SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 888 cm³ |
| Średnica | 78 mm |
| Suw | 61,9 mm |
| Stopień sprężania | 13,0:1 |
| Maksymalna moc | 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 90 Nm przy 6850 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
| Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
| Skrzynia biegów | 6 biegów |
| Podwozie | |
| Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
| Wahacz | Obustronny, odlewany ze stopu aluminium |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 19 x 2.5 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17 x 4.25 cala |
| Przednia opona | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
| Tylna opona | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
| Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm. |
| Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Marzocchi, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm. |
| Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe zaciski Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy i optymalizacją pokonywania zakrętów |
| Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
| Przyrządy | W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 930 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1410 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1460 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
| Wysokość siedzenia | 820 - 840 z możliwością regulacji mm |
| Rozstaw osi | 1556 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 24,6 º |
| Wyprzedzenie | 102,7 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
| Masa z płynami | 219 kg |
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 4,7l /100 km (60.4 mpg) |
| Emisja CO2 | Norma EURO 5+:108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 10 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Cena | |
| Cena Od | Od 67 045,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 888 cm³ |
| Średnica | 78 mm |
| Suw | 61,9 mm |
| Stopień sprężania | 13,0:1 |
| Maksymalna moc | 47.6 KM / 35 kW) przy 7 500 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 75 Nm przy 3 500 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
| Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
| Skrzynia biegów | 6 biegów |
| Podwozie | |
| Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
| Wahacz | Obustronny, odlewany ze stopu aluminium |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 119 x 2.5 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 117 x 4.25 cala |
| Przednia opona | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
| Tylna opona | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
| Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm. |
| Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Marzocchi, elektroniczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm. |
| Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
| Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
| Przyrządy | W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 930 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1410 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1460 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
| Wysokość siedzenia | 820 - 840 z możliwością regulacji mm |
| Rozstaw osi | 1556 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 24,6 º |
| Wyprzedzenie | 102,7 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
| Masa z płynami | 222 kg |
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 4,7l /100 km (60.4 mpg) |
| Emisja CO2 | Norma EURO 5+:108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 10 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Cena | |
| Cena Od | Od 73 995,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 888 cm³ |
| Średnica | 78 mm |
| Suw | 61,9 mm |
| Stopień sprężania | 13,0:1 |
| Maksymalna moc | 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 90 Nm przy 6850 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
| Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
| Skrzynia biegów | 6 biegów |
| Podwozie | |
| Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
| Wahacz | Obustronny, odlewany ze stopu aluminium |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 19 x 2.5 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17 x 4.25 cala |
| Przednia opona | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
| Tylna opona | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
| Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm. |
| Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Marzocchi, elektroniczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm. |
| Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe zaciski Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy i optymalizacją pokonywania zakrętów |
| Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
| Przyrządy | W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 930 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1410 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1460 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
| Wysokość siedzenia | 820 - 840 z możliwością regulacji mm |
| Rozstaw osi | 1556 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 24,6 º |
| Wyprzedzenie | 102,7 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
| Masa z płynami | 222 kg |
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 4,7l /100 km (60.4 mpg) |
| Emisja CO2 | Norma EURO 5+:108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 10 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Cena | |
| Cena Od | Od 73 995,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 888 cm³ |
| Średnica | 78.0 mm |
| Suw | 61.9 mm |
| Stopień sprężania | 13.0:1 |
| Maksymalna moc | 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 90 Nm przy 6850 obr./min |
| Układ zasilania | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od bokusekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
| Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
| Skrzynia biegów | 6 biegów |
| Podwozie | |
| Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
| Wahacz | Obustronny, odlewany ze stopu aluminium |
| Przednie koło | Szprychowe, bezdętkow, 21 x 2.15 in |
| Tylne koło | Szprychowe, bezdętkow, 17 x 4.25 in |
| Przednia opona | Bridgestone Battlax Adventure 90/90-21 |
| Tylna opona | Bridgestone Battlax Adventure 150/70-R17 |
| Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Showa z ręcznym ustawieniem napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 240 mm. |
| Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Showa, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 230 mm. |
| Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe zaciski Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy i optymalizacją pokonywania zakrętów |
| Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
| Przyrządy | W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 935 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1452mm (nisko ustawiona owiewka) / 1502mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
| Wysokość siedzenia | 860 - 880mm z możliwością regulacji mm |
| Rozstaw osi | 1551 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 24,4 º |
| Wyprzedzenie | 116,8 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
| Masa z płynami | 228 kg |
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 4,7l /100 km (60.4 mpg) |
| Emisja CO2 | Norma EURO 5+: 108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 10 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Cena | |
| Cena Od | Od 76 995,00 zł |
NOWY TIGER 900
A TY, KTÓREGO WYBIERZESZ?