Skip to main content

 

TRIUMPH ORIGINALS | AFTERCYCLES

MEKSYK

 

 

AFTERCYCLES

Gdyby filozofię budowania customowych konstrukcji Aftercycles podsumować trzema słowami, byłyby to „Mniej znaczy więcej”. W ich warsztacie w Queretaro w Meksyku zespół doświadczonych rzemieślników i młodych, myślących perspektywicznie współpracowników tworzy eleganckie, skrojone na miarę motocykle, które emanują równowagą, harmonią i wyrafinowaniem.

Triumph Originals Mexico Aftercycles team member headshots

 

Na pytanie, jakie jest ich ulubione narzędzie w warsztacie, ich prosta i szczera odpowiedź ukazuje wszystko, co trzeba wiedzieć o ich zaangażowaniu w staranne wykonanie i artystyczną ekspresję: „Nasze ręce”. Każdy element dodawany do konstrukcji jest starannie przemyślany. Celem jest zawsze przesunięcie granic kreatywności, jednak bez dodawania niepotrzebnej złożoności lub uszczerbku dla osiągów i integralności motocykla.

Przez ostatnie 18 lat firma Aftercycles zauważyła, że ​​wielu motocyklistów poszukuje czegoś więcej niż tylko motocykla. Szukają czegoś całkowicie oryginalnego, co odzwierciedlałoby ich osobowość. Aftercycles gorąco wierzy w tworzenie motocykli, które potrafią wywoływać dyskusje i opowiadać wyjątkowe historie.

 

 

„Każda konstrukcja musi być wyjątkowa i zaprojektowana celowo, przekazując wyraźny komunikat poprzez jakość, innowacyjność i kreatywność”.

 

 

Jak trafiłeś do świata customu?

Zrozumieliśmy, że motocykle customowe nie tylko pozwalają na ekspresję artystyczną, ale także poszerzają horyzonty samego motocyklizmu – inspirując szersze grono motocyklistów i nowych entuzjastów. Wielu motocyklistów pragnęło motocykla, który byłby prawdziwym odzwierciedleniem ich osobowości, co skłoniło nas do udoskonalenia naszych projektów – tworzenia motocykli, które opowiadają wyjątkowe historie. Wkrótce prezentowaliśmy nasze prace na konkursach o światowej renomie. Zmusiło nas to do przesunięcia granic, udoskonalenia naszego rzemiosła i zdefiniowania na nowo, co oznacza zbudowanie naprawdę wyjątkowego, spersonalizowanego motocykla.

Od jak dawna zajmujesz się customizacją motocykli Triumpha?

W ciągu ostatnich czterech lat coraz bardziej skupialiśmy się na marce Triumph, która doskonale wpisuje się w naszą pasję do rzemiosła i indywidualizmu. Dzięki temu mogliśmy tworzyć naprawdę wyjątkowe motocykle na bazie Triumpha, łącząc dziedzictwo z innowacją, aby dostarczać maszyny wyróżniające się zarówno stylem, jak i osiągami.

Co przyciąga Cię do customizacji motocykli Triumpha, szczególnie gamy Bonneville?

Tradycja i wyjątkowa jakość motocykli Triumph przyciągnęły nas do tej niezwykłej marki. Bogata historia i zaangażowanie w rzemiosło stanowią doskonałą podstawę dla naszych customowych konstrukcji. W szczególności Bonnevillee dają nam niezrównaną swobodę twórczą – pozwalając nam na ponowne wyobrażenie sobie i przerobienie każdego motocykla, przy jednoczesnym zachowaniu jego kultowych korzeni. To płótno, na którym tradycja spotyka się z innowacją, co pozwala nam tworzyć naprawdę wyjątkowe maszyny, które ucieleśniają zarówno charakter, jak i indywidualność.

Co Twoim zdaniem sprawia, że Bonneville są świetną platformą do tworzenia na nich customów?

Konstrukcja i design Bonneville'a zapewniają wyjątkowy poziom elastyczności. To idealne podłoże dla kreatywności, pozwalające nam tworzyć motocykle, które płynnie łączą klasyczną estetykę z nowoczesną innowacją. Niezależnie od tego, czy chodzi o wygląd inspirowany stylem vintage, odważny współczesny design czy konstrukcję nastawioną na wydajność, wszechstronność Bonneville'ów gwarantuje, że każdy projekt jest wyrazem zarówno kunsztu, jak i indywidualności.

Jak opisałbyś swoje podejście do budowy motocykli customowych?

Każda konstrukcja musi być wyjątkowa i zaprojektowana w jakimś celu, przekazując wyraźny komunikat poprzez jakość, innowacyjność i kreatywność. Wyznajemy filozofię, że mniej znaczy więcej, dlatego skupiamy się na eleganckich, starannie skrojonych projektach, które emanują harmonią i wyrafinowaniem. Każdy element został starannie zintegrowany, co podnosi walory projektu bez dodawania niepotrzebnej złożoności.

Co wyróżnia Twoje projekty na scenie custom na tle innych?

Komfort i właściwości jezdne są podstawą każdego projektu. Te dwa czynniki nieustannie stanowią dla nas wyzwanie; zbyt łatwo jest stworzyć radykalne projekty, które stanowią kompromis między bezpieczeństwem i wydajnością. Zamiast tego poszerzamy granice kreatywności, nie rezygnując z istoty dobrze zaprojektowanej maszyny. Nigdy nie tracimy z oczu integralności, która sprawia, że ​​motocykl jest zarówno ekscytujący, jak i niezawodny. Łącząc świeże pomysły z doświadczeniem i fachową wiedzą, tworzymy motocykle, które są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także starannie wykonane, aby zapewnić osiągi w rzeczywistym świecie.

Jaki aspekt brytyjskiej kultury wpłynął na Twój projekt?

Bogactwo i rozmach dziedzictwa marki Triumph stworzyły doskonałą podstawę dla naszej koncepcji. Zamiast ograniczać się do jednego lub dwóch aspektów, dziedzictwo to pozwala nam tworzyć konstrukcje, które prawdziwie oddają brytyjską kulturę w jej całej okazałości. Każdy motocykl staje się historią – historią łączącą w sobie tradycję, innowację i ducha brytyjskiego rzemiosła.

Która część procesu budowy podoba Ci się najbardziej i dlaczego?

Montaż końcowy. To moment, w którym Twój projekt staje się rzeczywistością, dając możliwość dodania lub dopracowania szczegółów, które dopełnią jego charakter.

Czy masz jakieś rytuały lub dziwactwa, gdy zaczynasz nowy projekt? (Rytuał szczęścia? Playlistę? Majsterkowanie o północy?)

Cały zespół zaczyna odczuwać to samo podekscytowanie – takie, które nie daje spać po nocach. O godzinie 4 rano wiadomości i e-maile krążą w obie strony, a wszyscy dzielą się pomysłami i sugestiami.

Czy istnieje złota zasada, którą zawsze kierujesz się podczas tworzenia własnego projektu, i czy jest taka, którą uwielbiasz łamać?

Złota zasada jest taka, że ​​nasze motocykle muszą być wygodne i łatwe w prowadzeniu. Zasadą, którą uwielbiam łamać, jest uznawanie projektu za ukończony i ostateczny.

 

Odkryj Nowoczesne Klasyki