
BRYTYJSKI KLASYCZNY, KULTOWY CUSTOM

Ponadczasowe DNA Bonneville o stylu customa.
Ceny zaczynają się od: 61 500,00 zł
ZUPEŁNIE NOWY BONNEVILLE SPEEDMASTER
Zupełnie nowy Speedmaster wprowadza całkowicie nowy wymiar do linii maszyn Bonneville. Dzięki swojemu charakterowi klasycznego, zrelaksowanego brytyjskiego customa, wysuniętym do przodu podnóżkom, odsuniętym do tyłu uchwytom kierownicy i wygodnemu siedzeniu pasażera nowy Speedmaster zapewnia charakterystyczną dla cruisera pozycję do jazdy połączoną z ponadczasowym, wyrafinowanym stylem. Ponadto ukierunkowane na kierowcę technologie motocykla z górnej półki połączono z eleganckimi rozwiązaniami technicznymi w celu zagwarantowania najwyższego poziomu zwrotności, komfortu i kontroli.
KOMFORT, MOŻLIWOŚCI I STYL
Idealny dla kierowców szukających lepszych możliwości podróżnych i bardziej zrelaksowanego stylu cruisera niż w przypadku Bonneville T120. Wygodne, aczkolwiek wszechstronne podwójne siedzenie nowego Speedmastera zapewnia większą praktyczność w połączeniu z całym fantastycznym charakterem maszyny Bonneville Bobber. Ta najnowsza, przepięknie zbudowana generacja posiada na wyposażeniu szereg unikatowych rozwiązań klasy premium, klasyczne DNA maszyn Bonneville oraz ten niezwykle istotny silnik o pojemności 1200 cm3 i wysokim momencie obrotowym oraz brzmieniu Bobbera w połączeniu z autentycznym, surowym wyglądem.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY MOTOCYKLI BONNEVILLE SPEEDMASTER
BONNEVILLE SPEEDMASTER WYRAŻONY LICZBAMI
Doskonale przyjęty silnik Bonneville HT o pojemności 1200 cm3 z nutą, brzmieniem i mocą Bobbera.
Maksymalny moment obrotowy przy 4000 obr./min jest o kolosalne 42% wyższy niż w przypadku maszyny 2015 Speedmaster!
Silnik Bonneville zapewnia wysoką moc na niskich obrotach oraz w całym przedziale obrotów.
Wynieś swoją maszynę do jeszcze wyższego poziomu komfortu i stylu dzięki ponad 130 niestandardowym akcesoriom Speedmaster.
Kluczowe parametry serii Speedmaster

UKŁAD WYDECHOWY I JEGO BRZMIENIE
Układ wydechowy wykonany z jasnej, chromowanej stali nierdzewnej obejmuje dwie rury z ukrytym katalizatorem. Jest wyposażony w chromowane tłumiki i podwójny filtr powietrza, a jego niepowtarzalne brzmienie jest głębokie i pełne charakteru.
Dowiedz się więcej
HAMULCE Z GÓRNEJ PÓŁKI
Nowy Bonneville Speedmaster jest w pełni wyposażony w gwarantujące pewność hamulce i układ ABS z górnej półki. Przednie koło wyposażono w podwójne, 310 mm hamulce tarczowe oraz podwójne dwutłoczkowe pływające szczęki hamulcowe Brembo. Z tyłu zamontowano jeden 255 mm hamulec tarczowy z jednotłoczkową pływającą szczęką hamulcową, którego celem jest zapewnienie optymalnego kontaktu i maksymalizacja siły hamowania.
Dowiedz się więcej
ZAWIESZENIE Z GÓRNEJ PÓŁKI
Oprócz 41 mm przednich widelców kasetowych z 90 mm zakresem ruchu, pod siedzeniem kierowcy schludnie zmieszczono j tylny amortyzator (RSU) mono-shock razem z połączeniem dźwigienkowym, a 73 mm zakresem ruchu tylnego koła i skokowy regulator napięcia wstępnego zapewniają lepszą kontrolę nad kołem i większy komfort.
Dowiedz się więcej
CHARAKTERYSTYCZNA ODCHYLANA KLATKA
Podobnie jak w przypadku motocykla Bonneville Bobber zapewnia ona Speedmasterowi autentyczny, surowy wygląd, a dodatkowo jest wyposażona w elementy mocowania podstawki wystawowej. Charakterystycznie stylizowane odchylane ramię jest matowe i pokryte proszkowo na czarny kolor.
Dowiedz się więcej
ZRELAKSOWANA ERGONOMIA JAZDY
Odsunięte do tyłu uchwyty kierownicy, obniżone siedzenie oraz ustawione w przedniej części podnóżki w połączeniu z charakterystyczną dla maszyn firmy Triumph płynną jazdą i neutralnym sterowaniem gwarantują wygodną pozycję do jazdy w stylu motocykla typu cruiser.
Dowiedz się więcej
WSZECHSTRONNA KONFIGURACJA Z POJEDYNCZYM I PODWÓJNYM SIEDZENIEM
Siedzenie zarówno kierowcy, jak i pasażera są wykonane z grubej warstwy pianki, która została odpowiednio ukształtowana z myślą o dodatkowym komforcie i wykończona wysokiej klasy kontrastującą lamówką. Można również łatwo zdemontować siedzenie pasażera, aby uzyskać bardziej charakterystyczną konfigurację z jednym siedzeniem.
Dowiedz się więcej
NOWOCZESNA TECHNOLOGIA
Pośród wiodących w swojej kategorii technologii ukierunkowanych na kierowcę można znaleźć w pełni LED-owe oświetlenie łącznie ze światłami do jazdy dziennej (DRL), tryby jazdy, układ kontroli trakcji z możliwością wyłączenia, sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego, układ ABS, immobilizer oraz nowy tempomat obsługiwany jednym przyciskiem... wszystko to dostępne w standardzie.
Dowiedz się więcej
SILNIK CHŁODZONY CIECZĄ
Dwurzędowy silnik jest chłodzony cieczą i wyposażony w niepowtarzalną chłodnicę i wentylator, co optymalizuje jego sprawność i zwiększa oszczędność paliwa, gwarantując niższą emisję spalin, przewyższając normę Euro 4.
Dowiedz się więcej
IMMOBILIZER
Urządzenie zabezpieczające motocykla Speedmaster zostało zatwierdzone przez firmę Thatcham i obejmuje zintegrowanie transpondera z wysokiej jakości kluczykiem oznaczonym logo firmy Triumph. Ponieważ jest on powiązany z odbiornikiem w stacyjce, uniemożliwia uruchomienie silnika bez obecności kluczyka.
Dowiedz się więcejCORE FEATURES:
- Pełne reflektory LED-owe ze światłami do jazdy dziennej (DRL) i „gondolowymi” detalami
- Tempomat aktywowany za pomocą jednego przycisku
- Układ ABS i programowalna kontrola trakcji
- Układ ride-by-wire
- Tryby jazdy Road (drogowy) i Rain (deszcz)
- Sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego
- Immobilizer
- Komputer pokładowy
- Wszechstronna konfiguracja z pojedynczym i podwójnym siedzeniem
- Kierownica typu „beach bars” i ustawione w przedniej części podnóżki
- Podrasowany wygląd
- Obniżone siedzenie — do 705 mm
- Długie okresy pomiędzy dużymi przeglądami — co 16 000 km
- Podwójne przednie hamulce Brembo
- 41 mm przednie widelce kasetowe
- Tylny amortyzator mono-shock ze skokowym regulatorem napięcia wstępnego