SPEED TWIN 900 CHROME EDITION
Red Hopper
Tap and drag
Click and drag
Najlepiej sprzedający się customowy klasyk marki Triumph. Teraz dostępny tylko przez rok, z unikalnymi detalami z prawdziwego metalu i oszałamiającym malowaniem Red Hopper.
SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 51 745,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
| Pojemność | 900 cm³ |
| Średnica | 84.6 mm |
| Suw | 80 mm |
| Stopień sprężania | 11.0:1 |
| Maksymalna moc | 65 KM (47.8 kW) przy 7 500 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 80 Nm przy 3 800 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | W systemie 2 w 2, z dwoma tłumikami, ze szczotkowanej stali nierdzewnej |
| Układ napędowy | Łańcuch |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe ze sprzęgłem wspomagającym moment obrotowy |
| Skrzynia biegów | 5-biegowa |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Rurowa stalowa, podwójna kołyska |
| Wahacz | Dwustronna |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, wieloszprychowe, 18 x 2,75 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, wieloszprychowe, 17 x 4,25 cala |
| Przednia opona | 100/90-18 |
| Tylna opona | 150/70 R17 |
| Przednie zawieszenie | 41 mm widelec |
| Tylne zawieszenie | Podwójne RSU z regulacją napięcia wstępnego |
| Przedni hamulec | Pojedyńcza, 310 mm pływająca tarcza hamulcowa, 4-tłoczkowy stały zacisk Brembo, ABS |
| Tylny hamulec | Pojedyńcza, 255 mm tarcza hamulcowa, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, ABS |
| Przyrządy | Analogowy prędkościomierz z wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 780 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1110 mm |
| Wysokość siedzenia | 765 mm |
| Rozstaw osi | 1450 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 25.1 º |
| Wyprzedzenie | 102.4 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 12 L |
| Masa z płynami | 216 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 4.1 l/100km |
| Emisja CO2 | 93 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
|
CECHY
|
|
|---|---|
| Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 900 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
| Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
| Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
| Zawieszenie | 41 mm widelec z gumowymi osłonami i podwójne tylne zawieszenie |
| Hamulce | 4-tłoczkowy zacisk Brembo z przodu i tylny zacisk Nissin, z ABS |
| Koła | Felgi aluminiowe z obrabianymi maszynowo detalami |
| Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz z jedną tarczą i wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Oświetlenie | Tylne LED-owa lampa z charakterystycznym kształtem światła |
| USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
| Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
| Siedzenie | Nisko umieszczona kanapa 765 mm |
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
|
CECHY
|
|
|---|---|
| Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 900 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
| Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
| Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
| Zawieszenie | 41 mm widelec z gumowymi osłonami i podwójne tylne zawieszenie |
| Hamulce | 4-tłoczkowy zacisk Brembo z przodu i tylny zacisk Nissin, z ABS |
| Koła | Felgi aluminiowe z obrabianymi maszynowo detalami |
| Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz z jedną tarczą i wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Oświetlenie | Tylne LED-owa lampa z charakterystycznym kształtem światła |
| USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
| Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
| Siedzenie | Nisko umieszczona kanapa 765 mm |
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
INSPIROWANY CUSTOMAMI ZBIORNIK
Przyciągające wzrok metalowe nakolanniki w wersji Chrome są otoczone głębokim lakierem Red Hopper z eleganckim paskiem w kolorze Jet Black.
EMBLEMAT
Trójkątne logo Triumpha na baku ma dodatkowe metalowe detale w edycji Chrome.
DETAILING JET BLACK
Eleganckie nadwozie w kolorze Jet Black pięknie kontrastuje z chromem i intensywną czerwienią.
DOSTĘPNE SPECJALNE AKCESORIA
Dopasowana owiewka w kolorze Red Hopper dodaje stylowej ochrony przed wiatrem do tego specjalnego modelu Speed Twin, a także jest dostępna w zestawie akcesoriów Speed Twin 900 Edycja Chrome.