Skip to main content

SPECYFIKACJA

NOWY TIGER 900 GT Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 13,0:1
Maksymalna moc 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 6850 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów
Podwozie
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednie koło Odlewane z aluminium, 119 x 2.5 in
Tylne koło Odlewane z aluminium, 117 x 4.25 in
Przednia opona Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19
Tylna opona Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Marzocchi, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Tylny hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Przyrządy W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 930 mm
Wysokość bez lusterek 1410 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1460 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm
Wysokość siedzenia 820 - 840 z możliwością regulacji mm
Rozstaw osi 1556 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,6 º
Wyprzedzenie 102,7 mm
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Masa z płynami 219 kg
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 4,7l /100 km (60.4 mpg)
Emisja CO2 Norma EURO 5:108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
Serwis
Interwał między przeglądami 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
NOWY TIGER 900 GT PRO Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 13,0:1
Maksymalna moc 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 6850 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów
Podwozie
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednie koło Odlewane z aluminium, 119 x 2.5 in
Tylne koło Odlewane z aluminium, 117 x 4.25 in
Przednia opona Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19
Tylna opona Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Marzocchi, elektroniczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Tylny hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Przyrządy W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 930 mm
Wysokość bez lusterek 1410 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1460 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm
Wysokość siedzenia 820 - 840 z możliwością regulacji mm
Rozstaw osi 1556 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,6 º
Wyprzedzenie 102,7 mm
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Masa z płynami 222 kg
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 4,7l /100 km (60.4 mpg)
Emisja CO2 Norma EURO 5:108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
Serwis
Interwał między przeglądami 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Cena
Cena Od Od 72 995,00 zł
NOWY TIGER 900 RALLY PRO Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78.0 mm
Suw 61.9 mm
Stopień sprężania 13.0:1
Maksymalna moc 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 6850 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów
Podwozie
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednie koło Szprychowe, bezdętkow, 21 x 2.15 in
Tylne koło Szprychowe, bezdętkow, 17 x 4.25 in
Przednia opona Bridgestone Battlax Adventure 90/90-21
Tylna opona Bridgestone Battlax Adventure 150/70-R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Showa z ręcznym ustawieniem napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 240 mm.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Showa, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 230 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Tylny hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Przyrządy W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 935 mm
Wysokość bez lusterek 1452mm (nisko ustawiona owiewka) / 1502mm (wysoko ustawiona owiewka) mm
Wysokość siedzenia 860 - 880mm z możliwością regulacji mm
Rozstaw osi 1551 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,4 º
Wyprzedzenie 116,8 mm
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Masa z płynami 228 kg
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 4,7l /100 km (60.4 mpg)
Emisja CO2 Norma EURO 5: 108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
Serwis
Interwał między przeglądami 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

NOWY TIGER 900

A TY, KTÓREGO WYBIERZESZ?

Triumph MY24 Tiger 900 GT in Graphite and Sapphire Black

NOWY TIGER 900 GT

Ceny Zaczynają Się Od 64 995,00 zł

Triumph MY24 Tiger 900 GT Pro in Graphite and Sapphire Black

NOWY TIGER 900 GT PRO

Ceny Zaczynają Się Od 72 995,00 zł

Triumph MY24 Tiger 900 Rally Pro in Ash Grey Intense Orange

NOWY TIGER 900 RALLY PRO

Ceny Zaczynają Się Od 75 995,00 zł