SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
| Pojemność | 1200 cm³ |
| Średnica | 97,6 mm |
| Suw | 80 mm |
| Stopień sprężania | 12.1:1 |
| Maksymalna moc | 105 KM / (77.2 kW) przy 7750 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 112 Nm przy 4250 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z kontrolą przepustnicy. Dwa tryby jazdy. |
| Układ wydechowy | Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem |
| Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
| Sprzęgło | Wielotarczowe, mokre, ze wspomaganiem momentu obrotowego |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Podwozie | |
| Rama | Stalowa rama, kołyskowa |
| Wahacz | Dwustronny, aluminiowy |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17” x 3,5” |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17” x 5,0” |
| Przednia opona | 120/70 R17 |
| Tylna opona | 160/60 R17 |
| Przednie zawieszenie | 43 mm USD Marzocchi, skok 120 mm |
| Tylne zawieszenie | Podwójne amortyzatory Marzocchi RSU z zewnętrznymi zbiornikami i regulowanym napięciem wstępnym, skok koła 116 mm |
| Przedni hamulec | Podwójne, pływające tarcze o średnicy 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski radialne marki Triumph, OC ABS |
| Tylny hamulec | Pojedyncza 220 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, OC ABS |
| Przyrządy | Wielofunkcyjne instrumenty LCD ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 792 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1140 mm |
| Wysokość siedzenia | 805 mm |
| Rozstaw osi | 1413 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 22.4 º |
| Wyprzedzenie | 91 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 14,5 L |
| Masa z płynami | 216 kg |
| Zużycie paliwa | |
| Emisja CO2 | EURO5+ Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Wyposażenie standardowe | |
| Układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrolą trakcji | |
| Reflektor przedni LED ze światłami do jazdy dziennej DRL | |
| Dwa tryby jazdy (Road, Rain) | |
| Gniazdo ładowania USB-C na kokpicie | |
| Wyposażenie opcjonalne | |
| Regulowane zawieszenie Öhlins RSU | |
| Zestaw do obniżenia kierownicy | |
| Podgrzewane manetki | |
| Tempomat | |
| System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | |
| System łączności My Triumph | |
| Pływające, LED-owe kierunkowskazy | |
| System Triumph Protect | |
| System Triumph Track | |
| Akcesoria | |
| Kierownica typu Clip-On | |
| Pikowane siedzenie typu bullet | |
| Osłona siedzenia | |
| I wiele więcej | |
| Cena | |
| Cena Od | Od 66 495,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
| Pojemność | 1200 cm³ |
| Średnica | 97,6 mm |
| Suw | 80 mm |
| Stopień sprężania | 12.1:1 |
| Maksymalna moc | 105 KM / (77.2 kW) przy 7750 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 112 Nm przy 4250 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z kontrolą przepustnicy. Dwa tryby jazdy. |
| Układ wydechowy | Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem |
| Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
| Sprzęgło | Wielotarczowe, mokre, ze wspomaganiem momentu obrotowego |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Podwozie | |
| Rama | Stalowa rama, kołyskowa |
| Wahacz | Dwustronny, aluminiowy |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17” x 3,5” |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17” x 5,0” |
| Przednia opona | 120/70 R17 |
| Tylna opona | 160/60 R17 |
| Przednie zawieszenie | 43 mm USD Marzocchi, skok 120 mm |
| Tylne zawieszenie | Podwójne amortyzatory Öhlins RSU z zewnętrznymi zbiornikami, z regulacją napięcia wstępnego, tłumienia kompresji i odbicia. Skok koła 123 mm |
| Przedni hamulec | Podwójna 320 mm, pływająca tarcza, radialny 4-tłoczkowy zacisk Brembo Stylema M4.30, OC ABS |
| Tylny hamulec | Pojedyncza 220 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, OC ABS |
| Przyrządy | Wielofunkcyjne instrumenty LCD ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 792 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1127 mm |
| Wysokość siedzenia | 810 mm |
| Rozstaw osi | 1414 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 22.6 º |
| Wyprzedzenie | 92 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 14,5 L |
| Masa z płynami | 216 kg |
| Zużycie paliwa | |
| Emisja CO2 | EURO 5+ Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Wyposażenie standardowe | |
| Układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów i kontrolą trakcji | |
| Reflektor przedni LED ze światłami do jazdy dziennej DRL | |
| 3 tryby jazdy (Road, Rain i Sport) | |
| Sportowe, zamszowe siedzenie z eleganckimi przeszyciami | |
| Wyposażenie opcjonalne | |
| Zestaw do obniżenia kierownicy | |
| Podgrzewane manetki | |
| Tempomat | |
| System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | |
| System łączności My Triumph | |
| Pływające, LED-owe kierunkowskazy | |
| System Triumph Protect | |
| System Triumph Track | |
| Akcesoria | |
| Kierownica typu Clip-On | |
| Osłona siedzenia | |
| Pikowane siedzenie typu bullet | |
| I wiele więcej | |
| Cena | |
| Cena Od | Od 76 695,00 zł |