SCRAMBLER 1200 XC GOLD LINE

Klasyczny motocykl przygodowy; niesamowite możliwości połączone z ręcznie malowanym, pozłacanym wykończeniem.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 70 500,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, rzędowy twin, czopy korbowodowe przesunięte o 270° |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 11.0:1 |
Maksymalna moc | 90 KM (66,2 kW) przy 7 250 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 110 Nm przy 4 500 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rurowa, stalowa |
Wahacz | Dwustronny, aluminiowy o długości 547 mm |
Przednie koło | Bezdętkowe, 36-szprychowe, 21 x 2,15 cala, aluminiowe obręcze |
Tylne koło | Bezdętkowe, 32-szprychowe, 17 x 4,25 cala, aluminiowe obręcze |
Przednia opona | 90/90-21 |
Tylna opona | 150/70 R17 |
Przednie zawieszenie | Showa, 45 mm, w pełni regulowane, USD, skok 200 mm |
Tylne zawieszenie | Öhlins piggy-back RSU w pełni regulowane napięcie wstępne, tłumienie odbicia i kompresji, skok tylnego koła 200 mm |
Przedni hamulec | Podwójna tarcza 320 mm Brembo, zaciski radialne Brembo M50 monobloc |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy pływający zacisk Brembo |
Przyrządy | Kolorowy ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 840 mm |
Wysokość bez lusterek | 1200 mm |
Wysokość siedzenia | 840 mm |
Rozstaw osi | 1530 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 25.8 º |
Wyprzedzenie | 121 mm |
Masa | 205 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 16 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,6 litra / 100 km |
Emisja CO2 | 105 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Features
|
|
---|---|
Silnik | Silnik twin o pojemności 1200 cm³ (zgodny z Euro 5) |
Zawieszenie | W pełni regulowany widelec USD Showa i tylne zawieszenie Öhlins o długim skoku |
Hamulce | Hamulce Brembo M50 z możliwością dezaktywacji ABS-u |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider i Off-Road) |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
Łączność | My Triumph Connectivity System (dostępny wśród akcesoriów) |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Bezkluczykowy | System bezkluczykowy, tempomat z jednym przyciskiem, gniazdo USB pod siedzeniem i podświetlane przełączniki |
Features
|
|
---|---|
Silnik | Silnik twin o pojemności 1200 cm³ (zgodny z Euro 5) |
Zawieszenie | W pełni regulowany widelec USD Showa i tylne zawieszenie Öhlins o długim skoku |
Hamulce | Hamulce Brembo M50 z możliwością dezaktywacji ABS-u |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider i Off-Road) |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
Łączność | My Triumph Connectivity System (dostępny wśród akcesoriów) |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Bezkluczykowy | System bezkluczykowy, tempomat z jednym przyciskiem, gniazdo USB pod siedzeniem i podświetlane przełączniki |

UNIKATOWE MALOWANIE (SCRAMBLER 1200 XC)
Trzy głębokie, lśniące kolory z ręcznie malowanym złotym wykończeniem pięknie kontrastują z ciemnym silnikiem.

MOC SCRAMBLERA
Dostrojony specjalnie dla Scramblera, silnik gwarantuje płynną jazdę od dojazdów do pracy po epickie wyprawy.

NAJWYŻSZEJ KLASY TECHNOLOGIA
Pięć trybów jazdy zastosowanych w modelu XC zapewnia idealną reakcję przepustnicy, ABS-u i ustawienia kontroli trakcji podczas przygód niezależnie od terenu, który wybierzesz.

INTELIGENTNE ROZWIĄZANIA WSPIERAJĄCE MOTOCYKLISTĘ
W pełni kolorowy, czytelny ekran TFT można skonfigurować tak, aby odpowiadał Twoim indywidualnym potrzebom podczas jazdy.

SOLIDNY I WYTRZYMAŁY
Wysokiej jakości w pełni regulowane zawieszenie o 200 mm skoku koła zapewnia nienaganne maniery na drodze i zdolność do jazdy w każdym terenie.