHWYCAJĄCY
Oszałamiający i bezkompromisowy, nowy Speed Twin 1200 RS sygnalizuje swoje sportowe zamierzenia pochylonym przodem, najwyższej jakości elementami zawieszenia, pięknymi wykończeniami w kolorze złotym i pokryciem kanapy z najwyższej jakości zamszu. Wyprofilowany i wyrzeźbiony zbiornik paliwa z głębokimi wycięciami z przodu ma muskularny kształt, a minimalistyczne osłony przepustnicy zostały wykończone szczotkowanym aluminium i płynnie zintegrowane z rzeźbionymi panelami bocznymi w smukłej, tylnej części ramy. Podwozie to smukłe, kształtne obudowy silnika, pomalowane proszkowo na czarno i nieprzerwanie objęte układem wydechowym, który kończy się dwoma, uniesionymi do góry tłumikami w kształcie megafonów.
Nowoczesne elementy, takie jak kompaktowe tylne światło LED i reflektor przedni z charakterystyczną sygnaturą, idą w parze z klasycznymi elementami wzornictwa – od obrabianych maszynowo żeber chłodzących na głowicy cylindra i żebrowanych rozetach kolektora dolotowego, po tradycyjne podwójne tylne amortyzatory i smukłą, jednoczęściową kanapę. Uzupełnione o najwyższej jakości materiały i wykończenia, takie jak błotniki i ramka reflektora ze szczotkowanego aluminium, tworzą wygląd łączący współczesny design z ponadczasowym stylem.
DYNAMICZNY
Nowy model RS wykorzystuje unikalną mieszankę klasycznego charakteru i współczesnych możliwości modelu Speed Twin 1200, a ponadto posiada najwyższej jakości komponenty podwozia i najnowocześniejszą technologię zwiększającą osiągi, by móc zapewnić jeszcze bardziej skoncentrowaną pozycję za kierownicą, dzięki czemu otrzymujesz nowoczesnego klasyka reagującego jeszcze szybciej.
Najwyższej klasy widelec Marzocchi 43 mm USD jest w pełni regulowany, dzięki czemu można go idealnie dopasować do każdego stylu jazdy. Tylne, podwójne zawieszenie piggy-back firmy Öhlins zapewnia doskonałą amortyzację i jest w pełni regulowane, co pozwala na uzyskanie idealnego ustawienia.
Podkreślając ambicje modelu Speed Twin 1200 RS, który ma stać się najsprawniejszym i najbardziej sportowym motocyklem w swojej klasie, główny cylinder hamulca Brembo połączono z najlepszymi zaciskami Stylema, aby zapewnić niezrównaną siłę hamowania i doskonałe wyczucie dźwigni.
Nowe, lekkie, aluminiowe koła z siedmioma ramionami dodatkowo zwiększają zwrotność, redukując bezwładność przy zmianie kierunku jazdy i zapewniając natychmiastową reakcję na polecenia kierowcy. Wyposażony w znakomite opony Metzeler Racetec RR K3 motocykl, dzięki wyjątkowemu wyczuciu i przyczepności, pozwala w pełni wykorzystać znakomite osiągi.
PEŁNY MOŻLIWOŚCI
Jeśli chodzi o frajdę z pokonywania zakrętów, RS oferując zupełnie nowoczesne prowadzenie jest klasą samą w sobie. Położenie „przodem w dół”, z niżej umieszczoną kierownicą i wyżej położonymi, przesuniętymi do tyłu podnóżkami, przenosi ciężar na przód i pozwala w pełni wykorzystać sportową geometrię.
EKSCYTUJĄCY
Za ekscytujące, sportowe osiągi odpowiada legendarny twin Bonneville'a. Silnik o pojemności 1200 cm3, wyposażony jest w najnowocześniejszą technologię, a jednocześnie pozostaje pełen klasycznego charakteru, osiąga maksymalną moc 105 KM przy 7750 obr./min, a dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu sięgającemu 112 Nm przy 4250 obr./min jego reakcja jest natychmiastowa. Głębokie i charakterystyczne brzmienie Bonneville'a, wydobywa się dzięki dwóm, „megafonowym” tłumikom wraz z niepowtarzalnym dźwiękiem.
SKUPIONY
Błyskawiczne i płynne zmiany biegów w górę i w dół można wykonywać bez konieczności naciskania dźwigni sprzęgła – Speed Twin 1200 RS to pierwszy Bonneville Twin wyposażony w system Triumph Shift Assist. Uzupełnia dostarczaną moc i charakter zarówno przy wykorzystaniu momentu obrotowego przy niskich obrotach i krótkich zmianach biegów, rozpędzaniu się do czerwonego pola, jak i hamowaniu i redukcji biegu przed pokonaniem zakrętów. A ponieważ jest to nowoczesny klasyk marki Triumph, elektronika została wkomponowana w całość z wyczuciem, aby nie zaburzyć czystego, klasycznego wyglądu. Oprócz trybów jazdy Road i Rain, RS posiada tryb „Sport” zapewniający jeszcze bardziej emocjonujące wrażenia z jazdy. Wyostrzenie reakcji przepustnicy i zwiększenie progu, przy którym zoptymalizowany układ ABS i kontrola trakcji reagują na poślizg kół, tryb Sport pozwala na pewne wykorzystanie osiągów.
STYLOWA FUNKCJONALNOŚĆ
Czytelny zestaw wskaźników posiada dwa wyświetlacze. Duży ekran LCD wyświetla wszystkie najważniejsze informacje dotyczące jazdy, w tym prędkość, obroty silnika, wskaźnik biegu i poziom paliwa. Wszystkie informacje są wyraźne i widoczne w każdych warunkach oświetleniowych.
Poniżej znajduje się zintegrowany kolorowy ekran TFT, który wyświetla informacje o trybach jazdy i innych funkcjach motocykla. Ekran jest kompatybilny z nawigacją „Zakręt po zakręcie” i umożliwia łączność z telefonem za pośrednictwem dodatkowego modułu My Triumph. Dzięki wygodnemu gniazdu ładowania USB-C umieszczonemu z boku wyświetlacza możliwe jest również łatwe zasilanie zewnętrznych urządzeń mobilnych.
SPERSONALIZUJ GO
Od personalizacji wyglądu, dopasowania komfortu po dodanie bezpieczeństwa i praktyczności – dostępna jest szeroka gama oryginalnych akcesoriów, a konfigurator Triumph Online ułatwia stworzenie Twojego, idealnego Speed Twina 1200 RS.
SKONFIGURUJ