Skip to main content

TIGER 850 SPORT

Graphite Diablo Red
Ceny Rozpoczynające Się Od 47 900,00 zł
Tiger Sport in Diablo Red
Tap and drag Click and drag
Loading your ride Loading your ride

Stworzony specjalnie z myślą o asfaltowych wstęgach, przygodach, komforcie i wszechstronności, Tiger 850 Sport zapewnia osiągi i technologię ukierunkowaną na kierowcę, aby pewnie pokonać każdą trasę.

SPECYFIKACJA

TIGER 850 SPORT Specyfikacja
Feature Details
Cena
Ceny Zaczynają Się Od Od 47 900,00 zł

TIGER 850 SPORT Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78.0 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 11,27:1
Maksymalna moc 85 KM / (65.2 kW) przy 8500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 82 Nm przy 6500 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Skrzynia biegów 6 biegów

TIGER 850 SPORT Specyfikacja
Feature Details
Podwozie
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Przednia opona Odlewane z aluminium, 19 x 2,5 cala
Tylne koło Odlewane z aluminium, 17 x 4,25 cala
Przednia opona 100/90-19
Tylna opona 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi, bez regulacji.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Marzocchi, ręczna regulacja napięcia wstępnego, zakres ruchu tylnego koła 170 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, ABS
Tylni hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwne szczęki hamulcowe Brembo z jednym tłokiem, układ ABS
Przyrządy wyświetlacz 5' TFT

TIGER 850 SPORT Specyfikacja
Feature Details
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 830 mm
Wysokość bez lusterek 1,410-1,460 mm
Wysokość siedzenia 810-830 mm
Rozstaw osi 1556 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,6 º
Wyprzedzenie 133,3 mm
Masa 192 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 L

TIGER 850 SPORT Specyfikacja
Feature Details
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 5,2 l/100 km (55,4 MPG)
Emisja CO2 119 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.

 

 

INTERWAŁ MIĘDZY PRZEGLĄDAMI: 10 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. 

WIDOK 360° 

 
Features
Silnik Trzycylindrowy silnik 850 cm³ z wałem korbowym T-Plane (zgodny z Euro 5)
Zgodny z Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów)
Sprzęgło Sprzęgło Slip & Assist
Kontrola Trakcji Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować
Tryby Jazdy Dwa tryby jazdy (Rain i Road)
Zawieszenie Przednie zawieszenie upside-down marki Marzocchi i tylne z regulacją napięcia wstępnego
Hamulce Podwójne tarczowe, 320 mm hamulce Brembo Stylema
Wyświetlacz 5-calowy ekran TFT
Oświetlenie Pełne oświetlenie LED wraz ze światłami do jazdy dziennej
Owiewka Możliwość łatwej regulacji wysokości szyby
Gwarancja 2-letnia gwarancja bez limitu kilometrów
Features
Silnik Trzycylindrowy silnik 850 cm³ z wałem korbowym T-Plane (zgodny z Euro 5)
Zgodny z Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów)
Sprzęgło Sprzęgło Slip & Assist
Kontrola Trakcji Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować
Tryby Jazdy Dwa tryby jazdy (Rain i Road)
Zawieszenie Przednie zawieszenie upside-down marki Marzocchi i tylne z regulacją napięcia wstępnego
Hamulce Podwójne tarczowe, 320 mm hamulce Brembo Stylema
Wyświetlacz 5-calowy ekran TFT
Oświetlenie Pełne oświetlenie LED wraz ze światłami do jazdy dziennej
Owiewka Możliwość łatwej regulacji wysokości szyby
Gwarancja 2-letnia gwarancja bez limitu kilometrów
Triumph Tiger 850 Sport
Tiger 850 Sport

ERGONOMIA DAJĄCA PEWNOŚĆ SIEBIE

Wąska sylwetka, lekka rama modułowa, regulowana wysokość siedziska, szyby i kierownicy poprawiają komfort i pewność motocyklisty, szczególnie podczas jazdy z wieloma postojami.